Zaten birlikte olmuşuz daha sonra sevmeyip terk etmişsin tekrar niye geliyorsun derim değil haksız mıyım gitmişsin niye geliyorsun madem gidiyorsun gelme
Herhangi bir şey söylemek dahi fazla manasız geliyor bana, kimsenin oyuncağı değilim, ki dönmesi de asla umrumda dahi olmaz. Beni biraz olsun tanıyan insan geriye dönüpte bakmayacağımı bilir...
Duruma, ayrılık nedeni, ayrılma biçimine göre değişir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ona şu şarkıyı armağan ederim sanırım:; oh canıma deysin diyemem yine de üzülürüm senin için bir daha mi yok dönemem asla bu senin kendi seçimin haydi herkes yoluna yürü bakalım 😂