Eşimi doğum günü için Avusturya'ya götürsem abartı sürpriz mi olur?

12 şubatta karımın doğum günü var ve her yıl istediği bir şeyi alır ya da tatile götürürüm. Geçen yıl benden bottega veneta çanta istemişti. Ben de almıştım. Bu sene de bir şey istemiyorum dedi ama bu yıl tatile götürmeyi planlıyorum. 4 ve 17 yaşında 2 oğlum var onlar da çok seviyor kış tatillerini. Bu yüzden bu yıl avusturya kitzbühele gidelim dedik. Hem 14 şubatı da beraber geçiririz diye bir tatil planladım. Sizce çok mu abartı bilemedim. Korona başlamadan önce de st mortiz isviçreye gitmiştik.

Eşimi doğum günü için Avusturya'ya götürsem abartı sürpriz mi olur?
Cevapla