sevgilim kasımda asker ondan ayrılmak o kadar zor olucak ki ne yapıcam ona nasıl davranıcam hiç bir fikrim bugün konuştuk beklicem seni dedim beklememi istiyorsn demi diye de sordum sonçta asker ve arkasında bekleyeni olsun istemez belki diye beklicen tbi dedi çok seviyorum ya hiç bir zamnda neden askere giderken ayrılırlar bilmiyorum..( bu soruyu sorarak hata mı yaptım sizce aklına bişey gelmiş midir?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılHiç gelmez aşk bole şeylere bundan iki sene önce askerden gelmeme daha 8 ay var yani yeniyim bir de sevgilim var diii. İlk aylar çok güzel çok iyi zaman bir ilerledi hobaaaa hersey değişti sanki sevgilim gitti yerine başka biri geldi. Niye biliomusun.. asker olduğum için sık soru sorar nerde naptiginida bilmek isterdim. ama sonuç olarak.. sen dikkat et onsuz olmadığını belirterek konuş dışarı çıkmadığını belli et. Sonra bide ara yaaa düşünmek zorunda birakma
111 Yorumla- +1 yıl
He benim işin sonunda olan ise hiç yorma kendini ben solim hüsran
Soran+1 yılsoru sorucak tbi aklı burada olucak dışarı çıkıyor muym napıyorum merak edicek haliyle normal şeyler ama o aramadığı zamanda arasam sorun olur mu? acemide ya da usta da
Soran+1 yılsadece soru sorduğun için mi
- +1 yıl
Guvenmiyor Muş hissine kapıldı bu olaya düşme nerde olursa olsun ara sor günü hergün aynı geçse bile sen genede sor
Soran+1 yılsaçmalamış ama orada merak etmk çok normal. ama acemide aramak biraz zor olmaz mı
- +1 yıl
Hayır o eskiden di şimdi rahat rahat görüşebilirsiniz işte bölümünü yatakhane tel no şunu konuşun çekinme kendini o asker diye geri atma hatta usta ya gittiğinde çarşıda rahat durmasını sağa sola bakmamasini sole gerçekten Hissettir ona varlığını yanındayım de ben yandım o yanması 4 yılın harap olması nedemek bilir mi sin seeeenn
Soran+1 yıltabi ki yanında olucam hep. bayada uzunmuş ama üzülme o kaybetmiş
- +1 yıl
Bende 4 sene kaybettim ama o yüzden artık kızlara guvenemez oldum yaaa günlük yaşamaya başladım yok yarın yani anladinmi sadece kız etkilenmio yani intihar sebebim olacaktı nerdeyse ama Şükür ki olmadı unutmadım unutmadım amaa olmuo hep bir kosede kalio
Soran+1 yılama unutmalısın o zor zamanında yanında olmamş
- +1 yıl
☺ allahım yardimcin olsun sağ salim gitsin gelsin inş. Beni boşver ölü balık gibiyim sen sevdiğine sarıl sıkı sıkı üzme onu be kardesim hasreti zor her gece ağlamak düşünmek zor hayat zor...
Soran+1 yılamin çok sağol. illa ki zor olucak ama sabredicem yapıcak bişey yok
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızım ister şikayet et ister sil mesajımı
Askere gidiyor dye sevgilisinden ayrılan kızlar tam bir fa***hi***
askere gidiyorum diye sevgilisini bırakan erkekte tam bir p**tir..
