anlam veremediğim bir şekilde engellendim arıyorum sadece telefon çalıyor açmıyor
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İlişki geçmişinizi.. neler yaşandığını.. sorunlarınızın neler oldugunu.. yani iliskinizle ilgili hiç bir şey bilmeden.. onu ve sizi hiç tanımadan biz nereden bilelim bu sorunun cevabinı sizce.
son olaydan özet geçeyim eski sevgilim kendisi. 1 hafta öncesi gayet iyiydi yıllar sonra tekrar buluşacaktık. hatta kendisi buluşmayı teklif etti farklı şehirlerdeyiz. ben bulunduğu şehre gidecektim işim vardı zaten. aynı zamanda görüntü açısından bir sağlık sorunum var bir süredir tedavi görüyorum o da biliyor. ben cesaret edemedim sırf bu yüzden buluşmaya son 1 gün kala buluşamayacağım dedim tamam yazdı. akşamına yanlışlıkla aradım sonra o akşam mı ertesi gün mü engelledi bilmiyorum. fark ettikten sonra mesajlar attım aradım kaç kere hiç dönmedi olay bu.
Sizinle buluşmak konusunda çok istekliymis. Kendisini çok şartlandırmis. Belki özlemiş.. sizi yakından görmek istemiş onca zaman sonra. Görsel sorununuzu hiç önemsememis. Buluşmak istememe sebebinize.. bunu çok istediği ve beklentisini yuskek tuttuğu için bence çok kırılmış. Eğer duyguları çok yoğun ise.. donebilir. Ama zayıf bir duygu yoğunluğu varsa bunu garanti edemem. Ama size karşı duygulari oldugu.. en azından.. size belli etmese dahi buluşmayı çok istedigi kesin. Keşke o görsel probleminiz size böyle dusundurmeseydi.. Bulusmayi iptal etmenize sebep olmasaydi. Sağlık olsun.
Ne kadar güzel bir üslubunuz var. evet istekliydi aslında bunu şu an düşününce hissediyorum hatta plandan birkaç gün önce gömlek attı "güzel mi sence" diye acaba o gün giyerim diye mi düşündü ki :( çok üzgünüm gerçekten
Ona.. bulusmayalim demeden önce sorsaydiniz. Bulusmalimiyim. Böyle bir fiziksel özel durumun var diye.. ve ben o sorunuzu görseydim.. belkide bulusabilirdiniz. Kısmet diyelim.
Ama o da gercekten istese niye derdi fazla düşünmeye gerek yok aslinda
Kendisiyle buluşma planları yaparken ve karşılıklı olarak o keyleştikten sonra birdenbire buluşmaktan vazgeçen kız.. erkeği inanılmaz seviyede hayal kırıklığına uğrayacak kusturur. O duyguları ile oynanmış hissediyor olabilir. Sizinle ilgili beklentilerini fazla yüksek tutmuş bence. Beklentisi gerçekleşmeyince de çok kırılmış ve ciddi anlamda küsmüş. Sağlık olsun. Olmuş olan.
Az önce ortak arkadasimizdan onun aylar önce bi kızdan etkilendiğini aşık oldum filan dedigini öğrendim görüşmüşler galiba kizla tam bilmiyorum bunu duyunca ne bileyim...
Az once yine aradım açmıyor 😔
bence böyle yaparsan onu daha cok kendinden sogutursun belliki sesini duymak istemiyor görmek istemiyor zaman ver bırak yoklugun u hissetsin sen böyle yaptıkca senden uzaklaşır
telefonu çalıyor ama reddetmiyor bu iyi bir şey mi ki?
hayır iyi bişi olması için o teli açması lazım bence bırak ugraşma yoklugunun farkına varsın
ne kadar süre sessiz kalayım sence?
