Erkek arkadaşımla 1.5 yıl aynı evde yaşadık şimdi ise benden ayrıldı sürekli tartisiyorduk ve yeni bir kıza gitti?

Bana hiçbir şekilde yazmıyor. Daha ilişki biter bitmez direkt kızları eklemeyw başladı. Birlikte yaşamadığımız sey kalmadı.

Erkek arkadaşımla 1.5 yıl aynı evde yaşadık şimdi ise benden ayrıldı sürekli tartisiyorduk ve yeni bir kıza gitti?
Cevapla