Linçlemeyin Arkadaşlar hayatima bir adam girdi çok iyi insandi ben tanidiğimda bakir birisiydi ailesine saygili falan filan neyse biz sevgili olduk uzak mesafe ilişkisi , evlenicez dedik niyetimiz buydu sürekli evlilikten konuşuyordu 1 sene sonra adam n*de istemeye çalişti o zamanlar b*kirim sevgilimsin senden istiyicem tabi falan filan diyince gönderdim bende , aileme söyledim böyle birisi var hediyeler falan aldi kendi ailene söyle diye israr etdiğimde çalişim öyle söylicem dedi
Sonra israr edince ailene söyle diye hevesim yok artik ilişkiye falan diyip behane edip gitdi , niyeti sadece n*deymiş birde buluşunca hafif hafif s*vişmede ola bilir bilmiyorum , şimdi bu adam hep ben b*kirsem karşimdakida b*kire olucak diyordu yoksa evlilik günü boşarim falan , arkadaşlar bende b*kireyim ve hiç sevgilim olmadi bu güne kadar kimsenin elini dahi tutmadim, şu an fotolar yüzünden kendimi kirlenmiş hiss ediyorum bu adam şimdi hiç bir şey olmamiş gibi mutlumu olucak? Karisina ve ya kizina bir şey olsun asla istemem asla ama benim hakkim gözyaşlarim yerdemi kalicak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer