Uzaktan sevemiyorum, aynı şehirde ve göz göze olmalıyım. Sizce bu bir sorun mu?

Mesafelerin sevgiye engel olmadığını söyleyenler var. Ancak sevmek ve sevilmek hissetmek değil midir? Nefesini, kalp atışını, yüzündeki heyecanı ve dokunuşunu hissetmeden nasıl sevebilirim ki uzaktan? Başımı göğsüne yaslamadan, kokunu içime çekmeden...

Uzaktan sevemiyorum, aynı şehirde ve göz göze olmalıyım. Sizce bu bir sorun mu?
Cevapla