Ayrılığın ardından birilerine inanmak, güvenmek, hayatımıza almak neden zorlaşıyor?

ayrılığımin ustunden 3 yil gecti tamamen sevgim biterek ayrıldım üstelik. ama hala hayatima birilerini alamıyorum korkuyorum guvensizlik problemim var biriyle tanissam bile ertesi gun engelliyorum bir sekilde ama yalnizliktan çok bunaldim bunu nasil aşacağımi bilmiyorum. Artik iliski anlayislarida değişti herkes sorumluluksuz yüksüz bagliliksiz bir arkadaslik pesinde kimse güzel bir birlikteliği olmasini hayal bile edemiyoe artik aslinda burada bir soru yok gibi sadece içimi dökmek istedim 🙏

Ayrılığın ardından birilerine inanmak, güvenmek, hayatımıza almak neden zorlaşıyor?
Cevapla