ayrılığımin ustunden 3 yil gecti tamamen sevgim biterek ayrıldım üstelik. ama hala hayatima birilerini alamıyorum korkuyorum guvensizlik problemim var biriyle tanissam bile ertesi gun engelliyorum bir sekilde ama yalnizliktan çok bunaldim bunu nasil aşacağımi bilmiyorum. Artik iliski anlayislarida değişti herkes sorumluluksuz yüksüz bagliliksiz bir arkadaslik pesinde kimse güzel bir birlikteliği olmasini hayal bile edemiyoe artik aslinda burada bir soru yok gibi sadece içimi dökmek istedim 🙏
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılZor ama imkansız değil kaldı ki birinin hayatına girmekte bu kadar basit değil olmamalıda yani sen birine ya da bir başkası birine inanmak güvenmek zorunda değil! Ama birinin hayatına girmek isteyen kişi rol yapmadan samimi olarak kendine inandirmak ve güvendirmek zorunda...
Çünkü bunlar alınan şeyler değil, kazanılan şeylerdir.
Demem o ki; elbet sende birini hayatına alacaksın ve o kişi senin güvenini kazanmış olacak zor evet ama imkansız değil ve tüm yük sende de değil bunu unutma02 Yorumla- +1 yıl
Haklısın zaten bu boyle dusunmeyle hesapla kitapla olacak is degil biliyorum kendiliğinden gelecek veya bir sekilde ortada denk gelecek nasip denen sey bu sanirim
- +1 yıl
Haklısın, hesap kitap sevgi işinde maalesef olmuyor...
Evdeki hesap çarşıya uymuyor :) maalesef
En İyi Cevaplar
Selamlar,
Bu durumu biraz kanıtsamışsınız maalesef. Bir ayrılığın üstünden yeni bir ilişkiye geçiş süresi ne kadar uzarsa. İnsanda yalnızlığa o kadar fazla alışıyor. Hayat maalesef tek başına da yaşanmıyor. İnsanlar olarak birileri ile bir şeyler paylaşmak istiyoruz. Bu bizim doğamızda olan bir şey.
Eğer sen sürekli korkarsan ve hayatına yeni birilerini almaktan imtina edersen o zaman süreç daha da uzayacaktır. Zaten bu işler biraz deneme yanılma yöntemi ile ilerler. Kendini bu şekilde yalnızlığa mahkum etmemelisin. Kalbimiz illaki kırılacaktır. Maalesef ki bundan kaçışımız yok.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yılBir ilişkiye ne kadar çok kendini verirsen o kadar güç unutursun, yola zor devam edersin.
Biten ilişkinden kopamazsan birini tekrar hayatına alamazsın.
02 Yorumla- +1 yıl
Evet o korkulari bir kenara birakmam gerek sanırım
- +1 yıl
Nasıl biri olduğunu hatırla, gerisi gelir.😏👍
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
44Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü her giden bir duyguyu götürüyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılTekrar güvenmek aynı hataları yapmak kötü hissettirdiği için
10 Yorumla 3 yıllık bir ilişkide sevdiğin insana sevgini, saygını, sadakatini, güvenini verdin ve bunların sonuçsuz çıkması sonrası duygulara karşı büyük bir kırgınlık yaşıyorsun. Daha kırılgan ve temkinli olmaya evriliyorsun. Yeni bir insanla tanışmak tekrar duygu alışverişinde bulunmak zorlaşıyor. Hele ki bunların artık önemseyeninin pek az kaldığı bu dönemde. İnsanlar artık snapchat puanı artırır gibi sevgili yapıyor. Sahte geçici duygularla birliktelikler yaşanıyor ve böyle insanlar karşına çıkınca hak edilmediğini ilişki kavramının içinin bu kadar boşaltılmış olduğunu görmenin hayal kırıklığı, yeni bir ilişki kurma hevesini de kırıyor. Böyle insanlar yok diyemem ama karşılaşmak gerçekten büyük şans.
10 Yorumla
+1 yılDoğru kişiye rast gelince tüm bu düşüncelerin değişir merak etme. Evet kaliteli insan sayısı maalesef azaldı ama bu hiç yoklar anlamına da gelmiyor. Seçici insanlar için ilişki yaşamak herkese verilebilecek bir şanstan çok uzak. Aceleye hiç gerek yok. Seninle uyumlu olduğuna inandığın (fikirce, zekaca, duruşca...) biri karşına çıkınca tüm kapılarını ardına kadar açarsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Ne diyodu büyük usta ;
Birgün kaldığın yerden başlayacaksın biri seni bulacak..
