Eşimle 3 yillik evliyiz ve son 1 senedir heo boyle. Bugün kocamla markette karşılaştık konuşuyorduk alışveriş sepetine şöyle bi baktı ne aldın ne aldın hepsinin fiyatini soyle dedi ben cok utandim parasini ödeyelim evde konuşalım bunları dedim.
aldığım şeyler ise ;
Yoğurt, Süt, Meyve sebze, Bakliyat, Tavuk ve kırmızı et, tatlı yapma malzemeleri, Konserve ürünler, Patlamış mısır çerez falan. Haliyle bunları bir tek ben yemiyorum. Bunları eşimde yiyor. Eve gelir gelmez niye bunu aldin niye şunu aldin gerek varmiydi bundan sonra sen alişverişe çikma bilmem ne. Arkadaşlar bu normal mi? Kazancıda gayet iyi ve benim çalişmamada izin vermiyor ama dolaba ne alirsam kadın gibi aldiğim şeylere karişiyor normal mi bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer