Arkadaşlar merhaba ben 1:30 yıla yakındır evliyim kocamla dün alışverişe gittik ve her zaman yaptığımız bir şey değil kocam ise ben üstüme bir şeyler bakarken dışarda koltuklarda oturmayı tercih etti nedeni ise çok yorgunum ayakta duramıyorumdu
Tamam çalışıp yoruluyor olabilir ama çalıştıktan sonra halı saha maçına gittiği zaman bir şey olmuyor ama benimle gezmeye geleceği zaman
Ya yorgun olduğunu söylüyor ya tuvaleti geldiğini
söylüyor uykusu geldiğini söylüyor bir çocuk gibi davranıyor ben ona asla öyle yapmıyorum neden bu şekilde davranıyor sizce bir de bizim ilişkimizde şöyle bir olay var ben bir şeyini beğenmediğim zaman onu değiştirmek için olan üstü bir çaba harcıyorum ve çok yorulduğunu hissediyorum çünkü ondan gelen somut bir hareket olmuyor ben her şeyin mükemmel olmasını ve sorunsuz ilerlemesini düşünüyorum ama mümkün olmadığını da biliyorum bu huyumu nasıl yani şöyle söyliyim
Benim düşündüğüm içimden geçen şeyi söylemediği zaman bütün gün bunun için kavga edebiliyoruz ya da düşündüğüm bir hareketi yapmadığı zaman da aynı şekilde her gün kavga etmekten sıkıldım lütfen bana akıl verir misiniz zira benimki bana yetmiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer