
insanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilir mi?

insanın hayatı boyunca çok az insanla duygusal ilişki yaşamış olması, sizce hayat tecrübesi açısından olumsuz bir durum olabilir mi?
Bence olumsuz değildir bana bir kişi ile yaşadığım düzenli duygusal ilişki yeter zaten yani sürekli ayılıp sürekli dy8ugusal ilişki yaşamak çok saçma. benim için geçmiş de kaç sevgilimin olduğu hiç önemli değil ama insan sevilmek istiyor sadece bir kişi tarafından. çok ilişiki olması sadece deneyim olabilir ama insan deneyimi zaten gözlem yaparak da öğrenir
Yani şimdi bunun artı yönleri de var eksi yönleri de var çünkü aşk konusunda hiçbirimiz hiçbir zaman tam anlamıyla mutluluğu bulamıyoruz ya da bulduğumuz anda birtakım problemler nedeniyle kaybediyoruz, çünkü aşk ilişkilerinin içinde mutlu olmak da var hüzünlü olmak da var bazen acı çekmek de var Yani bunların hepsi bir tecrübe, eğer ki kaybetmeyi ve acı çekmeyi artık tecrübe haline gelmişse size hiçbir şey üzmüyorsa insanların yaptıklarını şaşırmıyorsunuz ama aynı zamanda yapılan hataları bir daha yapmamak için çaba gösterebiliyorsunuz.
Hayatınızdaki kişiyle bu şekilde yönlenmeye ve yönlendirmeye doğru gidebiliyorsunuz
Olamaz. Ondan ona bundan buna arı gibi bir sürü çiçekten bal toplayan, 1827373 flörtü olan günümüz insanlarını da görüyoruz. Bu devirde tecrübesiz olmak bir sanattır, asıl duygusallıktır.
Cevap
2Cevap
Ben hiç yaşamadım ama öyle bir sorunum da yok kimse beni öyle kolay kolay da üzemez zaten 😎
Hayat tecrübem eksik değil bu tarafa bir yansıması yok.
fakat kadın erkek ilişkilerindeki tecrübe kısmında eksik olduğunu görüyorum çoğu zaman.
Kendini bilen biri için sorun olucağını sanmıyorum
Ola bilir olmaya bilirde😄
Oylemiimişş
Ne uğruna harcadıgına bağlı bir durum
Hayata nasıl baktığınla ilgili bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?