Arkadaşlar merhaba,
Daha önce benimle sürekli kavga eden, ayrılmamız gerek artık diyerek yüz yüze konuşmaktan kaçıp telefonda ilişki bitiren 1 sene önce ki eski sevgilim şu an hayatımda güzel bir ilişkiye başlamışken sosyal medya hesabımdan sürekli olarak istek atmaya başladı. Başlarda ne isteği sildim ne kabul ettim öyle bırakıyordum. Daha sonra hayatımda olan kişiye saygımdan isteği sildim ve tekrar atmayacağını umdum. Fakat bu tekrarlar çoğaldı bende engelledim. Normalde hesabımda bio kısmında sadece benim fotoğrafım olurdu ama hayatımda ki kişiyle birlikte fotoğrafımız var. şu an hayatımda ki kişiyle olduğum fotoğraftan sonra mı istek atmalara başladı. Bu bir kıskançlıksa oldukça komik zira zamanında hayatındaydım ya da bunu yediremiyor hazmedemiyor mu? Sebebi nedir sizce siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer