Canım Çok Acıyor Yardım Edin Nolur?

Gizli Üye

Ben 4 yildir hayatimin merkezine koyduğum her günümde andığım deli gibi aşık oladuğum kızla 2 aydir ayriyiz bugün başkasiyla storysini gördüm kalpli falan canim çok yaniyoBen şimdi napicam 4 yilim başkasinin kollarinda benim eş olarak gördüm karicim dedigim kadin4 yildir canimdan cok sevdigim kadinla 2 ay once ayrildik su an baskasiyla sevgili olmus storyi gorunce çildirdim delirdim çünkü onu ne kadar sevdigimi Allah biliyo. Mesajla küfürler ettim hakaretler ettim aşağilamalar ettim ağza alinmiycak şeyler söyledim canımın acısıyla. Seni şikayet edicem savciliğa yarin diyor. Tehditten ve küfürden. Gebertirim seni demistim bi kere onu diyo. O da 4 yildir kufurler ediyo bana. Sizce para cezasi mi olur hapis mi? Canim çok yaniyo siz hic 4 yildir sevdiginiz kadini baskalarinin kollarinda gördüğünüz mü?2 aydir ayriydik ve bugun o storyi gordüm. Bu zamana kadar ne istediyse aldim ne diyosa yaptim. Ben bu acıyı hak edicek ne yaptimAnlamadığım şey şu bütün gün laf sokan sözler paylaştı ve günün sonunda bir erkek hesabından siyah ekranın üzerine yazılmış hayatımın anlamışsın Tuğba kalp yazılı Bir şey paylaştı niye tüm gün 5-6 tane laf sokucu söz attı çevrem yok arkadasim yok nasil kurtulucam bu acıdan

Canım Çok Acıyor Yardım Edin Nolur?
4 Görüş