Hiç bir yanlışınız ya da suçunuz olmamasına rağmen karşı cinsin size güvensizlik duyması, size ne hissettirir?

Hiç bir yanlışınız ya da suçunuz olmamasına rağmen karşı cinsin size güvensizlik duyması, size ne hissettirir?

Ben kendimden emin olduktan sonra umrumda olmaz, beni bilen bir kimse, beni tanıyan bir kimse benden şüphe duyuyorsa eğer o insanla olan muhatabım o an biter. Bana güvenmeyen veya başka bir şüphe içinde olan kimse ile hiçbir işim olamaz. Çünkü buna şüphe duyması, benim onu yapabileceğim potansiyelini de bende görmesi demektedir, böyle bir olumsuz durumu da kabullenmem.
Ben güvenir miyim? Bilmiyorum.
Ben de şüpheci biriyim fakat karşımdaki kimseye bunu yansıtacağımı düşünmüyorum.
Bunu ben bu sıralarda yeni tanıdığım insanlara istemeden yapıyorum. Ama o güveni alamıyorum. Alamadığım içinde dengesiz ruh halim olduğu söyleniyor 🤦♀️
Takılmıyorum buna, çünkü bu sadece bir bahane.. Biri bana güveniyorsa ne hissederim bilmiyorum. Sadece zamana bırakırım. İsteyen istediği zaman güvenir, güvenmeyen kendi bilir 😬😬😂
Mantıklı 🤣 o güveni kazanmaya çalışıp karşıyı bunaltmaya gerek yok. Dediğin gibi zamana bırakıp o kişiye kendi çözmesi için zaman tanınmalı ☺️
O tamamen karşındakinin yaşadıklarına bağlı biraz derin bir etki yaratan olay yaşadıysa hiç de güvenmeyebiliyor. Sonra güvenmemesi gereken kişiye güveniyor sonra gene bir travma daha yaşayıp başkalarına güvenmemeye başlıyor yeniden :D
Aynen öyle güven hak edene verilmesi gereken bir emanettir. Korkuyla hareket edersen korktuğun şey başına gelir maalesef ☺️
Hahah insan hep neden kötüyü çeker niye hiç iyiyi çekmez 🤪
Hiçte alakası yok bence 🤣 daha çok iyiye odaklansan da bir şey değişmeyecek.
Zaten bir şey değişmediği için düşüncelerimiz değişmiyor 🤔
Ben negatif enerjinin olumsuz şeyleri çektiğine pek inanmıyorum. Sadece oluyor ☺️ tamam at bir izleyim ama fikrim değişir mi bilmem 🤣
O bir bakış açısı tamam bakayım bir fikrim değişmezse haber ederim 🤣
Sinir oluyorum. Nedir bunun sebebi diyorum yok diyo. Daha da sinir oluyorum kelimeler yetersiz bu duyguya elimde olsa bacak arasına bi tekme atıp saçını başını yolmayı ve bi daha yüzüne bakmamayı isterdim
Ne yaşadın oğlum sen 🤣
Hahaah kimse o çocuk söyle gidip dovelim direk 🤪
tamam ben tutayım sen bacak arasına tekme at :P
Nasıl da hemen işine gelince olur 🤣
Yeni tanıdığım kimseye güvenmem, sorgularım kişinin kendini açıklamak zorunda kalması kötü bir durum ama anlaşılabilir, tanıdığın birine karşı bir güvensizlik varsa o yıpratıcı olur.
Cevap
11Cevap
Tamamen onun problemi, problemli yani :D benimle alakası yok. Ne hissedeyim, ben kendimden emin olduktan sonra
mantıklı :D
Hep böyle mantıklıyımdır hshs
Mütevaziyi söylemeyi unuttun :P
Mütevazilik bana yakışmıyor 😅
Hahaha ne yakışıyor peki
Onun dışında her şey hsjs
çok geniş kapsamlı oldu bu :D
Çok fazla yakışan bir şeyler var, napim şimdi 😅
iyi de üzülmek yakışıyor mu mesela o. O
İnanır mısın :D o bile yakışıyor ya hsjdshsj
hahaha hiç inanmadım biliyor musun :D
🥹 niye ya
üzülmek kimseye yakışmaz çünkü
Bana yakışıyor 😅 ağlamak falan. Napcan azcık ruh hastasıyım
azıcık mı :o bak mütevazilik varmış sende :P
shsjsh tamam bb 😃
bb
Daha önceden birisini sevmiş oda sanırım güven duygusuna adeta nuri alço muamelesi uygulamış derim
Bir şey hissettirmez ben güvenilir olduğumu bildiğim sürece karşımda ki insana kalmış.
