Erkek arkadaşım beni ıssız bir yerde terk edip gitti ne yapmalıyım?

Üç yıllık ilişkim var birkaç kez ayrılık yaşadık erkek arkadaşım work and travel yapacak zaten üç yıl olmuş henüz 22 yaşındayız ama en azından bir aileler tanışsın istiyorum bir şeyin ismini koyalım istiyorum şimdiye kadar böyle bir düşüncem yoktu çünkü sadece ondan bana hediye bir yüzük almasını istedim hoşuma gittiği için ve daha biz nişanlı mıyız amaç ne falan filan yapınca ben niyetin ciddi değil mi dedim sonra bugün yıldönümümüzdü birlikte yemek yemeye çıktık yüzük almayacağım müzik dışında her şeyi alırım falan filan yaptı sonra motorun üstünde iken motoru salladı az kalsın kaza yapacaktım bağırdı çağırdı durdurdu vuracaktı bana ve beni bırakıp gitti ıssız bir yerdi çok kötü hissediyorum onu çok beğendi çok seviyordum gerçekten böyle yapacağını hiç aklıma gelmezdi baskı mı yapmış oldum bilmiyorum ama kötü bir niyetim yoktu ve şimdi arkadaşım beni almaya geliyor Bir sürü sapık insan önümde durup arabaya gel falan yaptı o kadar çok korktum ki çok kötü izliyorum deli gibi ağladım moralim çok bozuk Kafayı yicem

Erkek arkadaşım beni ıssız bir yerde terk edip gitti ne yapmalıyım?
Cevapla