
Güvenmeniz için karşı cinsin size ne yapması gerek?
#Morp ❣

Güvenmeniz için karşı cinsin size ne yapması gerek?
#Morp ❣
Dürüst olmalı yalan söylememeli ve kafa dengi olmalı. yani samimi olursa güvenirim. ama soğuk kaldığı zaman güvenmiyorum yabancı gibi geliyor bana. çok iyi anlaştığımız zaman zaten az çok anlıyorum nasıl bir karakterde olduğunu ya da yalan söyleyip söylemediğini.
Hiçbir şeye gerek yok çünkü güven, birine herhangi bir kaygı, kuşku ve tereddüt duymadan bağlanıp inanmak kendini ona teslim edebilmektir ve bende böyle bir gereklilik yok. Yanlış anlaşılmasın kimseye güvenemeyen paranoyağın teki değilim, sadece birilerine güvenmeye ihtiyacım yok zira içsel konularda oldukça bireysel biriyim.
Kartlarını açık oynaması gerekli, aramızdaki her şey şeffaf olmalı. Gizlisi saklısı olmamalı. Bir söz verdiyse yerine getirmeli, geciktirmemeli. Beni oyalaması güvenimi fazlasıyla zedeler
Cevap
35Cevap
Ne kadar güvensem bile aklımda hep biraz şüphe kalır.
Hiçbir şey yapmasına gerek yok, eğer o güven hissini bana vermemişse kimseye güvenmem...
Bana bir şey yapmasına gerek yok.. Benim gözlemem lazım uzaktan, kuş bakışı..
Kuş bakışı anlayabiliyomusun ne yaptığını 🙄
Uzaktan daha geniş açılı oluyor..
Söylemleri ile eylemleri aynı doğrultuda ilerlemeli. Söylediği şeyler ile yaptiklari ters düşüyorsa güvenmem imkansız. Mesela sadece sen varsın , gözüm senden başkasını görmüyor diyip diğer kızlarla bol sohbetli ve cilveli hallere giriyorsa güle güle derim
Kendi olsun. Her şeyi ile kendi olsun. Üslubu tavrı genel olarak hayat bakış açısı. Bunlar benim için yeterli şeyler.
E devlet şifresini verip incelememe izin vermesi gerek.
Soyunu sopunu, medeni halini vs. 😂
Bu niye daha önce aklımıza gelmedi 😂😂 harika ya
Çünkü geçenlerde büyük şüpheye düşüp bunu yapmak istedim.
Demek ki sen böyle bir şüpheye düşmemişsin 😂
Şimdi fark ettim M olmuşsun tebrik ederim 🌸
Çünkü şüpheye düşmemek için kimseyi hayatıma sokmuyorum daha 😄
Çok teşekkür ederim ❤
Karşı cins olarak düşünme sadece.
Bunlara kendi cinslerimde dahil tabi ki. Koca site de tek 1 kız arkadaşım olması da buna kanıt 😂
Hissetmem yeterli, o kılını dahi kıpırdatmasa da olur..
Güvenini kazanmam için birşeyler yaşamamız gerekiyor ilişki gelmesin kimsenin aklına dostluk arkadaşlık veya sevgili olmak gibi birşeyler yaşamadan kimseye güvenemem
Dürüst olması ve keskin çizgileri olması gerek. Her sözünden şüphe ettiğin, her kalıba uyan insanla isim olmaz.
Açık ve doğal olması başlangıçta önemli. İlerleyen günlerde bakış açısı.
Samimi ve ilgili olmalı aksi takdirde aklımda hep düşünceler olucaktır😊
Bilmiyorum hem cinsime bile zor güvenirken karşı cinse güvenmek.. zor benim için ~ℳ
Değer verdiğim şeylere değer vermesi
beni önemsemesi
Bana saygı duyması gerek
Saygılı ve iyi niyetli olması gerek. Merhametli olmalı.
İnsanlar yemek yedikleri kişilere daha çok güvenirler. Yemek yapsın
Karşılıklı sevgi saygı güzel huy olunca güvenilir
Mütevazı, samimi olmalı, kibirli tiplerden nefret ederim
Ne yaparsa yapsın şahsen kimseye güvenmiyorum
GBT sine baktırırsam ancak öyle bu devirde 😂
Benim öyle bir Arzum yok ki takılıyorum öylesine
Bilmiyorum 😂 güvenimi kazanmak için özel çaba harcamasına gerek yok kendi olsun yeter
Asla şüphe duyacağım bir ortam ve ya davranış sergilememeli ve sürekli kontakta olmalıyız. İşe giderken söylemeli çıkınca söylemeli mesela. Ne yaptığını nerde olduğunu her an bilmeliyim. Aynı zamanda ona ulaşmak istediğimde ulaşabilmem lazım
Apacik şeffaf olmalı herseyini bilmeliyim ailesini nerede çalıştığını aradığımda ulaşılabilir olmasını yalnız hissedip gece yarısı konuşmak için aradığım da cevap vermesi
Ben kimseye güvenmem.
sözleriyle davranışları aynı olmalı verdiği sözleri de tutmaya çalışıyorsa hata yaptığında içtenlikle pişmanlık duyup özür diliyorsa ve bazı şeyleri göz göre göre yapmıyorsa güvenebiliriz belki
Dürüst ve içten olsun yeterli.
Yalan söylemesin
En önemlisi zaman kendini bana tanıt ması lazım
Dürüst olsun , yeterli samimi olsun bu sadece bunu istiyorum
İlla bir şey yapmasına gerek yok. İzlenimlerim sonucunda anlayabilirim
Çok çok çabalaması ve pes etmemesi gerekir
Güven versin yeter..
Sabırlı olması gerekiyor
Düzgün biride olsa baya zaman gerek🤔
Tehdit etmesi gerekir ksksks
500 bin dolar artı maslak'ta bir daire.
Ağzıyla kuş tutsa da güvenmem bir daha.
Gözlerini çizmeli kedi gibi kocaman açmalı 😂
Sözü ile davranışlarının bir olması lazım
Karşı cinse neden güveneyim
Ben hiçbir şekilde güvenemem.
Kendi olmasi yeterli extra bisi yapmasin
Saygı ve itaat
Dedikodu vb. Uzak duracak
100milyon liralık senet imzalamalı 😊
Yok ben güvenemiyorum valla hiç
Karşı cins olmaması lazım.
ibanıma 3 aylık maaşını yatırmalı
Konuşmalarıyla davranışların birbirini tutması
Durust olmasi gercekten sevmesi
Ayaklarıma kapanmalı ve çok sevmeli
Hakkınızdan vazgeçmenin...
Hiçbir şey
Dürüst olmayı deneyebilir
Kimseye güvenmem
Dövmesi manipüle etmesi
Büyü yapması
Güven bir tercih meselesidir.
Kuş Tutması
Soyleyemem. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?