Selâmlar!!
Hoşlandığınız kişi ilk buluşmaya bir arkadaşıyla gelse tepkiniz ve düşünceniz ne olur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Hoşlandığınız kişi ilk buluşmaya bir arkadaşıyla gelse tepkiniz ve düşünceniz ne olur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Bunun muhtemel üç sebebi olabilir: Birincisi kendisi benden yeterince hoşlanmıyordur, belki arkadaşı beni beğenir diye çöpçatanlık yapmayı düşünmüş olabilir. İkincisi bir erkekle başbaşa konuşamayacak kadar çekingen biridir. Üçüncüsü de evden tek başına çıkmasına izin yoktur, arkadaşını alıp gelmiştir..
Yeterince rahat olamazdı karşıdaki. İçindekileri yeterince sana aktaramaz... Seninle buluşmadan önce düşündüğü konuşmayı gerçekleştiremez. Hem ya yanındaki arkadaşına yanaşırsa :)
İlk buluşma öncesi karşı tarafın haberi olursa sorun olmaz. Ama baş başa diye düşünüp üçüncü bir şahıs geliyorsa ikinci buluşmayı rüyasında bile görmez
Haber vermediyse canım sıkılır. Çünkü teke tek yapılacak aktiviteler vardır. Bir çiftin yanında tek arkadaşa gerek olduğunu çok düşünmüyorum. Ama hep beraber olan yaptıysak olabilir elbette
Cevap
27Cevap
Şaka yapıyor diye düşünürüm önce gülerim
İkinci buluşma olmazdı
Bundan haberim yoksa hoş karşılamam. Birbirimizi tanımak için buluşuyoruz bir üçüncü kişinin orada olması sohbetin seyrini etkiler
İlk buluşmaya bi de..
Korkmuş heralde tek gelmeye utanmış çekinmiş bakıcı getirmiş yanında
Özgüvensizlik göstergesi bu, konuşmam bi daha işim olmaz öyle biriyle
Gitmesini isterim. Hem zaten birinin bunu kendine yakistirmamasi lazım. İki sevgili konuşurken o ne yapsın öküzün trene baktığı gibi bizi mi izlesin 😄 hani konuşsa ne diyecek merhabadan başka
Benimki gelmişti ama o da onun sayesinde sevgilisiyle buluşma bahanesi imkânı bulmuş oluyordu, evli olduğu için, bu kadınlar gerçekten çok acımasız
O an istifimi bozmam seyrinde davranırım. Normalde 2 saat oturmayı planlıyorsam 1 saat oturur kalkarım. Yanlarından ayrıldıktan sonra da hoşlandığım kişiyebu durumdan rahatsız olduğumu belirtirim.
Arkadaşıyla falan geliyorsa bana güvenmiyor derim yani çocuk muyuz 😄 Saygısızlık olarak görürüm ben bunu bana haber vermeden hele ki böyle bir şey yaparsa daha da kötü olur durum.. Keyifli geceler..
Hiç buluşma ayarlanmamış gibi geri dönerdim.
Sonuçta arkadasının geleceğini söylemedi bana söyleseydi zaten kabul etmezdim buluşmayı.
Muhtemelen özgüven eksikliği yaşayan birisi ve ben özgüveni yerinde olmayan bi erkeği yanımda tutmam bye bye yani ilk buluşmada elendi.
O 3. Kişi için sıkıcı bir buluşma gibi olabilir. Benim için çok sorun değil. Ama baş başa olmayı elbette tercih ederim.
Kendimi gõstermeden farketmissem oradan uzaklasirdim soru dahi sormazdim o an biterdi.. mazeret kabul etmem..
arkadaşın güzelmiş derim çok etkilendim bana yapsana ikinizi idare edeyim derim tek başıma oturur kahvemi içerim
Yanında getirdiği arkadaşı daha iyi ise hoşlandığım kişiyi diskalifiye eder arkadaşı ile devam ederim. dfdfdf
Olayın ciddeyetinde olmadığını veya çok disiplinli bir Ailenin kızı olduğunu Annesinin yanındaki kişeyi sen git dediğini
Özgüven sorunu var demektir. Ya kendine güvenmiyor ya da ciddiyetsiz.
Hoşuma gitmez bu durum. İkincisi olmaz buluşmanın zaten böyle yaparsa.
Ezikmisin kardeşim derim içimden. Kardeş kardeş sohbet eder kalkarım
Huzursuz olurum o bi kesin işim var diyip kalkarım
Biraz şaşırım ama tepki vermem, normal sohbet muhabbet devam ederim.
Tam şu anda : olabilir doğaldır modundayım
Ammaaan sal gitsin😜
Önceden haber vermişse sorun yok. Ama vermemişse bozulurdum
valla bu devirde bir kadın bunu yapıyorsa hak vermek gerek. bildiğin korkuyorlarr
Bunu genelde bayanlar çok yapiyor gerçekten 🤣🤣 niye yaparız bılmiyorumm 😂
Sessizce ortamı terk ederim birdaha görüşeyeceğimi sanmıyorum
İyi akşamlar..
hoş karşılamazdım ilk buluşmada baş başa olunması gerekir.
Erkekse çok deşik tepkim olurdu ama bayansa gözlem ci olarak getirdiğini var sayardim
O ne öyle annesiyle balayına giden damat gibi😒
Ailenin geri kalanınıda getirseydin derdim 😏
Gelmez, gelirse de sorun yok. Tanışır ve göndeririz arkadaşını 👌
Yani olabilir de grup yapmicaksak tek gelsin bi zahmet sjsjsj
Bozulurum ciddiye almadığını düşünürüm ve soğuma gelir kesin bidaha görüşmem büyük ihtimalle
Oldu. Kuzenini falan da getirsin halası dayısı falan.. saçmalığa bak
Kötü bir durum bende Bi ara ilk bulusmasinda ablasi ile gelmişti şok geçirmiştim 😂
Yani aşırı saçma
Grup seviyorsun sanırım derim
Yemem seni korkma diyin
Artık hoslandıgım kısı olmaz
Arkadaşı yannmasaya alalım derdim
ooo ffm takılacağız.
Bir şey demem ama sinir olurum
Tepki vermem.
Ben bir lavaboya gideyim der ortadan kaybolurum:)
sen olmamışsın derim ham olanlarla işim olmaz
Onunla ilgilenirim devamlı , yakınlık kurarım.
10 tane erkekle giderim 2. buluşmaya
Hoş geldin sefalar getirdin derim😂
Bozuntuya vermem. Sureyi kisitli tutarim.
İşimin çıktığını söyleyip giderim.
Arkadaşıyla gelenle olmaz
Normal karsilamam
Bir daha görüşmeyeceğim aşikar..
İkinci buluşma olmaz.
Aldırış etmeden öpüşürüm
Sorun etmem.
bir daha buluşmam
Rahatsız olurum ama belli etmem
Sorun etmem
İstemem, soğuma gelir ve buluşmam daha.
Özgüvensiz erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?