Eski ilişkilerinde bir şeyler yaşadın mı diye sormak sizce hadsizlik mi?

4 sevgilim oldu dedim bir şeyler yaşadın mı dedi. Niye diye sordum merak dedi. Bu soruyu herkes sormuyor ama bana saygısızlık gibi geliyor sizce?
Eski ilişkilerinde bir şeyler yaşadın mı diye sormak sizce hadsizlik mi?
Cevapla