Önce korkacaksın eski acılara yakalanmaktan biraz ürkeceksin
Ne kadar dirensende nafile insansın sonuçta seveceksin…
Eski acılara bakıpda küsme sevdalara..
Gavura kızıpda oruç bozulmaz
Sök at kafandan acabaları !
Bir kemik aynı yerden iki defa kırılmaz..10 Yorumla
+1 yılHayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
10 Yorumla
+1 yılAyrılık sonrası insanlara karşı oluşan önyargı aslında çok normal ve doğal. Ayrılığın getirdiği psikoloji yüzünden ister istemez insanlara karşı içinizde önyargı oluşuyor. Bu süreç belli bir süre böyle devam eder ve ayrılığı atlattıktan sonra zaten bu tür şeyler ortadan kalkıyor zaman içinde.
10 Yorumla
+1 yılMerhaba iyi günler
Yaşadıklarınız zor ve üzücü biz sana desek boş unutmak diye bir şey yok zaman sana sadece onsuz nasış yaşanır sana onu öğretir ama her ne olursa olsun hayat devam ediyor kalbin atıyor nefes alıyorsun canını sıkma Allah sana birini verir şükredersin
11 Yorumla- +1 yıl
Takip attım ama yazamadım
Evet üzülürsün ama öyle aylar yıllar boyubca değil. Bir hayatımız daha olmayacakken neden giden benden her şeyimi götürsün ki. Karşımıza çıkan insanlarda bir sınavdır neden o sınavdan kalayım. Giden gittiği yerde mutlu olsun beni bağlamaz artık olay bitmiştir. Veya o hayatını yaşarken ben neden yassını tutayım bu bana çok saçma geliyor. İman zayıflığı.
Allah'a sığınan güvenen birini kimse yokluğuyla sıkıntıya sokamaz.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKendi kendine bazı şeyleri takıntı haline getirmişsin. Bazen bazı insanları ve yaşananları olduğu yerde bırakmak gerekir. Ya bırakıp tertemiz bir sayfayla önüne bakacaksın ya geçmişe takılıp karanlık bir sayfanın içinde dönüp dolaşacaksın.
10 Yorumla Haklısın yabancı biriyle sıfırdan muhabbet etmek zor. Aynı şekilde biteceğinden de korkuyorsun ama insanın sosyalleşmesi gerek, yaşadıklarını aklından çıkar çok duygusal olunca travmaya sebep oluyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHala yeni bir ilişkiye gücun yok yalnız değilsin bende öyleyim ama bu gecici bir durum karsina biri çıkacak ve ona aşık olacaksın ozaman gecicek bu durum
12 Yorumla- +1 yıl
Asık olmaktanda korkuyorum ki
Cevap sahibi+1 yılİşte öyle bir aşk yaşarsın ki belki ilk görüşte ya da anlamadan bu senin elinde olmayacak bir şekilde olur sen zamana bırak Bence o yorgunluk gidicek
+1 yılInsan kırkdıkça içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandirirsin. O yuzden ön yargılı olmamak ve yeni birilerini tanimak icin kendine sans vermelisin
10 Yorumla
+1 yılNormaldir uzun bir süre bende alamamıştım insan istér istemez daha temkinli davranmak zorunda kalıyor.
Fakat biraz akışına bırak derim. Dogru kişi seni elbet bulacaktır.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı.
+1 yılayrıldığın kişiye dön, hala onu seviyosun bence. Adına sevindim çünkü karakterli birisin hayatında bol şans
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yıl3yıllıl ilişkimi bitireli 53 gün oldu ve kafam da şu var ben bundan sonra kimseye güvenemem artık çünkü ona o kadar çok inandım ki 😏
10 Yorumla Aynı durumu yaşıyorum. Ben de 2,5 yıl önce isteyerek ve artık bir şey hissetmeyerek ayrıldım fakat o günden sonra hayatıma 1 karşı cins bile almadım çünkü hiçbirisine güvenemiyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Ayni ben iste benim duygularımı yazdin
- +1 yıl
Biliyorum bunun cok bilincindeyim kötü olanda bu ama biryandanda iyi deilmi kendimizi koruyoruz ☺
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimseye güvenmez oldu artık sadakat problemi var insanların bunda etkili an şey internet
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılıktan sonra hayatına kimseyi alamazsın ki kolay değil güven önemli bu zamanda
11 Yorumla- +1 yıl
Derdin çoksa dinlemeye hazırım
+1 yılO durumu ben 7 yıldır aşamadım ama akışına bıraktım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı. zamanla iyleşirsin.. karsındakını zamanla tanıyıp guvenebılırsınn
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Düşüncemde mantıken haklısın ama böyle nereye kadar gider birde bu var işte
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 705 cevap paylaştı.
+1 yılKendini anlatmak zor geliyor tekrar dan karşı tarafa Kendini ispat etmek çaba göstermek zor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılMuhtemelen büyük bir travmayla ayrıldın, zor bir durum valla. Cözemeyecegim ender sorulardan.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Hersey sabir ve zamanla oluyor, kimseye guvenmemekte haklisin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılırken yaşadıklarımız bunu bize yaptırıyor. Ancak her ilişkinin ve insanın aynı olamacayğı gerçeğini kabullenmekte zorlanıyoruz.
02 Yorumla- +1 yıl
Hemde cok zorlanıyorum
- +1 yıl
Bu durumda iken önceki ilişkiyi yeniden gözden geçirin. Sizin ve karşı tarafın hataları, süreçlerin geldiği noktalara hangi evrelerle şekillenip geldiğini vs. İlişkilerde hep kendinden ödün veren kişiler kaybeder, daha çok üzülür ve değersizleşir. İlişkiye başlarken ne iseniz bitincede o olarak kalmalısınız. Kişilerin bizi kendi isteklerine göre şekillendirmesine izin verdiğimiz sürece değerimiz bir oyuncaktan öteye geçemez.
+1 yılYoğurdu üflemek işte bu..
11 Yorumla- +1 yıl
Evet yerinde tespit
+1 yılBenim için zor değil. gerçek seven elbet bulunur öyle güçsüz olmaya gerek yok biri için hiç aşka küsemem o kim ki?
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi tiplerden uzak durmak lazım. Resmen vakit kaybısınız
02 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka şimdi bu
- +1 yıl
Çünkü itlesiniz. Normal bir tıp sanarsın zaman ve emek harcarsın ama sonuç koca bir hiç keşke alanınızda yazsa da baştan uzak dursak.
+1 yılAynı sorun bendede var, tekrardan aynı şeyleri yaşama korkusu var.
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen bendede yıl gecti ama bendeki korki gecmedi baglanmaktan aşırı korkuyorum yeniden hüsrana uğratmaktan
- +1 yıl
*ugratilmaktan
- +1 yıl
O kadar zaman ve emek sonunda böyle hüsrana uğramaktan oluyor.
Korkularının üzerine gitmelisin ömür boyu kaçamazsın bu durumdan
04 Yorumla- +1 yıl
Artik bir adim aticam cunku buyuk bosluga düştüm aşırı sıkıldım
- +1 yıl
😫😫😫
+1 yılAldıgımız ınsanı ona benzetmeye calısırsak daha kötü cunku
02 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle ona benzetmek deilde aksine herkes onun gibi çıkacak diye korkuyorum
- +1 yıl
Herkes öyle cıkmaz da bizden gidenlerle biz kimin karsısına nasıl cıkıcaz
Şu cumleyı yazmasam bdaha kuramazdım 😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılTekrar aynı acıları yaşamak istememekle alakalı korkmakla alakalı tekrardan benzer şeylerin olması
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Maalesef güven tek kullanımlık😏
Ama her insan da aynı değil yani00 Yorumla
+1 yılÇünkü giden kişi. Ne varsa götürüyor. En büyüğü de güveninizi...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiz buna tecrübe diyoruz. Yediğimiz kazıkların toplamı. Bu kazıklar birike birike her yeni kişide aynı olayları hatırlamamıza sebep oluyor.
02 Yorumla- +1 yıl
Tecrübe, hayatin bize kel kaldiktan sonra tarak vermesidir diye bir yazi okumustum biryerde :))
Cevap sahibi+1 yılO da iyiymiş. 😂
Hiç ummadığım zaman birisi çıkıyor karşına.
