Sevgilimle aynı eve çıktık ama şu an ondan ayrılmak istiyorum, ne yapacağım?

O da çalışıyor ben de sürekli aynı eve çıkalım diye baskı yaptı en sonunda beraber eve çıktık iş hayatımın yaninda resmen bir de ev kadını oldum bütün temizlik işleri neredeyse bende haftaici çünkü ben ondan erken çıkıyorum o gelince de evi dağınık görsün istemiyorum tam gelin olucak kız diye düşünsün diye uğraşıyorum ama o benden gittikçe uzaklaşıyor ikimizinde yatakları ayrı arkadaşlar orada yanlış anlaşılma olmasın cinsel birlikteliğimiz yok sadece mesela beraber sarılıp bir film izleriz öpüşüp koklaşırız ya da bazen yatakta sarılıp uyuruz o kadar ama farkettim ki zamanla artık bunları bile yapmaz olduk gittikçe benden uzaklaştı mesela film açıyoruz o telefona bakıyor filmi mi begenmedin diyorum yok yok güzel diyo hala telefona bakmaya devam ediyor ama iyice ev arkadaşı olduk hiç bir romantizmimiz kalmadı cinsel ilişkimiz olmadığı için mi böyle davranıyor yoksa beni paçoz mu görüyor anlamadım kendime özensem diyeceğim ama bende işten gelince hemen üzerimi değiştirip rahat birşeyler giymek istiyorum o böyle davrandikca bende ondan uzaklaşmaya başladım soğudum baya hatta bazen neden aynı eve çıktık ki diyorum benim bu adamla ne işim var diyesim geliyor ayrılmak istiyorum bazen bazense herşeyi yeniden oturtmak konuşmak bile gelmiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Başlık değişmiş lan shhshsj kim değiştirdi
Sevgilimle aynı eve çıktık ama şu an ondan ayrılmak istiyorum, ne yapacağım?
Cevapla