14 buçuk sene biriyle konuşuyordum, çok detaylı olaylar var onları geçiyorum yer, o kadar yazdım göndermedi sistem bu yüzden kısa kesiyorum, beni her defasında oyalayan adam (kötü düşünmediğim için zamanın geçtiğini yaşımın geçtiğini farketmedim) yaşımdan çok daha genç gösteriyorum, ve herkes beni uyaroyordu sana göre biri değil diye ama ben kimseyi dinlemedim çünkü onu terkettiği de yalvarıyordu vicdanıma oynuyordu hatta çevrem hep bebek gibi kızsın hiç yakıştıramıyorum seni ona diyorlardı, yine takmadım onu terketsem başkalarının lafıyla demek ki herkesin etkisi altında kalırım bu da ona karşı hislerim güçlü olmazdı diye düşünüyordum, o 14 buçuk sene beni oyalayıp anneme anlatmam sağlayıp bahaneyle beni her yerden engelleyip bir kaç ay sonra duydum ki biriyle görüşüyor ve evlenecekmiş. Bu kadar zaman sabredip (6 kez görüştük sadece bu zaman diliminde) herkesi karşıma aldım onun için ve yediğim kazık canımı çok acıttı, neden ben bıraktığımda ağlıyordu sensiz yapamam deyip ailesini hiç yollamıyordu? Ama beni ortada bırakıp birini bulup hemen evliliğe adım atmak için heyecanlanma canımı çok yaktı, başına gelmeyen anlamaz gençliğimi yıllarımı gelinlik hevesimi annelik özlemimi çaldı gitti koskoca bir enkaz bırakarak, canım acıyor içimi dökmek istedim çok körmüşüm zamanımı çaldığını oyaladığını farketmemişim 😔
Ps: Dînime düşkün biriyim onunla asla birlikte olmadım (aramızda mesafe var aynı şehirlerde değiliz ama aynı memleketliyiz)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer