Eşim yüzünden çocuğumuz ağır derecede hastalandı. Yüzünü görmek bile istemiyorum, boşansam mı?

Eşim covid sonrası aşı karşıtı oldu. Geçen sene de oğlumuzun aşı vakti gelmesine rağmen yaptırmadı.

Covid aşısından bahsetmiyorum 10larca yıldır kullanılan kabakulak, su çiçeği, karma aşılardan filan bahsediyorum. Her aşıya karşıt yani.

Doktor o kadar üstüne basa basa anaokuluna başlamadan vurulsun dedi dinlemedi, çocuk şimdi su çiçeği oldu. Aşı olamadığı için çok ağır seyrediyor hala durumu da kötüye gidiyor. Hastanedeyiz.

Eşimin çocuk sadece onunmuş gibi davranıp her kararı kendi vermesi artık çok bunalttı. Her konuda beni de konuda uzmanı (doktoru) da dinlemiyor gene bildiğini okuyor.

Eşim yüzünden çocuğumuz ağır derecede hastalandı. Yüzünü görmek bile istemiyorum, boşansam mı?
Cevapla