Mesela şu an çıktığı gibi..10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen hiç sevgili yapmadım fakat ben bile kaygılanıyorum
00 YorumlaSevgili yerine flört takıl. Tinder falan. Konuş sohbet et istersen görüşürsün
02 Yorumla- +1 yıl
Yok yapamıyorum öyle
+1 yılDok kardeşim dok rahatla 😅😅
10 Yorumla
+1 yılzor zorr
113 Yorumla- +1 yıl
Bu devirde inanmak hemde çok zor
- +1 yıl
kalbin çokmu kırıldı
- +1 yıl
Kirilmaktan öte birseydi benimkisi cok zor gunler gecirdim evliydim ben ayrildim ama ayrildigim gun sukurler ettim okadar zor zamanlardi yani sen düşün
- +1 yıl
ciddi misin senn
- +1 yıl
Evet tabiki
- +1 yıl
boşandınız mı
- +1 yıl
Boşandım evet cok daha mutluyum sadece son donemlerde bosluga düştüm yalniz hissetmeye başladım
- +1 yıl
üç sene midir ayrısınız
- +1 yıl
Aynen 3 yil oldu
- +1 yıl
az bir zaman değill
- +1 yıl
wp mümkün mü
- +1 yıl
Buradan mesaj atmaya çalıştım size ama olmuyor 3 x lazimmis
- +1 yıl
az bekle
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çünkü eskisini unutmak imkansız
04 Yorumla- +1 yıl
Yok hic alakasi yok umrumda bile değil o benim ben sadece onun kotuluklerini baska insanlardanda bekliyorum onyargili yaklasiyorum sebebim bu
- +1 yıl
Ne unutamamasi ben nefretle ayrildim kendisinden
Hayati çok anlamli yaşamaya çalışıyorsunz
01 Yorumla- +1 yıl
Haklisin ben fazla anlam yüklüyorum
Kadınsı korku. Bana etki etmez.
01 Yorumla- +1 yıl
Ne etki etmez
+1 yılBende korkuyorum özellikle aldatılmak tan
10 Yorumla
+1 yılİleriyi düşünmeden günübirlik yaşa
00 YorumlaGüven kırılıyor çünkü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılEkim ayı girince herkese bişeyler oluyo sabret
00 Yorumla Çünkü aynı şeyleri yaşamakta. Korkuyorsun
00 Yorumla
+1 yılAyrılık sonrası herkes yorgun olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBosanmak tek bir kelime ama yasanmadan bilinmez.. Senin korkun başka ben biliyorum ama neyse.
00 Yorumla
+1 yılToparlanmak zor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılTecrube ediniyorsun
011 Yorumla- +1 yıl
Tecrube ediyorumda hayatin tadi kalmadi be
- +1 yıl
Hayat daha guzrl oluyor. Temkinli oluyorsun, arkadas seciminde secici oluyorsun.
- +1 yıl
Konusmak istersen burdayim
- +1 yıl
Secicilikte çığır atladjm merak etme 😂 kimsem kalmadi
- +1 yıl
Bende cevremdeki kim varsa beni uzen ve yoluma engel olanlarin hepsini sildm
- +1 yıl
Ayni ben işte normal bayan arkadaslarimla bile sadece yüzeysel asla derin konularimi bile anlatamıyorum artik cunku kimden zarar gelecegi belli değil erkek hayatima alayim desem hep baglilik fobisi var herkeste
- +1 yıl
Ozel konularimi kimseyle paylasmiyorum.
Dedigim dogrudur en ufk bir tartismada en ozel yerden vurmaya basliyorlar.
Ozel olan bana ozledir - +1 yıl
Bu kafaya varmak icin cok hayal kirikligi yasamak gerekiyor belliki sizde yasamissiniz
- +1 yıl
Aynen herkesin kendine gore yasanmisligi ve hayal kiriklari olmistur
- +1 yıl
Aslinda bu iyi bir şey bakis açım cok degisti ama yalnızlık duygusu bunaltiyor bazen
- +1 yıl
Yalniz sonradan aliskanlik yapar.
Kafan rahat olur. Fazla kalabaliga gormezsin
+1 yılTerapi almalısın.
00 Yorumla
+1 yılsorun var gibi bence
10 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılığın ardından birilerine inanmak, güvenmek, hayatımıza almak neden zorlaşıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer