Merhaba arkadaşlar kız arkadaşım doğum günümü hatırlamadı ben onun doğum gününde sürpriz yaptım kutladım hediye aldım yani pasta falan vb gibi değilde sadece hediye aldım ve kutladım çok güzel bir şekilde ama o hatırlamadı bile hayır kötü huylu biriside değil yani sadece kendini önemsiyen bencil vb gibi değil ama unuttu, şimdi ters mi yapmalıyım yoksa yüzüne mi vurmalıyım napabilirim unuttuğuna pişman olsun az sizin erkekyada kız arkadaşınız unutsa siz neler yapardınız ayrıca
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİnsan sevdiğinin doğum gününü nasıl unutur anlam veremiyorum. Tabi ki o an yaşadığı kötü bir durum varsa ve bunun üzerine geldiyse olabilir ama net olarak bir şey bilmediğim için ona bu durumu laf atarak hatırlatın. Mesela bu gün geç cevap verin nerdesin diye sorduğunda arkadaşlarım doğum günümü kutladı da pasta aldık yedik gibisinden güzel olur bence utanır hem belki.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Unutabilir olabilir insanlık hali yani herkes doğum gününe değer vermeyebilir. Doğum günümde bak bana. Neler almışlar deyip at madem hatırlamasini istedin. Birde böyle ben ona aldım şunu bunu o bana yapmadı kadar saçma bise şey görmedim aldıysan ne diye bunu diyorsun karşılıklı mi yapıyorsun o mutlu olsun diye mi çok itici bir düşünce ben olsam bana bunu dese şimdiye elli kere ayrilmistim
00 Yorumla
+1 yılOlabilir hoş gör bence , bende unutuyorum bir gün işte aman doğmuşsun bitmiş gitmiş çokta dert etmeye gerek yok. İlişkiyi bu gibi şeylerle sarsmaya gerek yok valla
25 Yorumla
Soran+1 yılAma işte ben onunkini kutladım hemde baya önemseyerek kutladım 2 gün öncesinden plan yaptım abla :(
- +1 yıl
İşte sen yaptın diye o da yapmalı diye bir kural yok , bu bir nevi yaptıklarına karşılık beklemek.. sen onu sevdiğin için ona, sana göre değerli olan bir durum üzerinden hoşnutluk yapmışsın Okey ama onun için sana değer vermenin başka yolları var demek ki..
Sana genel olarak değerli hissettiriyor mu kendini? Bunu sorgula , cevabın evetse şu an takildigin konu ile bu güzelliği bozman hata olur
Soran+1 yılyani yok tabiki hatta bende unutabilirim dalgın olurum o gün bişey olur bu çok normal ama en azından hatırlayınca kutlasaydı bari kusura bakma deseydi hediyesinde falan değilim beni atacağı bir mesaj bile çok mutlu ediyor bir mesaj sadece, yani değerli hissettiriyor tabiki ama birazcık utangaç sevgilisi olmamış hiç ve hatta ilk başlarda benim ona dediğim iltifatlar iyi şeyleri söylemiyordu bile emoji atıyordu sadece yaa yazıyodu bide
- +1 yıl
Sen cevabını veriyorsun zaten, tecrübesiz ve utangaç ama buna rağmen sana bir şekilde değerli olduğunu da hissettiriyor. Zamanla aranızdaki samimiyet ve paylaşım arttıkça o da duygularını daha rahat sunmaya başlayacaktır sana merak etme hiç. Önemli olan o sevgiyi hissediyor olman gerisi kolay )
Soran+1 yılTecrübesiz ve utanıyor evet çünkü kendide söyledi utanma yok tamam artık falan diyo ama hala biliyorum söylemedikleri var bence utandıkları zamanla açılır umarım çünkü hissettiriyorda içine kapanıyo utanıyo ama diyebildiği utanmadan söyleyebildiği şeylerle çok güzel hissettiriyo
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılİyi olmuş sana türk kızıyla sevgili olursan böyle olur
11 Yorumla
Soran+1 yılyabancı mı bulayım :D
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlık hali unutabilir ama ikinci defa unutursa ayrılın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten sevmiyor demekki gerçekten Seven insan aylar önceden plan yapar kendimden biliyorum
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılgerçekten seven unutmazdı
00 Yorumla
+1 yılEğer doğum günün geçmediyse yani bunu yazdigin günse geçmişsede bisey olmaz da neyse işte arkadaş grubunla falan kutlama yaparken video foto at sosyal medyaya eğer üzülürse telafi falan etmeye çalışırsa seviyordur ama ici görmemiş gibi falan yapıyosa sevmiyordur zaten dirme ayrıl yani maddiyatta önemli tabi o ayrı bir duurm belki maddi durumundan dolayı unutmuş gibi yapmış olabilir çekindiği için ama seven insan ne olursa olsun diliyleyse olsa kutlar seni sevdiğimi söyler en azından ölç tart duruma göre hareket et derim hakkında hayırlısı olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılYok 1 gün geçti üzerinden maddiyat gram umrumda değil kutlasın sadece çabasını göreyim bana bu yeter bana hediye alsın istemiyorum ki ben iyidede kötüdede onunla olmak istiyorum söylicem ona bi soğuk yapıcam bakalım çoğunluk öyle diyor ne yapıcak çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Doğum günü benim için bir şey ifade etmiyor yaşlandığıma neden sevinmeliyim. Veya bin bir türlü zorlukla doğduğum zamanı kutlamak vs çok saçma.
ama kızlar bu gibi durumlarda erkekler unuttuğu zaman hayattan bezdirir.
sen kızlar gibi tirip atma samimi bir şekilde açıkla bence. Sebebi samimi gelmiyorsa zaten sevmiyordur
00 Yorumla
+1 yılSenin söylediğine göre hatalı değil, insanlık hali unutmuş olabilir
Pişman etmek istemen gereksiz
Ha ama eğer kasıtlı olarak seni takmadığın umursamadığını düşünüyosan o zaman sana yardımcı olmamız, fikir vermemiz daha mantıklı olur01 Yorumla
Soran+1 yılUnutmuş olabilir ama unutsa insan farkeder bi kutlardı bence kusura bakma yoğundum unuttum falan der oda yok ben ona 2 gün öncesinden plan yapmıştım :( beni üzen bu
benim de pazartesi doğum günüm hatırlayacakmi. bende merak ediyorum açıkçası ama hatirlamazsada sorun etmem birazcık üzülürüm galiba.. sende sorun etme sadece doğum günümu hatırlamadigin için üzüldüm de yeterli
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım hatırlar çünkü çok üzücü bir durum bu üstelik benim gibi eğer sen onunkini kutlamışsan çok güzel bir şekilde o yapmamışsa çok daha kırıcı :(
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen de bidaha onun olduğu doğum gününü kutlama aynısı ne imiş yaşasın resmen bencillik, bi tane küçük pasta al fotoğrafını çekip sadece ona görünür, beklediğim tek biri vardı oda umursamaz oldu, mumu üfle video bitir, sonra mesaj at ben böyle bencillik görmedim bu kadar mı umursamaz oldun unuttun beni senden beklemez dim de ve sus.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEğer o sürpriz yapıp unutan sen olsaydın Sana demediğini bırakmaz yapmadığını bırakmaz dı sende hesap sor cevap ver sonra suratına kapat
Ve diğer doğum gününde kesinlikle kutlama tüh beni unutan vardı bir gün bende unutu vermişim de aynısı yap
+1 yılBen de eski bir sevgilimin doğum gününü unutmuştum insanlik hali dalgin bir insanim. Çok trip atti, engelledi ve ayrildik. Böyle şeyleri büyütmeyin bence sen de onunkini unut ödeşirsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılEngellemek ayrılmak gibi bişey ben yapmam ama trip ve soğuk yaparım
Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı. Benim bir doğan aynı evde yaşadığım erkek kardeşim unutmuştu. Eve gelip kutlayanları duyunca kutladı o da. Yani benim için o kadar da önemli bşr şey değil. Olsa da olur, olmasa da.