Bu dunyada Kimseye guvenmeyeceksin derler ama guveni kazanmak lazim. Ne zamandir tanidigina bagli. Bit kac ay taniyorsan ve guvenmiyorsa normaldir. Bir kac yil olduysa ve guvenmiyorsa, hic guvenemez. Senin omrunde ona kanitlamakla gecer, kafayi yersin. Yani demem oki, yeterince zaman harcadiysan, herkes kendi yoluna. Guvenemedigin birisi ile zaman harcanmaz. Bide guvenmiyorum diye seni parmaginda oynatiyorsa, kac arkana bakmadan kac. Oyle kisileri dusmanima dahi gosternesinler
Güvenmiyor ise defolsun gitsin ya. Bana da güvenmiyor ise bir zahmet kendisini bir yerden atsın.
Bana güven duymayan kişi olsa hayatımda barındırmazdım. Çünkü olduğum gibiyim bunu hakaret olarak algılarım.
Suçu olmayan kişiyi suçlu gibi yargılayıp hapse atmaktan bir farkı yok bu konuda sana kesinlikle katılıyorum ve insanın zoruna gidiyor. Öyle biri olsa zaten zoruna gitmez :D
Öyle bir insanla yaşanılacağına koşulsuz güven duyacak kişi tercihim olurdu. Ne gerek var sana inanmayan adamla ömrünü heba etmeye 😄 bana inanmayan yılan bin yaşamasın uzakta can çekişsin derdim 😂 Allahtan öyle bir durumum yok çok fenayım ben gölgemi bile bırakmam ardımdan 😄
Hahaha bir yerden geçtiğim belli olmaz diyorsun yani 🤣 valla ben de geçmişte yaşananları konuştuğum kişiye mal etmem. Bireysel değerlendiririm. Yaptıklarına bakarım dediklerine bakarım somut bir şey varsa gerekeni yaparım o esnada işte güvensizligim oluşur. Tamamen güvenmek yanlış eyvallah ama hiç güvenmemek de öyle. Bir yerden başlamak lazım o yüzden belli ölçüde güvenirim. O güven zamanla azalır ya da artar ☺️
Haklı bulurum bende kendımı ilk gördüğümde güvenmem 😂
Ne yaşadı kim bilir der geçerim
Bunu dersen kendi de kendine güvenmiyor ben niye güveneyim der 🤣
Desin , pek sallamam ki 😂
Eyvallah 🤣
Valla takardım ben kafaya kesin, güvenini kazanmak için uğraşırdım
Niye onun geçmişten kalan bir güven sorunu varsa kendini ispatlamasi gereken sen değilsin o kendisi o sorunları aşması lazım ☺️
E benden negatif bir şeyler almış ki öyle hissediyor
Öyle düşünme ama aldatılan biri her görüştüğü kişiyi potansiyel aldatıcı olarak düşünür ya da o korkuyu yaşar. Bunda diğer insanların suçu ne ☺️
Mevzu aldatılmaksa o başka konu tabi
Örnek olarak verdim o konuyu sadece. Geçmişte olan şeyler yüzünden insanlar tedirgin davranabilir ya da güvensizlik duyabilir.
E yani tabisi üle
O zaman kendini güvenini kazanmak için yormana gerek yok kuzu en fazla biraz zaman tanırsın ☺️
onun kendi ile ilgili sorunu olduğunu düşünürüm.. onun için uğraşırım çabalarım ama hâlâ ona karşı bu güveni vermiyor olduğunumu gösterirse sessizce geriye çekilirim
Daha önce yaşadığı kötü tecrübelerden dolayı ördüğü duvarları görüp kötü insanlara beddua eder sonuna Allah'ım bunları 999 ile çarpalım pls diye eklerim
Öfff bunu TR kızı çok yapar ve çok severler.
Ön yargıları o kadar üst seviye de ki geçmişte canı yanmışse eğer aman Allahım.
Tüm hıncını selam veren kişiden çıkarır.