yazık ki insanlarımız 365 gün değil bir ömür beklemesi lazım
sen Ona AŞKER'imm demen lazım
sen Asker Yareni Olacaksın kızım
ANLAYIN ARTIK ASKERLİK VAR DİYE AYRILAN KIZDAN ANA
ERKEKTEN ADAM (baba) OLMAZ...15 Yorumla
Soran+1 yılanlamıyorum ki ne demek istiyorsun burada ayrılcam ne yapcam demiyorum size demem de zaten ben o fahişede değilim sevgilim de piç değil biz 6 senedir birbirimizi bırakmadıysak 12 ayda da bırakmayız ever asker yareni olucam gururda duyuyorum herkese nasip olmaz o yüzden sorumu iyi algıla bence
Cevap sahibi+1 yılben sana ayrılcaksın veya sevgilin ayrılcak demedim
dediklerimi anladıysan ne mutlu sözüm meclisten dışarı anlamayan çok insan var ;)
Soran+1 yılorası öyle tabi pardon :)
Cevap sahibi+1 yılönemli değil sennle alakası yok o kadar çok şerefsiz insan var ki şu dünyada :/
Soran+1 yılsende haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı. Benim sevgilim de asker ve izmirde asker. Resmen tatil yapıyo bana asker tripleri atıyor ilk başlarda bütün hareketlerine olumlu davrandım tepeme çıktı şu an aramız soğuk. Sakın farklı davranma sakın sanki askere değil üniversiteye gitmiş gibi davran. Sonra bu durumu kullanıyolar
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın o arayı iyi bulmak gerekir yüz vermiceksin fazla
Sevdiğini biliyorsa sorduğun sorulara takılmayacaktır. Beklemelisin benim sevdiğim de asker ve ne olursa olsun onu alttan al laflarına üzülme ilk zamanlar zor olacaktır kendini de onu da üzme
15 Yorumla
Soran+1 yılzor olucak illa ki ama bilmiyorum yeter artık dediğimiz zmanlar olur mu bıkar mıyız
- +1 yıl
Emin ol benim bekleyişim kadar zor olamaz canım sen merak etme yanında ol her sorunda alttan al hata onda da olsa kendini affettir bu askerlik bir erkek için gerçekten ağır olabiliyor rahat gezen insanlar baskı altına giriyor ne denilse onu yapıyorlar boguluyorlar sinirini en yakın gördüğü kisilere yansıtıyorlar sen sadece yanında ol gerisini boşver :)
Soran+1 yılyanında olucam tabi ama umarım kolayca atlatırız :)
Soran+1 yılhaklısın teşekkrler :)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
40Cevap
zaman cabuk gelir gecer eger seviyorsan beklersin kardeşim gelince her gün görüsürsünüz hafta sonra carsı ıznı olursa camerayla konusursnuz birbrinize öpucuk yollasınız gülersiniz yaparsınız işte bisiler lo
11 Yorumla
Soran+1 yılinş. çabuk gelip geçer
Aşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. A. q bu askerlerin askerde bu kadar intihar etmesinin tek nedeni sizlersiniz, git başkalarıyla birlikte ol gününü gün et, çocuk askerden gelince ayrıldığını söyle, sonuçta dışarda katlanması kolay olur, ama askerde zaten depresyonda ve bunalımda oluyor insan tek dayandığı sevgilisine kavuşma hayaliyken birde oradan darbe indiriyorsunuz.
158 Yorumla
Soran+1 yılsen neyin kafasını yaşıyosun ya anlamadım ki biz daha yeni tanışmadık birbirimizi senelerdir tanıyoruz ve kimse böyle bir sorumluluğa girmez beklemekte bekle demekte sevenlerin işi. ben 6 senedir beklediysem 1 sene daha beklerim herkesi öyle kıyaslama
Soran+1 yılben sordum o soruyu ona ama yanlış anlamasından korktum o yüzden yoksa seviyoruz beklicz
Soran+1 yılyani ender teşekkrler :)
Soran+1 yılbn seni anlamadım arkadaşım neyse
Soran+1 yılonu anlamana sevindim :)
Soran+1 yıl:D ama laflarını bir okusan bir an öyle mi yazdım dedim