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte kişiden kişiye değişiyor olabilir ama ki bide kardeşiniz sonuçta o benim kız arkadaşım ve ben onunkini planlayarak kutladım emek verdim
Bence doğum günü olayları o kadar önemli değil. Mesela ben doğdum da noldu? Kendimi o kadar da mühim biri olarak görmüyorum ki kutlanmaya layık bulayım. Anlıyorum değerli hissettiriyor ama çok da önemli değil bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yıltam tersi olsaydı kıyameti koparırdı ancak neden unuttuğu da önemli tabi misal çalışıyorsa ve o yoğunluk ve yorgunlukla unuttuysa olabilir böyle şeyler.
04 Yorumla
Soran+1 yılişte ben unutsam neler neler derdi ama unutmadım hediyesini bile aldım işi falan yoktu ya normal oturuyordu ailesiyle evde, ki bi huyu daha var mesela kavga ediyoruz tartışıyoruz sürekli konuşuyo konuşuyo bişey dicem diyorum dur diyeceğimi unutuyorum sonra diyo buda beni sinir ediyor bi salda bende konuşayım
- +1 yıl
belliki sana senin ona verdiğin kadar değer vermiyor
Soran+1 yılama laf arasında böldüm lafını kusura bakma özür dilerim falanda yapıyo ama sürekli kopnuşuyo
Soran+1 yıldicem ona zaten dicektim dün bişey unutturdun konuşturmadın diye
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılunutabilir çok doğal bir şey sen sadece ne kadar üzgün olduğunu belirt emin ol çok utanacaktır zaten bu da ona yeter. büyütmeyin alt tarafı bir doğum günü
07 Yorumla
Soran+1 yılYok alt tarifi bir doğum günü abi ama gerçekten benim ona yaptıklarımın yanında bana öyle yapması bir yerde çok kırıyor insanı hediye falan isteyen birisi değilim ben aldım diye hediye alsın demiyorum ama unutmasın en azından kutlasın, onu nasıl utandırabilirim neler diyim tam olarak
- +1 yıl
sadece hayal kırıklığına uğradığını büyük bir beklentide olduğunu söyle emin ol hem çok panikleyecek hem çok utanacaktır.
aynı şeyi bende yaşamıştık benimde çok zoruma gitti o yüzden anlıyorum seni
Soran+1 yılSende yaşamışsın beni anlıyorsunda abi çok teşekkür ederim yardımın için dediğin gibi yapıcam inşallah hatasını fark eder :/
- +1 yıl
Fark etmezse kime değer verdiğini görmüş olursun
Soran+1 yıloda çok doğru aslında evet
Soran+1 yılya bazen şey yapıyo işi oluyo bişey anlatıyorum dinlemeden hee tamam falan yapıyo sonra işimin başına geçicem diyo buda beni sinir ediyo mesela
- +1 yıl
yaşlarınız kaçtı bu arada sizin?
+1 yılKırıldığın yerde kal ve daha ilerleme. Başka yollara yönel ve başka bir yolcuğa başla peşinden gelmek isteyen gelsin
Psikoloji tavsiyesi değildir
00 Yorumla
+1 yılÇok abartıyorsunuz o tarz günleri düşününce mantıksız mutlu insana her gün doğumgünüdür takılmayın küçük şeylere
02 Yorumla
Soran+1 yılYani abartmamakta gerek ama ben ona yapmışım kırılıyor insan istemedende olsa çaba yok bişey yok bana karşı :/
- +1 yıl
Burcu kova mı
Birader, kizi seviyorsan, onu uzmeye degermi? Nasil pisman ederim diye sormussun merak ettim. Bir sey deme bir kac gun sonra hatirlatirsin onun cevabina gore karar verirsin.
00 Yorumla
+1 yılOlabilir, belki bir sorunu oldu o gün yani aylarca senin doğum tarihini aklında her an tutacak diye bir şey yok. Bişey olmaz şımarıklık yapmayın
01 Yorumla
Soran+1 yılYok konuşuyorduk abi o gün sorunu ya da işi yoktu
+1 yılKız seni gerçekten seviyor olsaydı en ufak ayrıntısına kadar hatırlar seni mutlu etmek için uğraşırdı
11 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle düşünüyorum ya işte çünkü ben ona çok değer verdim doğum gününü kutladım çok güzelce o yapmadı ama :(
+1 yılBozulman çok normal ama bunu doğum gününde akşama kadar hatırlamıyorsa ona hatırlatabilirdin "Bugün benim doğum günüm." diyerek. Belki kafası yoğundur.
