Sevgilime sürpriz yapmak için Paris’e götürmek istiyorum, Türkiye'ye dönünce de araba hediye edeceğim. Sizce abartıyor muyum?

sevgilimi Paris’e götürmek istiyorum?

Paris’te bir akşam yemeği
Ve Türkiye’ye dönünce araba hediye edeceğim.

Sizce abartı olurmu?
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle söylemeniz normal nasıl olsa zengin değilsiniz.
Size tuhaf gelmesi normal
Ee tabi zengin olmayıp sallayanda çok var inanıp inanmamak size kalmış.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç kimse bu kadar güzel şeyleri hak etmez arkadaşlar.
Kadınlara değer verilmeli önem verilmeli
Fakat abartılıp böyle şeyler yapılmamalı
Yarının ne getireceğini bilemeyiz
Ve inanın bana siz kadına ne kadar sadık olursanız
O sizi aldatır.
Bütün kadınlar için değil yanlış anlaşılmak istemem.
kısacası kimseye kendinizden fazla değer vermeyin aptalca harcamalar yapmayın.
her zaman olduğu gibi annem ve babam haricinde kimseye harcama yapmam.
Annenizin babanızın kıymetini bilin.
Sevgilime sürpriz yapmak için Paris’e götürmek istiyorum, Türkiye'ye dönünce de araba hediye edeceğim. Sizce abartıyor muyum?
Cevapla