O bana yazmıyor ben ona yazmıyorum ve konuşmadan 1 gun daha bitiyor gelirmiisiniz?

Garip bir ilişkimiz var uzak mesafeler yakın iki ruh. Sevgili değiliz istemiyoruzda ama farklı bir bağ var oyle değiliz ama oyle gibiyiz. bir sure konuşmamıştık. Oyle zorunluydu. Giderken çok muthişti aramız yeniden konuşmaya başladığımızda biraz soğuk gibiydik bikaç gun öncede biraz sert çıktım ikimizde inatçıyız ne o mesaj atıyor ne ben. Napayım yani şu an gururu boşverip atıyım mı? inatçı ve gururlu koç burcu kendisi. Napayım ya nolur bir gelin.

O bana yazmıyor ben ona yazmıyorum ve konuşmadan 1 gun daha bitiyor gelirmiisiniz?
Cevapla