00 Yorumla
+1 yılKırılırım ama karşılık beklemem ben yaptım sende yapmak zorundasın gibi yani ha bu sana verdiği değeri göstermiş oldu
02 Yorumla
Soran+1 yılYok ben yaptım oda yapsın zorunluluğu yok ya da ben en iyisini yaptım sende en iyisini yapcaksın gibi bişeyde değil üstteki cevaplardada dedim hediye bile istemiyorum sadece kutlasaydı bari hatırlasaydı
- +1 yıl
Sen öyle düşünüyorsun demedim ki. Senın için dediğim tek şey verilen değeri görmüş oldun. Ama ya Bi sıkıntısı vardı da unuttu olamaz mı
Hatırlaması gerekirdi istersen sor neden doğum günümü kutlamadin diye belki mantıklı bir açıklaması vardır
02 Yorumla
Soran+1 yılsorucam bi zaten biraz ters yaparak bakalım ne dicek gerçekten çok merak ediyorum bende
Soran+1 yılayrıca bişey daha dicem benim hiç sevgilim olmadı ve kızları çok bilmiyorum kız arkadaşım kavga ederken ya da yoğun bir anında işi varsa sürekli kendi konuşuyo tartışırken bişey dicem mesela başlıyo anlatmaya durmak bilmiyor bu normal mi kızlarda :D
+1 yılÜzücü ya üzüldüm senin adına , aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum ama kırıldığını soyle
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet üzücü :( kendim 2 gün öncesinden plan yapıp onu mutlu etmek için uğraştım onda tık yok hediye değil derdim sadece kutlasın ama oda yok:/
- +1 yıl
Bence alması düşünmesi gerekti küçük büyük hediye meselesi değil ama insan değerli hissediyor bence açıkça konuş belki farklı bir şey vardır
+1 yılBenim doğum günümü de hatırlamazlardı üzülürdüm ya aman boşverdim. İyi ki de doğmuşum diyip kendime pasta yapıyorum
00 YorumlaPişman ederim ne ya o da insan unutuyor hayvanat bahçesinde miyiz pişman ederim filan biraz anlayışlı olun ya
00 YorumlaSen de onunkini kutlama çocuk gibi küsün hatta ayrılın
00 Yorumla
+1 yılOlabilir insanlık hali ben kendi doğum günümü bile unutuyorum bazen iş hayatından dolayı
00 YorumlaBazen çok önemsiyorum bazen de bende unutabiliyorum.
00 Yorumla
+1 yılUnuttuu... Ama ne yapabilirsin ki azcik değer verseydi unutmazdi...
03 Yorumla- +1 yıl
Gerek yok atma da zaten
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen üzülürdüm. Bir şey yapmazdım. Yalnız unuttuğuna pişman ederdim. Sürekli altta alttan laf sokardım.