Soran+1 yıl:D yani utansanda yeri artık
Soran+1 yıl:D rezil oldun zaten istediğin kadar konuş hni
Soran+1 yıldüşsün yani :D
Soran+1 yılonun gibi bişey oldun zaten :D daha beter oldun hatta uydurmasyon ama oda bir yetenek nasıl okudun dha hayret ettm de
Soran+1 yılbn neymişim ya gelince ayrılcamızı falan söylckmişim çok fenayım vlla :D insan utanır buda daha konuşuyor
Soran+1 yılhemde çok :D bir dilime düşmeye gör
Soran+1 yılkeşke düşeydin :D
Soran+1 yıl:D :D
Soran+1 yıl:D :D hahah
Soran+1 yıl:D laf etmedim ki sadece sırıttım :D lafı aklımla algılarım bn başkaları gibi nasıl beklerim diyip nasıl ayrılırım diye okumuyorum ::D kapiş :D
Soran+1 yılbak bir en üstte ki yoruma bak allasen :D
Soran+1 yıl:D :D kurban olsun bana :D bak senin gibi bir yorum daha var üstte gizliden yazmış
Soran+1 yıltek değilsin :D arkdaşlarında gelmiş
Soran+1 yıl:D :D köprü altına yollarım :D
Soran+1 yıl:D ahahah manyklar
Soran+1 yılnasıl isterseniz yollasnlar :D
Soran+1 yıl:D :D hahah ayrı gayrı yok öyle
Soran+1 yıl:D aaaa bn mi ahah banane be yukarda bak eşin
Soran+1 yıl:D oda erkek görünümlü kızdır belki
Soran+1 yıl:D :D orasını bilmem
Soran+1 yılhadi ordan :D
Soran+1 yılahaha :D sana lazımsa yollaym
Soran+1 yıl:D kimseden istemem bn seni en son köprü altına yolladm ama
Sen en azindan bunu düşünmüşsun... ya benimki ben askerede iken 4 ay icinde evlendi. Yikildim...
eger kendine guvenmiyorsan umut verma ona!. ..
eger guvenin kendine tamsa hicbir teruttur arama hatali birseyin yok. Hatta iyi dusunmussun!13 Yorumla
Soran+1 yılteşekkrler içim rahatladı vlla. çok kötü olmş madem öyleydi baştan ayrılsaydı
- +1 yıl
derin konu aslında!
örneğin bir teyzesi vardı benim mesleğimi beğenmiyordu onun aklına giriyordu! hani onun mesleğiden ne olur gibi. zengine layık gibisin kızın aklını celdi! buldu birini mimarmiş cocuk...
sonra hersey hızlıca gelişti ve ben askerdeyken!
aradan 7 yıl geçti şu an halen faceden yazıyor bana hatta 2 cocugu var af diliyor benden.. şu an berbat bır kocası ve hayatı var!
artık cok gec ama buna ragmen içimde yarası hep saklıdır ogunlerden berim hayatı yaşıyorum gel birde bana sor!
Soran+1 yılasla üzülme üzülmesi gereken kişi sen değilsin değer bilmeyen kıymet bilmeyen oymuş bak hayatıda neye dönmüş birini çok severken bırakıp gitmenin bedelinin ağır olduğuna inanırım hep
O soruyu sormasan daha iyi olurmuş aslında çünkü 6 senedir birliktesiniz tabiykide bekliyeceksin onu oda böyle düşünüyordur.. onu seviyorsan o askerden onuu unutmadığını ona her defasında hatrlat mesj at ara falan..
17 Yorumla
Soran+1 yılama ne biliym hni belkide istemiyordur söyleyemiyordur ne bilim askere gidicek snçta
Soran+1 yılo yüzden sordum işte ama hata mı yaptm? inş. çabuk geçer
Soran+1 yıltbi öyle de işte yinede düşünüyo insan
Soran+1 yılinş. teşekkrler
Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Benim de çok sevdiğim biririsi vardı ve kasımda ben de askere gidiyorum. Ben ayrıldım. Sevmeme rağmen ayrıldım. İtiraz etti ama umursamadım. Kimsenin yaşanmışlıklarını engelleyemem. Bekleyip, beklememek ona kalmış. Ben hür bıraktım, zaten birisi çıkarsa haberim olur. Kimse çıkmaz ya da birisini bulmazsa da dönünce düşünürüz ama 6 ay insan hayatı için uzun bir süre ve ben sevdiğim insanın bu dönemi beni bekleyerek geçirmesini istemem. Özgürlüğüne gem vuramam.