en az 2 hafta ne ara ne mesaj at nede stalk yap baktın dönüş yok en azından kendine gelirsin o sürede sende
1 hafta sonra arasam. d
arıycam illa diyorsun biliyorum canın cok acıyor bizde geçtik o yollardan zamanında ama işte herşeyden önce odak noktan kendin olsun kimseye zorla kendini sevdiremezsin ki şimdi diyelim aradın bi hafta sonra e yine aynı şeyler olursa üzülürsün sadece kendini üzersin ve onun haberi bile olmaz o yüzden önüne bak seni seven zaten yoklugu fark edip gelir gelmiyorsa zaten sevmemiştir sen seni sevmeyen birisi için niye çabalıyacaksın
ne bileyim araya uzaklık girmesinden başkasıyla görüşmesinden korkuyorum. bide nedenini öğrenmek kendimi açıklamak istiyorum içim rahat olsun en azından
İstemiyor demekki zorlamanın anlamı olmadığını anlamalisin
sebep belirtmeden ortada bir şey olmadan engellemek benim yaptığımdan daha anlaşılmaz
Öyle ama demekki istemiyor yani bunun sebebini sen biliyorsun sadece
eski sevgilim tekrardan görüşüyorduk yıllar sonra yüz yüze gelecektik buluşmadan 1 gün önce buluşamayacağım (geçerli sebebim var) dedim engellemiş. arkadaşım diyor zoruna mı gitti acaba
Olabilir bunun cevabını sana o vermelidir
erkek olarak bi tahminde bulunabilir misin?
Aklında başka birisi var galiba o biraz daha ağır bastı senin gelemeyeceğin de bahanesi oldu (tahminim)
ama geyet iyi konuşuyordu 1 hafta önce kaçta geleyim almaya ne yapalım bana kalsa annemle öğle yemeği yiyelim, artık benden emin ol filan
Dediğim gibi başka bir ihtimal veremiyorum tabi içinizi bilmiyorum o yüzden yanlis bişeyde demek istemiyorum
aslında gerçeği birtek ondan öğrenebilirim. ama neden aklına başka birisi geldi ya? . d
Yani gerçeği sadece o söyleyebilir burada herkes bende dahil belki saçma yorumlar yapabiliriz ama gerçeği istiyorsan adres belli
Bir insan neden bırakır düşün bi ya sevmiyordur ya soğumuştur ya da başkasını bulmuştur 🤷♂️
ya da kızgınlıktan diye düşündüm. senelerdir zaten yüz yüze görüşmemişiz
İnşallah hep düşündüğünüz gibi olurda birleşirsiniz
ay AMİN.
Böyle cevaplar bekliyorsun ama inşallah tam tersi değildir 😊
yok ya insan hisseder ya buluşmaya gerçekten istekliydi.
O zaman biraz zaman ver bakalım ne olacak
İstemiyor seni bos ver
bi neden belirtsin böyle cevapsız bırakılmak zor
G*tu yemiyor konusmaya demek,
ama ayıp ya arıyorum meşgulede atmıyor
Sen aradikca kalkacam gtu bos ver
benim böyle yapacağımıda biliyordu
Sktrt bazilari ne istedigini bilmiyor
bu kadar kıymet vermenizi anlamıyorum
Bence böyle yapma daha fazla egosunu şişirme
Engellesin ezik biriymiş tatlım
telefonlada aradım açmadı meşgule de atmıyor
Niye bukadar ısrar ediyorsun araman hata
çünkü nedenini bilmeyince için içini yiyor kavga etsek dicem ki bu yüzden
Engellemiş engellemiş diyorum daha ne yapsın istemiyor işte anla
Sevgilin mi neyin
eski sevgilim tekrardan görüşüyorduk yıllar sonra yüz yüze gelecektik buluşmadan 1 gün önce buluşamayacağım (geçerli sebebim var) dedim engellemiş
Normal o halde adamın seni engellemesi
Ama cidden geçerli sebebim var görüntü acisindan bi saglik sorunu yaşıyorum tedavi görüyorum cesaret edemedim