019 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle yapıcam ama neler diyebilirim işte ona
Cevap sahibi+1 yılİlk baş de ki; geçenlerde tatlı mı tatlı , yakışıklı mı yakışıklı, karizma mı karizma birinin doğum günü vardı hatiralabildin mi diye 😅😅😅
Sonra devamında bir şeyler bulursun
Soran+1 yıltamam bunu diyim bakalım ne dicek :D
Cevap sahibi+1 yılDe bakalım 🙂
Soran+1 yılya ayrıca bişey daha sorucam kavga esnasında sürekli konuşuyo ben bişey derken araya dalıyor kusura bakma özür dilerim böldüğüm için diyo ama fırsat vermiyor resmen bu kadınlarda normal mi bunuda yüzüne vurayım mı onun
Cevap sahibi+1 yılSen başkasıyla kavga ettiğinde mi
Soran+1 yılhayır hayır onla tartışırken mesela ikimizde birşeyler anlatcaz konuyu çözmeye çalışıcaz genelde tartışma ve kavgalarda oluyor genelde sözümü kestiğide oluyo ama kavgada aynı şeyleri tekrar ediyo durmuyo
Cevap sahibi+1 yılYani kadınlarda var tabii ki bu. Kavgada iyice hiddətləniriz. Ama rahatsızlık duyuyorsan tabii ki konuşabilirsin
Soran+1 yılYani ben lafıma önem mi vermiyor diye düşündüm ama kadınlarda olan bişey demek ki yani çoğunlukla böldüğünde lafını böldüm kusura bakmada der ama diyeceğim önemli bişey vardı tartışma içerisinde onu unutturdu bana bugün konuşurken desem mi ona dün dicektim sana bişey önemli konuyla ilgili fırsat vermediğinden unuttum araya kaynadı gibisinden
Cevap sahibi+1 yılBence konuyu kapatman daha iyi çünkü tekrar kavga ortamı yaratabilirsin. Başka bir kavga da artık söylersin. Lafına önem vermediğinden değil sadece huyla alakalı ve çoğu kişi bende dahil öyleyim
Soran+1 yılYani ama diyeceğim şeyde konuyla ilgiliydi çözmemizle ilgili iyi bişeydi onu unutturdu bana sürekli konuşup hatta şey bile dedi tekrar edip duruyorum aynı şeyleri kaçıncı oldu papağan gibi tekrar ediyorda diyorsundur içinden şimdi dedi bende yoo yaptım ama konuşturmadı bir türlü beni, lafıma önem vermediğinden değil huyla alakalı diyorsun yani ki sende öyleymişsin o zaman kadınlara has bir özellik bu
Cevap sahibi+1 yılYani illa çözülmesi gereken önemli bir konuysa içinde kalmasın sor gitsin ya. İki günlük dünya zaten takma kafana vazgeçtim sor gitsin. Ama yinede güzel bir dille sor
Soran+1 yılÖnemliydi evet, o zaman ters yapmıyım mı hiç ben direk dünde sana bişey dicektim unutturdun bana dicektim neden ben mi unutturdum falan derse konuştun sürekli fırsat vermedin falan dicektim öyle demiyim o zaman?
Cevap sahibi+1 yılYani güzel dille söylersen daha güzel bir sonuç elde edersin diye düşünüyorum
Soran+1 yılTamamdır o zaman ortasını bulup uygun bi şekilde dicem
Cevap sahibi+1 yılDe bakalım had rastgele 🙂
Soran+1 yılçok teşekkür ediyorum yardımların için :))
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek,🙂🙂
Soran+1 yıl:) :)
Hayatının çok toğun veya stresli bir döneminden geçmiyorsa eğer yaptığı çok ayıp. Bence bir süre soğuk yap. Nedenini sor üzüldüğünü belirt. Gerçekten sevmiyor olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılYani yoğunluk yok stres yok sevmediğini sanmıyorum gerçi hayatta hiç bir şeyden eminde olamayız ama bi soğuk mu yapsam nasıl yapabilirim ya da yani doğum günü konusunu nasıl açabilirim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen Efsaneyim.
Efsaneler ölmez.
Efsaneler kestane olmaz.
Benim küllerim her yerde.
Ben farklıyım kaliteliyim.
Unutulmayacağım unutmayacaklar da
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSoğuk davran sen ona böyle şeyler yaptığın halde o senin kutlamadıysa bile seni sevmiyordur kesin
00 Yorumla
+1 yılAga ben kendi doğum günümü geçtikten 3 gün sonra hatırladım :d kız arkadaşın da umursamazdır belki bu konularda fıtrat meselesi
00 YorumlaBen gülerim yüzüne iğneleyerek söylerim onun utandığını görmek beni güldürür sonra da bana pasta ısmarlayıp pastamı yiyip yolumuza devam ederdim
00 Yorumla
+1 yılKısa bir şekilde unuttuğunu söyle ama tripsiz bir şekilde bu günlere önem verdiğini ve sana yepılan gelin süprizleri söyle sakıh trip tavır yapma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYüzüne vur bence açık ol
02 Yorumla
Soran+1 yılAma nasıl vurabilirim işte konusunu nasıl açıcam onu bilmiyorum
- +1 yıl
De ki
Söyle işte direk
+1 yılPantolonunu indirerek
02 Yorumla- +1 yıl
Lan durr ironi
Soran+1 yıltövbe asdjadjsadsajkdjsa
+1 yılGerçekten sevmiyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 876 cevap paylaştı.
