Selamm,
Bir haltlar yiyenler genelde sorun çıkartan olur ama yine de sormak istedim sjsbsk

Selamm,
Bir haltlar yiyenler genelde sorun çıkartan olur ama yine de sormak istedim sjsbsk

Eğer sevgilim telefonumu elinden alırsa, önce şaşırırım ama gülümseyerek karşılık veririm😂 Belki de beni başka bir şeyle oyalamak istiyordur neden alıyon diye sorarım ardından şaka yaparak durumu eğlenceli hale getiririm iletişimimizi güçlendirmek için bu anı değerlendirmek önemli ona olan güvenimi pekiştirir ve birlikte keyifli zaman geçirmeye odaklanırım ne var bunda ahah 😀😀
Baksana görüşlere neler varmış neler dkdnd
Bunların hepsi evde kaldı kfkflfkckf
Aşırı saçma telefonum benim özelim ne de olsa bu yüzden doğru bulmam yaptığını ki asla bende onun telefonunu karıştırmam fakat o an canı alıp karıştırmak istediyse de karışmam ona istediğini yapabilir sorun yok ama dediğim gibi bu durum hoşuma gitmez bana güvenmediğini düşünürüm
Bu almanın birkaç türü var. 'Benimle ilgilen' anlamında alıyorsa zevk duyarım. Bir şeyler karıştırdığımı düşünüp alıyorsa da alabilir ben ondan gizli bir iş karıştırıcağımı düşünmüyorum. En yakın arkadaşımla konuşmalarım hariç istediği yeri okuyabilir.
Alsın nolcak ki sence ben onunla yan yana gelmeden önce her uygulamaya ayrı şifre koymaz mıyım jdjdj ana ekranda dolaşsın dursun kdjdj
Eğer durduk yere kaparsa, "Arkadaşım sen FBI ajanı falan mı oldun?" diye bir bakarım. 😂 Ama aramızda güven varsa ne yapacak yani? En fazla mesajlara Emine Teyze'den gelen pazı tarifine bakar, o da zahmetsiz olur. 😅 İlişkide güven olmazsa zaten her şey batıyor. Peki ya sen ne yapardın? Aranızda güven tam mı? 🔑❤️
Aynen öyle aşko, güven her şeyin temeli! 😂💯 Telefonu elinle teslim etmeye hazırsan tamamdır; ama böyle ani FBI hareketleri biraz şüpheli olur sanki. 😅 Senin ilişkinde işler nasıl gidiyor? Güvenli sularda mısınız yoksa bir tık karışık mı? 🙃
Cevap
19Cevap
Tepki göstermem ama durup dururken almasını da anlamlandıramam.
Alsın ama bu izinsiz ve saygısız hareketindrn sonra ben onun sevgilisi miyim artık bir düşünsün..
Yani alabilir ama imalı imalı gerçekten paranoyak gibi hareketler yaparsa bi derim yani kızım sen bana güvenmiyormusun hani ne bu hareketler çoluk çocuk gibi diye
Şöyle kibarca tepkimi gösteririm
Sevgilim telefonumu neden elimden alsın yha. Vermem ki, taksiti yeni bitti xd 😂. Öyle maço hareketlere ben gelemem oturur ağlarım
Benim gizlim saklım yok. Telefonumda sakladığım bir şeyde yok. Her an her zaman alsa bir şaşırırım ama bakmak istiyorsa baksın. İçi rahat edecekse güvenene kadar takip edebilir. Sonra zaten anlar bir şey yapmaz diye düşünüyorum
Alsın 😀canını sıkan şeyler olursa o onu ilgilendirir bananeee
Bağırır sert tepki gösterir olay çıkartırım ama bu bir şeyi sakladığımı göstermez, bu şekilde saygısız ve güvensiz davranışlar sergileyen biri olmasına tepkimi gösteririm.
Bi halt yemekle alakası yok...
Sevgilin çantanı tombala çeker gibi karıştırsa ne hissedersin?
İzin isterse belki düşünürüm ama sormadan elimden almaya hakkı yok. Haddini bildiririm. Bunu bi haltlar yiyen değil sınırlarına saygısı olan insan yapar.
Normal bir şekilde telefonumu istese zaten ben veririm, ama bu şekilde alması hoş bir durum değil, bunu da hissettiririm
Şaşırırım niye elimden aldın derim, ama sevgilim olacak kişi bana yapmaz diye düşünüyorum çünkü bana güvenir.
Al canım telefonda oyunda var oynarsın derim hatta takip cihazı da yükle başıma bir şey gelirse buluşun derdim
Tepki vermem. Telefonumda suç unsuru durum bulunmaz
Biri ile beraberken asla bir halt yemem bu yüzden alırsa kıyamet kopar güvensizlik ayrılma sebebidir
Kendimden eminim bakmak istiyorsa bakabilir
Baktırdıktan sonra baktığına pişman ederim😅
Ne kadar da terbiyesizce bir hareket alır telefonu kafasında kırarım 😃
Saygısızlığa gelemem velevki annem olsun sinirlenirim kimseye de yapmam
Banka uygulamalarını silerim sonra ne yaparsa yapsın.
Miyop olunca sayıları ikili üçlü görmek normal ondandır
Şahsi eşya olduğu için güvenmeyi tercih etse iyi olur
Ne ben ne eşim böyle bi hakka sahip değiliz. O yüzden çok sert bi tepkim olur.
Sinirim bozulur heleki benden izinsiz wp mesajlarımı okur veya galerime girerse olay çıkarırım
Bu kabalık, kendisine yapılınca sinirleneceği şeyi bana yapmamalı.
insan gibi ricasında bulunabilir, diğer türlü samimiyet değil de terbiyesizlik gibi. sevgilisiniz diye her haltın bekçisi olmak zorunda değilsiniz bir yerde.
Evet bir halt karistirmiyorsam yani aldatma vb. aman aman bir tepki göstermem fakat insanların arkadaşlarıyla özel konusmalari olabilir buna da saygı duymak gerekiyor
Niye alıyo benim telefonum
Geri alırım
Kilidi açıp öyle veririm 😂
Açık açık konuşsun alsın baksın ne olacak.
Aklımda onla ilgil şüphe varsa hatta ne varsa sorarım ben. İlla ki patlak verecek bir yerden.
Oda doğru. Mantığımız devre dışı kalmamalı.
Kesinlikle kardeşim. Ne kadar veriyorsak, o kadar almamız gerek. Denge yoksa şüphe vardır. En sonunda ayrılıyorsun zaten.
Ne güzel :)
Nasıl alıyor neden alıyor 🤔
Aşırı itici istese zaten veririm gerek yok çocukça şeylere
İstediği gibi inceleyebilir benim alnım ak yüzüm pak
Baksın hiç sorun değil bakiyo ztn hahah😂😂
Alsın baksın ne olcakki
Napıyorsun sen ya derim
Tepki vermem, korkacağım bir durum olmaz...
hayirdir bir suphen mi var derim
Kızarım ve kavga ederim
baksın neye canı ıstıyorsa sorun yok
Alamaz. saygısızlık yapmasın
İsterse zaten verirdim, kabaca bir haraket.
Hayırdır hanım bir şeye mi bakacan?
Eski sevgilim olur.
Neye bakacan acaba derim
Telefon mahremimdir 😀
Sinirlenirim
Ergence
Ciddii ilişkiniz varsa alabilir sorun değil
alsin
Alsın nolcak?
Alıyor ve bakıyor zaten
Alsın ki alıyor
Kızarım
Alabilir
Terk ederim.
Uçan tekme
Suriyeli ver derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?