Aşk İlişkileri Sizi terk eden sevgiliniz geri dönmek istese ne cvp verirdin? Eccentric Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Gittiğin yerde kal, yüzünü görmek istemiyorum.. Terk eden sendin ne olduda geri geliyorsun? Veya hatasını anlamış özür vs. kabul eder misiniz? Güncellemeler+1 yıl Kafan mı güzel neyin kafasını yaşıyorsun hayırdır? t Güncellemeler+1 yıl Kafan mı güzel neyin kafasını yaşıyorsun hayırdır?😜 Sizi terk eden sevgiliniz geri dönmek istese ne cvp verirdin? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Köprünün altından çok sular akmıştır artık.. Olmaz.. 1 1 Yorumla Eccentric +1 yıl Dimi o gemileri çoktan yaktık.. Yorumla
Selcukdonmez3435 Takip Et Bilge Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Tilki mi neden geri dönsün ki, sende kürkçü dükkanı değilsin. Adam frizbi değil ki her attığında geri sana gelsin istiyorsun ama böyle bir ilişki laşka olur. Her zaman için "tebdili mekanda hayir vardır.” 0 3 Yorumla Eccentric +1 yıl Telafisi mümkün bir hatası varsa kapıları açarım..Bu arada kürkçü dükkanı değilsem de dönmesin ztn gittiği yerde kalsın.. çokta umrumdışı..💃🏻 Yorumla Selcukdonmez3435 +1 yıl Bir gün öyle biri çıkıp gelir ve sen tüm gidenlere teşekkür edersin. ❤️ Yorumla Eccentric +1 yıl Vayy evt bak bu çok mantıklı ve çekici..öyle biri gelirse hayatımı adarım..☺️🙏🏼 Yorumla
yasinnn22 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl ahandaa söylee https://youtube.com/shorts/mChAese16qw?feature=share 1 0 Yorumla
raiN_1903 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Yani bir kere ayrılıktan sonra geri dönmesi bir şeyi değiştirmez. 1 2 Yorumla Eccentric +1 yıl Dimi ya.. Yorumla raiN_1903 +1 yıl ivet:) Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Cevap vermeye tenezzül bile etmem. Bir halt yaptığı için ayrılmışımdır. Yüzüne mi bakarım daha 0 0 Yorumla
mythh Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Görüldü yeterli olur geçmişim asla ilgi alanım olmadı 0 0 Yorumla
karsiyakaliali Takip Et Master Yaş: 61 +1 yıl Artık ilişkinin bittiğini açık bir dille söylerdim. 0 0 Yorumla
tfcs01 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl biz o kürkçü dükkanını çoktan yaktık 2 1 Yorumla Eccentric +1 yıl Okdr.. Yorumla
aynenoylecanimya Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 83% +1 yıl Yallah lobii 2 5 Yorumla aynenoylecanimya +1 yıl Kafası güzel olan kim Yorumla Eccentric +1 yıl Ahah ironi😄 Yorumla aynenoylecanimya +1 yıl Kafa mı buluyon bizle Yorumla Eccentric +1 yıl İyimisin sen.. genel soruyorum ayrıca sana ne cvplamaya bilirsin.. Yorumla aynenoylecanimya +1 yıl Suna bak ya kaba şey Yorumla
olgun_adamgeldi Takip Et Xper 6 Yaş: 110 +1 yıl ruh halime bağlı bazen kabul ederim bazen etmem 0 0 Yorumla
fgdilek Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yıkıldı yolunu bekleyen şehir, Şimdi gelsen de bir, gelmesen de.. Derdim kanka 0 0 Yorumla
aslıı_449 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl kabul etmezdim 1 1 Yorumla Eccentric +1 yıl 👍👏👏 Yorumla
tamambuson Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Olur askimm 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Köprünün altından çok sular akmıştır artık.. Olmaz..
Dimi o gemileri çoktan yaktık..
Tilki mi neden geri dönsün ki, sende kürkçü dükkanı değilsin. Adam frizbi değil ki her attığında geri sana gelsin istiyorsun ama böyle bir ilişki laşka olur. Her zaman için "tebdili mekanda hayir vardır.”
Telafisi mümkün bir hatası varsa kapıları açarım..
Bu arada kürkçü dükkanı değilsem de dönmesin ztn gittiği yerde kalsın.. çokta umrumdışı..💃🏻
Bir gün öyle biri çıkıp gelir ve sen tüm gidenlere teşekkür edersin. ❤️
Vayy evt bak bu çok mantıklı ve çekici..
öyle biri gelirse hayatımı adarım..☺️🙏🏼
ahandaa söylee
https://youtube.com/shorts/mChAese16qw?feature=shareYani bir kere ayrılıktan sonra geri dönmesi bir şeyi değiştirmez.
Dimi ya..
ivet:)
Cevap vermeye tenezzül bile etmem. Bir halt yaptığı için ayrılmışımdır. Yüzüne mi bakarım daha
Görüldü yeterli olur geçmişim asla ilgi alanım olmadı
Artık ilişkinin bittiğini açık bir dille söylerdim.
biz o kürkçü dükkanını çoktan yaktık
Okdr..
Yallah lobii
Kafası güzel olan kim
Ahah ironi😄
Kafa mı buluyon bizle
İyimisin sen.. genel soruyorum ayrıca sana ne cvplamaya bilirsin..
Suna bak ya kaba şey
ruh halime bağlı bazen kabul ederim bazen etmem
Yıkıldı yolunu bekleyen şehir, Şimdi gelsen de bir, gelmesen de.. Derdim kanka
kabul etmezdim
👍👏👏
Demet Akalın mod on yaparım..
Olur askimm
Bitti ki dövme yaptırdım başkasının ismini:)