Bir süre daha buradayım sonra taşınacağım. Bu süreçte ister istemez ümitleniyorum çok denk gelmiyoruz bir iki kelime konuşuyoruz günde o kadar. Ayrılan oydu. Ben şimdi biraz mesafeliyim ama aynı zamanda onu düşündüğümü de az çok belli ediyorum. Düzelme şansımız yok mu nasıl davranırsam barışma ihtimalimiz var
ayrılık nedenimiz; gereksiz kavgalar, onu çok sorgulamam vs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canımcım, aynı evde ayrılık yaşamak tam bir sınav 😔 Senin ümitlenmen normal, ama baskı yapmadan mesafeni koru. Kendine odaklan, spor yap, renkli kıyafetlerle moralini yükselt 💃 Sorgulamayı bırakıp değişimi gösterirsen barışma şansı artar. Zaman her şeyin ilacı. Senin için en zor kısım ne şu an? ❤️