3 aylık evliyim ama görümce kaynana sorunu yaşıyorum, lütfen akıl verin?

İnatla sorun çıkarmaya çalışıyorlar. 3 görümce bir kaynana. Örneğin görümcem durduk yere “onu bizden koparamazsın” dedi bi ara. Ne koparması yahu içerde git sev dedim. Durduk yere insan bunu der mi. Kafalarında kuruyorlar resmen. Cidden neyin derdindeler anlayamıyorum. Şimdilik eşime belli etmiyorum, çünkü onu iki tarafın arasında bırakmak çözüm olmayacağı gibi bir çok yeni problem doğuracak diye düşünüyorum. Sadece arada safa yatarak söyleyip sonra “neyse ya seni özlüyorlar ondandır, bana bilerek kötü davranmıyorlar bence” diyorum kendimi masumlaştırıyorum. O da hani yarın bi gün patlarsa olaylar, en azından eşim öncesi olduğunu bilsin diye. Eşimin yanında iyiler o yokken kötüler. Her hafta gitmemizi bekliyorlar, artık gitmek istemiyorum cidden. Gitmesem eminim doldurmaya kalkarlar, bi kez yalnız gönderdim, onda da bilerek kek yapıp yolladım ki dedikodumu yaparlarsa eşim “kadın kek yapmış bunlar kötülüyor” diye beni masum görmesi için. Ama çok bunaldım bana akıl verin ne yapmalıyım?

3 aylık evliyim ama görümce kaynana sorunu yaşıyorum, lütfen akıl verin?
Cevapla