17 Yorumla
Soran+1 yıl6 ay için bunu düşündün yani neden kendi ellerinle onu bir başkasına ittin seviyosan bunu nasıl yaptn dönünce sen dönsende o ister mi sanıyorsun o beklemeye hazırken? bilmiyorum 12 ay beklemeye hazırım ve bekle diyen bir sevgilim var aşk ve sevgide fedakarlık yapıcaksın senin ise o kişi seviyor ise onun özgürlüğü diye bir şey yok yni şöyle onun özgürlüğü ayrılarak ona göstermek olmamlıydı
- +1 yıl
Düşüncene saygılıyım tabi ki ama ben böyle düşünmüyorum.
Öncelikle ben kimseye güvenmem. Babama dahi güvenmem, ki gidib sırf sevdiğim için bir kadına da güvenmem. Bunun yanında, bundan altı ay sonra ne olacak, ne bitecek, kimse bilmiyor. O yüzden beklemek isterse bekler, beklemezse ben sevdiğimle kalırım. Başımı alır giderim.
Soran+1 yılsen ona bu fırsatı vermemişsin beklerse bekler beklemesse sevdiğimle kalırım diye işte o kadar kolay değil seviyorsa eğer ağlar zırlar ama en sonunda ne olur biliyor musun sen döndüğünde kimseyle beraber olmasa bile seni bidaha ister mi bir düşün bakalım. güven çok başka konu güvenmiyorsan doğru yapmışsın. ne kadardır tanıyorsun?
Soran+1 yılbilmiyorum doğru mu yanlış mı ama
Soran+1 yılpeki :)
+1 yılseven bekler tabiki merak etme arkdaşım günler su gibi geçiyor inş en kısa zamanda hayırlısıyla gider gelir mutlu olursunuz
15 Yorumla
Soran+1 yılinş. tbiki seven bekler ama o soruyu ona sorark hata mı yaptım snce
- +1 yıl
seni beklicem demen doğru ama beklememi istiyor musun demen sanki sevginizde şüphemi var gibisinden düşündürebilir ama tabiki birbirin izi biliyorsanız sıkıntı olmaz inş
Soran+1 yılbiliyorum tabi ama yanlış anlar mı diye düşündüm yni. olur ya beklerim sonra gelir ben mi sana bekle dedim diye şakada olsa söylerse zoruma gider die düşündüm zora ki gibi
- +1 yıl
öyle bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum tabiki sen onun yapısını daha iyi biliyorsun
- +1 yıl
artık en iyi cevabı hakketim die düşünüyorum arkdaşım ne dersin :)
+1 yılbir söz vardır erkeğin iyisi karısı hamileyken kadının iyisi erkeği askerdeyken belli olur diye :) gercekten seven insan bekler bıkmadan
51 Yorumla
Soran+1 yıldoğru söze ne dedir :) yani tbi bekler
+1 yılaskerimiz polisimiz bu ülkenin en değerli varlıkları arasında,, kolay değil devletin fedailiğini yapmak,, umarım bir an önce sağ salim döner
21 Yorumla
Soran+1 yılaminn çok sağol
öyle denir mi kızım, beklememi istiyormusun cümlesi hoş olmamış, kesin aklına gelmiştir ayrılma fikri ve ben askerdeyken benden ayrılır mı diye aklını kemiriyordun kendi kendine.. tabiki seni bekliyeceğim demeliydin. neyse geç kalmış sayılmazsın hatanı düzeltmen için zamanın var
01 Yorumla
Soran+1 yılsöyledim tbiki ya sormamda ki amaç sadece oda istiyor mu diye ama aklına bişey gelmedi bilmiyorum söyledim sonra açıkladım
+1 yılgerçekten birbirinizi seviyorsanız bırakma gidebiliyorsan ona süpriz yap görmeye git askerdeyken insan bazen saçmalar alttan al idare et döndüğünde çok değişmiş olabilir eski haline gelicektir biraz sabret sorun kötü olmuş hata yapmışsın kalan günlerinizi iyi geçir senin onu beklediğini bilmesi onun bu süre içinde kendini biraz daha iyi hissetmesini daha az manevi hasarla bitirmesini sağlıyacaktır
