Uzaktan sevmediysen birini hiç sevdim demeyin"bu sözle gerçekten görmediğiniz birini sevdiniz mi?

Gerçek hayatta görmediğim dokunmadigim birine aşık oldum insan görmeden de sevebilirmis birini oda biliyor sevdiğimi karsilik olsaydı daha iyi olabilirdi ama onu sevmekten vazgecmicem. İnsan görmediği briini de sevebilirmis megersem mesafeler onemsizdir sevdikten sonra siz de hiç böyle bir durum yasadiniz mi?
Uzaktan sevmediysen birini hiç sevdim demeyin"bu sözle gerçekten görmediğiniz birini sevdiniz mi?
Cevapla