Benim alabilir ikiside yok nasılsa☺alsa bile telefon boş bisey bulup yüzüme vuramaz
Sizde durumlar ne gece gece aksiyon şart 😅😅
Benim alabilir ikiside yok nasılsa☺alsa bile telefon boş bisey bulup yüzüme vuramaz
Sizde durumlar ne gece gece aksiyon şart 😅😅
Ne sevgilim var nede eşim var tlfonunu alsa ne olacak Ben yasak olan bişi yapmam hatta bazen fazla TLfon ile ilgilendiğimde ablamlar anlık tlfonu elimden alırlar sen kendine sevgili buldun ohhhhh be sonnunda yengemiz olacak der kurcalar bişi olmayınca biraz üzülür ama işte yapacak bişi yok yaş oldu 31 isterler tabi ponçiğimmmmm
Olur inşallah yengemiz 😅😅
Ahhh ah ponçiğim dün ablamlara söyledim zaten bir tane ponçik var ama işi yokuşa sürüyor diye sonra yengemler de dedik ula sen seversen yapışkan gibisin daaaa bir şekilde alırsun oni dediler bana eee valla öyleyim
Boş hayaller kurma capkınn
Sen ne kadar yapisirsan yapış benim fikrim degismez
Ben çapkın değilim adım rüzgar Ali ponçiğim
"alsa bile telefon boş bisey bulup yüzüme vuramaz" Yüzüme vuracağı bir şey varsa o kişinin karakterinin bozukluğundandır zaten de mesele o değil. "Telde bir şey yok al karıştır" bu ne saçmalık? Sana saygısı, güveni yok. Ne yaptığını sanıyorsun sen kimsin derim. Hekes haddını bilmeli.
Cevap
33Cevap
Bir şey demek eşim ve sevgilim alabilir direk :)
Helal bee
Teşekkür ederim
Alabilir gayette normal bir durum da, tek giremeyeceği yer whatsap o da erkek grubumuzdan dolayı :D
Galerine bakar Chrome bakar
Hayatta sadakatten yanayım fakat telefon benim özelimdir ve kimse alıp kurcalıyamaz. Gerçekten çok kızardım.
Gece kuşu uyanmamış daha🤣
Bende kızarım
1 buçukta uyudum
Eyvah eyvah, ne yaptın o saate kadar 😊
Yorum yapıyorum napim
😄
şu hareketlere bak istesen insan gibi verirdim öküz derim 😒
Yani hareketler oyle
İsteseydn verirdim kapkaççı gbi davranmana gerk yoktu derim
😅😅😅
Al hayatım, iyice kurcala... Sonra sıra bende derim😀😁
İyice kurcala ama
Alabilir sıkıntı yok. Suç unsuru bir şey yok telde.
Onlar ya bulursa
Olmayan bir şeyi arasın da dursun
Alan alabilir ama öyle birden değil insan gibi isteyerek
Yokk birden alicak
O insanlık değil ama ahmaklık
Alsın ne olur ki en fazla terk edilirim tokadı yerim cinayet işlenir kötü bir şey olmaz 😂😂
Neler karistiyosun🤣🤣
Çorba 😂😂 yoksa dibi tutar
Evliysem bişi demem ama sevgilim falansa izin alması gerek çünkü kimsenin telefonuna falan bakmam bakmıyorsam oda bakamaz
Bende bakmam
Valla telefonum ortalık yerde durur istediği gibi karıştırabilir sonra şarja taksın ama şarjını bitirirse kızarım
Şarj sart
Sen bana bakma bul nasibini evlen
İzlediklerimi görmesin olmazz kadın kalpten gider 😂
Seni yaramaz
Kız bağımlı oldum bırakamıyorum
senin nasıl yok anlamıyoruym ben. d ama eşimse alabilir sorun yok
Niye benim bireylerin olmasimi lazim
hayırda ne bilim :d boş değilsindir die düşünmuştum :D
Benim de ikisi yok nasılsa. Olsa idi sorun olurdu ama olduğunda sorun olacak bir durum kalmaz o olduğu için. 😇
Uslusun desene
Izinsiz alırsa telefonu ona monte ederim muhtemelen
Naparsinn
Sokarim bi yerlerine
Alsın sıkıntı yaratacak bir durum olmaz ben kartlarımı hep açık oynarım.
Ne yaparsin
Hayatımda birisi yok eğer birgün olursa telefonumu öylece ortada bırakırım istediği kadar kurcalasin karakter olarak aldatmaya meyilli birisi olmadığım için sorun olmaz yani.
Telefonla beraber 10. kattan aşağı atlarım.
Iyi insandı rahmetli 🤣
Hayye ales-salâh :)
Eşimse alabilir sorun etmem
Yani sorun yok
Ne yapıyorsun
Karıştıriyo
Wtf?
What the f u c k 😵😅😅
Whatt
Öyle bir şey yapmaz. Ben de yapmam. Hiç hoş değil
Yapti diyelim
şifrsini söylerim açamaz yoksa
Şifren ne
Baksın istediği kadar. Sıkıntı yok
Hep temizliyosun demek
Hiç bir şey demem çünkü gizlimiz sakalımız yok
En guzeli
Ne oldu derim çünkü aniden alıyor
Pat yakalandın
Senin manitan yok mu poncik
Olmasimi lazim
Dur bi dur bişeye bakcam acil derim hahaha
Sonra temizlememi
Yani her baktığımı da görmesini istemem. İlla aldatıyor anlamına gelmemeli.
Hiç bir şey olmaz gizlemem al bak derim
Bakalım bakalim😅😅
Zaten bakıyor 😅
Temizmi
Temiz tabi burada ki lere de bakıyor
Alsın tabiki kötü birşeyim yok
Vayyy
Haddi drgil
Yaparsa
Ver la şunu.😂😂
Güreş tutarsn🤣🤣
Almamalı ya güven bununla olacak bir şey değil
Sana katılıyorum
Al bak
Ver bakim😅😅
Ohoo neler görüyorum oyle😳😳
Anlatamam ama hiç uslu degilsin🤣🤣
telim yok
Buraya nasıl giriyosun
bilgisayarla giriyorum
Anladimm
alsın ne olcak ki ki sevgili yok 🤣
Rahatsınn
rahatlıktan ziyade telefonu elimden alıp çekecek kimse yok🤣
Ver şunu geri
Vermezse
Küserim
Bir şey bulacağından değil ama rahatsız edici
Evet özel alan demi
Kesinlikle. Eş bile olsa bazı şeyler özeldir
Alsin bisey olmaz
😄😄😄
🤣🤣🤣
Pislik yapma..
Kavga çıkar bence
Alsın bişey demem
Vayyy
Oylee
Sen peki ne dersin
Alabilir boş zaten telefon
Aynn korkusu olan cekinir
Günaydın
Gunaydinn
Nasılsn
Kufur ederm
Sakin bikere
Dm kullanmıyorum
Evlen artık
Sen evlenn
Sen evlen
Banane😅😅
Niyee 😅
Benden sanane peki 😅😅
Alsın nolucak 😄😄
Boş diyosun 😅😅
Yok ki ikisi de yalnız tabancayım 😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?