Nişanlım bana eski nişanlısıyla aldığı eşyaları kullandırtmaya çalışıyor. Kabul etmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak, yedi aydır nişanlıyım bana tanışma sürecinde nişanlımın eski zamanından kalma eşyalarının olduğunu ( mobilya, beyaz eşya ) bunları babam aldı ve paketli bir şekilde ben geri köye gönderdim orada duruyor sadece ben kullandım demişti ve bende bekar evinde kullandı zannettim ve o yüzden kabul etmiştim. Daha yeni nişandan sonra öğrendim ki o eşyalar o kızla beraber tutulan eve yerleşmiş ve kullanılmış. İçim hiç bir şekilde o mobilyalara karşı rahat değil arkadaşlar. Ben eşyaları problem yapacak insan değilim ama sonradan bunu öğrenmek beni soğuttu. Mobilyaları benim ısrarım üzerine değiştireceğini söyledi ama beyaz eşyaları asla değiştirmem diyor, düğünü falan çünkü ailesi değil kendisi yapacak maaşı iyi olduğu için on sekiz milyar maaş alıyor. Başında kabul etmem için bana açıklamasını yapmamış bunların hiçbirini meğersem. Bazen kendime soruyorum alt tarafı beyaz eşya kabul etsem mi diye ama sonradan aklıma bana başında hiçbirinin açıklamasının yapılmadığı beni saf yerine koyulduğu aklıma geliyor. Çünkü bana eski nişanlısının altın bileziklerine saatine kadar taktılar. Ve ben gerçekten çok üzülüyorum. Bana iki gündür bu yüzden ters ters konuşuyor istemediğim için, dedim onları satalım ikinci el alalım beraber en azından benim içim rahat olmuş olur dedim ben ikinci el eşya falan kullanmam ben diyeceğimi dedim dedi. Sizce ne yapmam lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soruyu sileceğim 24 saat sonra sileceğim zaten. Cevaplayan arkadaşlar için teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar zaten kendisi sivaslı orada ikamet ediyor. Bende İzmir'de yaşıyorum. Onlara da saygı duyuyorum.
Nişanlım bana eski nişanlısıyla aldığı eşyaları kullandırtmaya çalışıyor. Kabul etmeli miyim?
Cevapla