Haftaya ayrıldığım eski sevgilimle buluşacağım nelerden bahsetmeliyim?

Benden ayrıldığında yediği haltları mı yüzüne vurmalıyım? Yoksa hareketlerimle tavrımla yeniden aşık mı etmeye çalışayım? Ya da güzel bir vakit geçirip bu kıza nolmuş umursamaz olmuş falan mı dedirteyim? Son buluşmamız olabilir lütfen mantıklı yorumlar yapın.

Haftaya ayrıldığım eski sevgilimle buluşacağım nelerden bahsetmeliyim?
Cevapla