merhabaa,
bu sure once bir oglan bana yazmisti, tanidik bir ailenin oglu..
Kendisi afferdersin baya bi kizla cikti, tam bir firlatma cocuktu. kucuklugunu biliriz onun..
Ama o ozaman yazdiginda ben uzatmadan kimseyi kabul etmiyorum dedim.. sorun degil felan dedi. sonra biraz gecti geri yazdiki seni hayatim biyinca fazla gormedim en fazla 2-3 kere dedi.. bende cevap vermemistim. simdi bir kac gun once tekrardan yazdi. ve triplere girdi sana yanlis birsey mi dedim felan, geri yazmadin birsey yazabilirdin.. bende dedim hic bir erkege yazmiyorum dogru olani yaptim. oda dedi yani dogru olan yazmamak oylemi oda guzelmis felan.. sonra ne okudun felan konusuna girmeye calisti ama yazmadim, istedigi cevabi alamadan, kapattim konuyu.. yani cevaplamadimm..
Soru suki, o firlatmanin tekiydi, ve galiba halen oyledir. cunku kimse huyundan asla vazgecmez.. Ve ben mesela oyle biri degilim. hayatimda hic sevgilim olmadi, hic bir erkek hayatima girmedi, gezip tozmadim.. yani gezip tozmus biriyle olmaz demee?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence aşıksanız yürüyebilir
ben asik degilim ona
Bence ondan uzak durarak cevap vermeyen en iyisini yapıyorsun
galiba bencede bu en dogrusu.. Anneme bir kac duyurtmuslar ki bize gelmek istiyorlarmis beni istemeyede annem yok diyip duruyormus.. bunu bende henuz yeni duydum
Yapar niyr yapamasin geçmise degil gelecege bak ki senle evliyken bazi seylerin sonunu getirmesi sart artik senle gezer eder
evet gelecege bakmamiz lazim dogru.. ama iste herkezle gelecek olmuyor ne yazikki :( ve o baya seyler yasadi hayatinda gordu ben degil.. gozleri acilmis biri.. ben tertemiz o afferdersin cikmis yoldan
Yanlış anlama lütfen ama yoldan cikmis biriyle senin işin ne?
isim olamaz iste.. belki acaba degismismidir diye soruyorum.. ya da gecmisi unutup yeni sayfa acabilirmi benimle? ama bende istemiyorum ben gezmemisim tozmamisim niye oyle biriyle evleneyim
Bak böyle önyargılı olma kesinlikle değisebilirmi evet zor olsada ama birseyden suphen varsa emin degilsen sakin evlenme onunla bir yola girme
Sen kendin azonce dedin ne isin olur diye oyle biriyle? Suphem yok ondan ama bilmiyorum.. elbette degisebilir bir insan
Iki tarafta seviyosa olmuycak bişey yok bennce
evet ama o gercekten seviyormu onu bilmiyoruz iste? annesi istiyordur diye belkide o istedi..
ama ben ona karsi birsey hissetmiyorum.. tabi Şu an benim icin ilk oldugu icin biraz bir an heycanlanmistim ama yok yani
Yoksa hiç bulaşma o zaman özel biri olmalı bi ömür geçircen yani kolay değil
aynenn oyle yaaa, hayirlisi bakalimm..
biryanim olsun diyorum biryanim olmaz oyle sey diyor.. annemde stemiyor onu
Iyi olur inşallah 😊
Annen istemiyosa hele hiç bulaşma o zaman
aynenn coooooook haklisinn
👍🏻👍🏻💪🏻💪🏻💪🏻 çünkü anneler bilir 😊
evett aynennn oyleee :)
bazen ne yazikki yanlis biliyorlar
E o da olabiliyo tabi nadiren de ollsa
aynenn ne yazikki
😊😊😊👍🏻👍🏻
:)
:)😊😊
Nasipse olabilir yani o sizin seçiminiz
aynenn nasipte o varsa gelir yine beni bulur.. Bilmiyorum kafam karisik.. annemde pek istemiyor onu acikcasi :( :) Hayirlisi
Evet hayırlısı herşeyin
aynenn oyle canimm
Kafalar uyusmali. Deger veriliyosa sorun cikmaz
aynenn deger vermek onemlidir.. iste onu ondan alirmiyim bilmiyorum
Sanmiyorum. Hirs yapmistir karsilik gormeyince.
yani simdi az konustugumuzda, hep trip atip durdu. zoruna gitti heralde ozaman ona cevap vermedim diye.. onu cevapsiz birakinca
boş ver aman
kolay degil hemen bosvermek iste ya :(
Sen etkilendin mi bundan
aslinda hayir, asik felan degilim.. ama nasil desem bir erkekle nasil konusulur bilmem.. ilk yazan o oldu bana bukadar israrla. bi kactane daha yazan olmustu ama onlar bos insanlardi, biri benden kucuktu. digeride uzaktan akrabaydi buyuzden hic sey yapmadan silmistim bu israrla bir sene sonra yine yazdi (gecen senede yazmisti, ama geri cevap vermemistim) bu senede isrardan yazdi durdu..
biraz hosuma gitti acikcasi yazmasi.. ama iste
Bi senedir nerdeymis
Bilmiyorummm :(
bir sene oncede istek atti durdu, sonra yazdi pardon yanlislikla oldu diye.. sonra bir kac gun sonra msjini geri cekti, cunku bilekerek kabul etmemistim msjini gordum diye..
Sonra 3ay once geri istek atti durdu. sonra yazdi merhaba
Bazen bosta kalinca kizlara yazabiliriz belki bunlrdan biridir
Bekle baklm ne adim atiyor da bi niyeti olan gozunun onunden ayrilmazdi
ama neden okadar kiz varken bana yazsin anliyon.. hani biliyo oyle gezecek biri degilim. hani gezmek istese bana atmaz diye dusunuyorum biryandan.. anneme demisler zaten size gelmek istiyoz felan diyede, ama annem kabul etmemis. daha bugun yeni ogrendim bunu
Mesele sadece sana attigini bilemememiz bal :)
nasil yani?
Takip et hele.
neden
Tek tek ugrasmayalm diye dedim de sektir et luzum yok bol sans umarim istedigin gibi olur
ne kufrediyon hemen? Iyimisinnn? kafa bozuk galiba neyse salla senin gibisiyle ugrasamam
Kufur mu ettim armut lafin ortasinda konustum sanki sahsina kufur edildi
sektir et luzum yok ---- bu neydii pekii?
Siiktir et dedim boş ver yani nesine takildin
bana soyledin sandim sk git diye..
Der miyim neden diyeyim yav :D
Hmmm
Baristik mi
tamam
Tamam ne tamam