Namuslu erkek böyle bir şey yaparmi ne kadar hakli bu adam? Lütfen sonuna kadar okuyun?

Linçlemeyin Arkadaşlar hayatima bir adam girdi çok iyi insandi ben tanidiğimda bakir birisiydi ailesine saygili falan filan neyse biz sevgili olduk uzak mesafe ilişkisi , evlenicez dedik niyetimiz buydu sürekli evlilikten konuşuyordu 1 sene sonra adam n*de istemeye çalişti o zamanlar b*kirim sevgilimsin senden istiyicem tabi falan filan diyince gönderdim bende , aileme söyledim böyle birisi var hediyeler falan aldi kendi ailene söyle diye israr etdiğimde çalişim öyle söylicem dedi

Sonra israr edince ailene söyle diye hevesim yok artik ilişkiye falan diyip behane edip gitdi , niyeti sadece n*deymiş birde buluşunca hafif hafif s*vişmede ola bilir bilmiyorum , şimdi bu adam hep ben b*kirsem karşimdakida b*kire olucak diyordu yoksa evlilik günü boşarim falan , arkadaşlar bende b*kireyim ve hiç sevgilim olmadi bu güne kadar kimsenin elini dahi tutmadim, şu an fotolar yüzünden kendimi kirlenmiş hiss ediyorum bu adam şimdi hiç bir şey olmamiş gibi mutlumu olucak? Karisina ve ya kizina bir şey olsun asla istemem asla ama benim hakkim gözyaşlarim yerdemi kalicak

Güncellemeler
+1 yıl
N*de gönderdiğim için tek suçlu benmiyim? Onun hiç suçu yokmu
Namuslu erkek böyle bir şey yaparmi ne kadar hakli bu adam? Lütfen sonuna kadar okuyun?
Cevapla