İnsanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilirmi?

İnsanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilirmi?

insanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilir mi?

İnsanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilirmi?
Cevapla