Eski evgilim nişanlanmadan mesaj attı. Sizce duygu karmaşası mı yaşıyor?

3 yıllık bir ilişkim vardı. Ayrılalı da 2 yıl oldu. Hiç görüşmedik. Severek ayrıldık. 1 ay once dogum günümdü. Dogum günümde mesaj atmıştı. Şaşırdım ve cevap yazmamıştım. 2 gün öncede nişanlandığını öğrendim. Nişanlanacagı halde neden bana mesaj atmış olabilir?
Eski evgilim nişanlanmadan mesaj attı. Sizce duygu karmaşası mı yaşıyor?
Cevapla