Onunla konuşmak için deli oluyorum ama aşık değilim sevmiyorum?

Hatta hiç tipim bile değil ama neden bu kadar çok onunla konuşmak istiyorum bunu anlayamıyorum çıldırıcam kendimi zor tutuyorum yazmamak için. Gece gündüz konuştuk hala yazmak istiyorum
Onunla konuşmak için deli oluyorum ama aşık değilim sevmiyorum?
Cevapla