Hayatında az kişiyle duygusal birlikte yaşamış olması az tecrübeye mi sahip olduğunu gösterir?

Bir insanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olarak görülebilir mi?💁🏻‍♀️
Hayatında az kişiyle duygusal birlikte yaşamış olması az tecrübeye mi sahip olduğunu gösterir?
Cevapla