Aynı evde yaşadığım sevgilimle ayrıldık şimdi nasıl davranmam lazım?

Bir süre daha buradayım sonra taşınacağım. Bu süreçte ister istemez ümitleniyorum çok denk gelmiyoruz bir iki kelime konuşuyoruz günde o kadar. Ayrılan oydu. Ben şimdi biraz mesafeliyim ama aynı zamanda onu düşündüğümü de az çok belli ediyorum. Düzelme şansımız yok mu nasıl davranırsam barışma ihtimalimiz var

ayrılık nedenimiz; gereksiz kavgalar, onu çok sorgulamam vs

Aynı evde yaşadığım sevgilimle ayrıldık şimdi nasıl davranmam lazım?
Cevapla