+1 yılunutsa cok alinirim ama ders vermeye de calismam
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılDostum üzüleceğin en son şey bu olmalı.
00 Yorumla
+1 yılBelki unutmuştur ya da umursamamiştır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Doğum gününü kutlamaya onsuz gitmeliydin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTakılmayın bence kocam da pek bilmez doğum günlerini falan hiç takmıyorum bende yapmıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Monot geçiyor o zaman hayatınız
Sen de unutursun olur biter
00 YorumlaSende onunkini unut 😇
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe dertler var ya valla
00 Yorumla
+1 yılOnu parçala ve ayrıl ondan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende kendisinin hatırlama kardeşim.
01 Yorumla
Soran+1 yılama abi işte ben hatırladım çokta güzel kutladım onunkide benden 3 ay önceydi
Gizli Üye(36-45)+1 yılUnuttuğunu direkt söyle, sonra ayrıl.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 619 cevap paylaştı. Ayıb bee
01 Yorumla
Soran+1 yıldimi :(
+1 yıldoğum günün bugün müydü geçti mi ona göre yazıyım
06 Yorumla
Soran+1 yıldündü
- +1 yıl
Mesaj attığı zaman geç dönseydin şunlarla şurdayım doğum günümü kutluyolardı yazsaydın. Bunun gibi bir şeyi sonradan da söyleyebilirsin laf arasında. Bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun. Bu arada büyük konuşmayım ama ben artık böyle tuhaf şeylerde sabrım kalmamış ayrılıyorum direkt 😂
Soran+1 yılÖncelikle çok çok teşekkür ediyorum :), yani bende normalde yerimde duramam başkasına karşı çıkışırım sinirliyim ama ona karşı kırmamak için kendimden vazgeçiyorum resmen sanırım önce bu huyumu çözmem gerek söylediğin gibi bir tarzda cümle kurucam ona bakalım ne dicek, ayrılıyormusun direk oha bende kırmamak için ne hallere giriyom işte :D
- +1 yıl
Sırf bundan dolayı ayrılmam tabii ki ama aşağıdaki cevaplarını okudum tartışmalarda seni dinlemiyomuş sağlıklı bi ilişki değil gibi görünüyor
Soran+1 yılYani şöyle ordada dediklerim mesela nasıl örnek verebilirim kendisini tanıyorum ailesiyle tanıştım ilişkimiz gayet iyi gidiyor aslında sevdiğinide biliyorum beni çok ama, örnek bir tartışma oldu geçenlerde bişey anlatıyor tam bende bişey dicem bi dk unutcam yoksa diyo tamam diyorum bekliyorum ben bişey diyorum benim lafımı kesiyor hemen kendisi bişey anlatmaya başlıyor sonra diyo karışmasın sırayla konuşalım falan aradada diyor lafını böldüm özür dilerim diye ama sinirimi bozuyor ben 2 dk konuşuyom o 5 dk örnek vermek gerekirse
Soran+1 yılo tartışmada demek istediğimi diyemedim resmen konusunu açıcam ben sana o gün bişey dicektim unutturdun dicem bi durmuyorsun ki ben konuşayım dicem bakalım ne dicek
İlgiyi keserek
00 Yorumla
+1 yılSende onu kimi unut
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılAyıp etmiş 😀
00 Yorumla
+1 yılAh be geçmis olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim :(
Bi süre konuşmazdım
01 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle ypaıcam sanırım
+1 yılÜzüldüm ya
10 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kız arkadaşım doğum günümü hatırlamadı :( Unuttuğuna nasıl pişman ederim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer