Yalnızlığa alışıp artık hayatına birini almama isteğini nasıl engelleyebiliriz?

Basit flörtlerin dışında hiç uzun ilişkim olmadı. Genel olarak kendimle mutlu bir insanım. 20’li yaşlarımda hep iyi bir ilişkim olsun diye hayal ederdim ama artık hevesim ya da umudum kalmadı galiba. Biriyle mesajlaşıyorum mesela başka şehirde yaşıyor. Çağırsam hemen gelir beni görmeye ama benim çağırasım gelmiyor. Yaşıtım başka bir arkadaşım var, biri merhaba yazsa o destan yazıyor. Takılalım ama sevgili olmayalım diyen adamı bile kabul ediyor. Bende de sürekli bir ağırdan alma durumu var. Çok afedersiniz kıçı başı ayrı oynuyor insanların düzgün insan bir elin parmağını geçmez. Belki de umudumu kaybettim belki böylesi daha huzurlu geliyor. Şimdi biri olsa ilgilendin ilgilenmedin kavgası, alternatif çok olduğu için kıçı başı ayrı oynamalar. Zaten ölüp gidicez boş ver diye düşünüyorum.

Yalnızlığa alışıp artık hayatına birini almama isteğini nasıl engelleyebiliriz?
Cevapla