Demek ki bir güvensizlik vermişim her hangi bir davranışım falan, yanlış anlamış ya da onda sorun var, yapacak bir şey yok sen bilirsin derim, güvenmeyene kapı 🚪 orada
Duyguları kötü kadınlar tarafından mikilip atılmış benim suçum yok o yüzden acıma duygusu hissederiim
Kötü hissederim ve nedenini sorarım. Eğer alabileceğim bir durumsa çabalarım. Diğer türlü hayatları ayırırım
Olabilir.. Ben de kimseye genel olarak güvenmiyorum.. Şahsi almasın. Güvenende bir sorun vardır bence.. Keyifli günler..
Kişi kendinden bilir işi derim.. Benim kendimden şüphem yoksa, kendi yediği haltları bana mâl ediyor derim, umrumda olmaz
Guvene yukledigimiz anlamlar farklidir. Benim guven tanimim da herkese uymaz. Anlamlar farkliysa yanlis yerdeyizdir.
Bu kişiler genellikle daha önceki hayatının getirdiklerinden çıkamamış ve özgüveni olmayan kadınlardır.
Ayrılırım...
Daha önce belli ki bir şeyler yaşamış diye düşünürüm direk
Valla hiç çekemeyeceğim onu. Kendi bilir, ben bırakırım, ailem değil, anam babam değil. Evet biraz üzülürüm ama sonra geçer.
Bence suçlar tarzı konuşmalar kimsenin hoşuna gitmez.
Güven problemi oldugunu gecmiste travmalari oldugunu dusunurum
Karşıdan bazen oykebi hissiyat gelir öyle bi enerji gelir
Güven vermez karşıdaki bazen
Onun bana güvenmemesi veya çok fazla güvenmesi.. bilemiyorum iki türlü de zararda
Kendimi kotu hissederim oyle birine yol veririm. bana guvenmeyenin hayatimda isi yok
Geçmişinde bir şeyler yaşamış olabilir bundan kaynaklıdır. Tepki göstermem.
Kötü hissettirir.
Güven vermek, güven duymak benim için her şeyden önemlidir.
En iyisini yapar. Her zaman en kötüsüne hazırlıklı olmak lazım.
yaw a... ptallarin muhasebesini mi tutayım :)
guvenicek kisiyi bilmeyene melam mi anlaticam :)
Gayet normal bir davranış beni tanımıyorki güvensin?
Hiçbir şey bak derim kapı orada s iktir git kimseye kendimi kanıtlayacak değilim uğraşamam
Şu an yaşadığım problem. Ona olan hoşlantımı inanılmaz öldürüyor ama bakalım nerede kopacak ipler göreceğiz.
Sorunlu biriymişim gibi hissettiriyor. Bu duyguyu yaşadığım an o kişiden uzaklaşıyorum.
Kötü hissettirir ama konuşmayı denerim. Belki geçmişte bir sorun yaşamıştır güvenmesi zordur anlamaya çalışırım. Baktim hala güvenmiyor ben kendimi biliyorsam 1 dk durmam daha
Kalp kırıklığı sendromu
Geçmişte yaşananların yankısı desek 🤔
Bir bakıma öyle
O yüzden bireysel değerlendiririm yeni tanıştığıma geçmişin günahlarını yüklemem
Karşı cins ne ya, köpek mi kedi mi? karşı cinsiyet mi demek istiyorsun?
Yok iguanadan bahsediyorum. Bir iguananın sana güvenmemesi ne hissettirir sana?
Kimseye güvenmiyorum ben de, hak veririm.
İki kişide birbirine güvenmeli
Selam söylerim kendisine👌
Onun güven problemleri olduğunu düşündürür
Onun sorunlu biri olduğunu düşünürüm
Kendi tercihi, iyi ya da kötü bir şey hiseetmem
Geçmiş de yaşadığı anılardan der geçerim
kendine güvemiyor demek ki der üstelemem
Hastadir yani cokkk oyle
Onu hayatımdan çıkarmalıyım ve çıkardım
Onun sorunu. Benim değil. Kendimi biliyorum çünkü.
Karşımdaki kişinin karaktersiz olduğunu düşünürüm
Üzer beni. Nedenini sorarım.
Tamamen onun sorunu
Güvenmezse güvenmesin benim sorunum değil.
Bana güvenmiyorsa benle ne işi var
Kararsız kalmış demek ki ☺️
Güven sorununun olduğunu
Bu beni üzer
Olur öyle ben olsam ben de kendime guvenmezdim
Hastadır
tınnn
Kendi bilir
Çok da şeyine
hatayı onda ararım
Saçma bir insan olduğunu hisettirir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?