İlişkide onun için çok şey yaptım, ben buyum dedi değer vermedi bitti. Şimdi başkası için kendini öldürüp bitiriyormuş. Neden böyleler?

Kız değer bile değer vermiyormuş ama bana gelince ben buyum... Neden insanlar böyle?

İlişkide onun için çok şey yaptım, ben buyum dedi değer vermedi bitti. Şimdi başkası için kendini öldürüp bitiriyormuş. Neden böyleler?
Cevapla