Konuşmak isteyipte yazmama durumu? 'yardım lazım milleeağt bir detay?'?

Hoşlandığım çocuğa yazdığımda konuşma o kadar güzel ilerliyor ki herşeyden konuşuyoruz ve ikimizde keyif alıyoruz, öyle hissediyorum. Konuları uzatıyor başından savma olayını sezmiyorum hiç yani konuşmak istiyor gibi davranıyor ama iş yazmaya gelince yazmıyor yani 2 gecedir konuşmuyoruz ben yazmadıkça yazmıyor yazdığımda ise sabaha kadar konuşuyoruz istemese gecesini feda etmez diye düşünüyorum. Sizce bunun sebebi nedir neden çekiniyor olabilir, istemiyor olabilitesi var mı ben sezmesem de?
Konuşmak isteyipte yazmama durumu? 'yardım lazım milleeağt bir detay?'?
Cevapla