Güncellemeler
+1 yıl
Aklınız fikriniz pislik dolu. Hayatında hiç meme görmemiş abazalar yorum yapmayı kessin.
Kendimi ifade etmek, anlatmak istiyorum bitecekse de öyle bitsin dedi.
Sessiz sakin bir yerde konuşma kararı aldık ama bir yerde oturur muyuz, hava mı alırız bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
özensiz git derdim ama seni öyle yıkılmış gibi de görmesin çok hafif makyaj ve normal günlük bir kıyafet uygun olur bence.
bugün zaten iş çıkışımda denk geldi bana günler sonra, korkunç yorgun ve paspaldım. çok şıkır şıkır da olmak istemiyorum. işte dolaşacak mıyız, bir yere mi gideceğiz bilsem ona göre giyinirdim. neyse
Hislerinize, duygu durumunuza uygun giyinin bence. İçi dışı bir insanları severim. Kendim de dış görünüşümü öyle ayarlarım.
Sık giyin
Sevişirsiniz fantezi giy
Giyin tayt çık
Bir şeyler olqcak
Vercen mi