NOT yukarda yazılı olanlar tamamen benim fikrim siz yine bildiğinizi yapın07 Yorumla
Soran+1 yılöncelikle teşekkürler ama henüz aileler bilmediği için onlar olmadığı sürece gidip görücem tbiki
- +1 yıl
bence gerçekten ciddiyseniz ailelerinizle gitmeden önce tanışın bu sizi daha sıkı bir şekilde birbirinize bağlayacaktır o zaman gerçekler ortaya çıkar sadece bugünden ibaret misiniz yoksa bir geleceğiniz mi var
Soran+1 yılgelince düşünüyoruz biz her şeyi
- +1 yıl
düşünmeyin harekete geçin :)
Soran+1 yılama şimdi 1 hafta kaldı aceleye gelir :)
- +1 yıl
bilmiyorum sizin kararınız ama bu sizin birbirinize olan sevgi ve saygınızı artırır bence
Soran+1 yılama 6 senedir beraberiz zaten 1 sene daha bekleriz :)
sen uzakta olduğu için sıkılırsın ama gerçekten seven sıkılmaz :) inan bana
14 Yorumla
Soran+1 yılbn onu 8 aydr görmedim hiç sıkılmadım bilmiyorum :)
Soran+1 yıldöneck tbi :)
Askerde ayrılır felan onlar hikaye arkadaşım bizde geçtik o yollardan seven insan bekliyor emin ol ;)
23 Yorumla
Soran+1 yılkendimden yana rahatım aslında ondan yanada rahatım ama insanız düşünüyoruz işte :)
Soran+1 yılamin sağolun :)
O şimdi asker canı neler ister bir düşün bakayım?
Tabi ki ilgi.21 Yorumla
Soran+1 yılilgi tabi ki onu gösteririm
Tüm mesajları okuyamadım belki cevap vermişsindir, uzun dönem olarak mı yapacak askerliğini?
13 Yorumla
Soran+1 yılevet
- +1 yıl
Acemi birliğinde görüşmeniz biraz sıkıntı olabilir, usta birliğinde gittiği yere göre telefon kullanabilir. Ben uzun dönemlerin telefonlarını alıp saklıyordum kendilerine sıkıntı olmasın komutan yakalamasın vs.. diye. İstedikleri zamanda rahatça kullandırtıyordum insallah rahat bir yere denk gelir arkadasın. Kısa dönem olarak yaptım ama çok büyük farklar var uzun dönemlerle.
Soran+1 yılamin inş. iyi bir yere denk gelir
Gizli Üye(36-45)+1 yılAskerlik ona zor. Sen yanında ol her türlü. Psikolojisi bozulursa daha çok destek ol
23 Yorumla
Soran+1 yıltbi olucam ama yinede aksilikler olursa ne oluck bilmyrm
Cevap sahibi+1 yılsen böyle düşünürsen o daha çok karamsarlaşır. olumlu düşün. gidip gelecek
Soran+1 yılhaklısın teşekkrler
Düşünme eger birakacaksan simdi birak. ya da bekle nolur yaziktir günahtır askerde samimi arkadasimin kiz arkadaslari birakti. cocuk sersefil oldu.
12 Yorumla
Soran+1 yılbeklicem tabi ki o nasıl laf o benim her şeyim beklicem tabi ki
Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı. Bende askerim 2 gunum kaldi bitmesine benimde bekleyenim var bir asker yolu bekleyen sevgili candir bas tacidir
17 Yorumla
Soran+1 yılorası öyle tabi ki çok seven bekler ona inanıyorum. hayırlı teskereler allahım bizede nasip etsin.. peki giderken sana bekliceni ya da sen beklicek misin diye sordun mu
Soran+1 yılo nu bende söyledim tabi de ne biliyim
Soran+1 yılne güzel
Soran+1 yılamin inş. teşekkrler
UNUTMA
Her Gün Farklı Bir Kıza Yavşayan Erkekte Var ;
Yıllarca Aynı Kızı Seven Adam'da. . !11 Yorumla
Soran+1 yılaynn öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılakışına bırak, askerlik zordur sıkıcıdır hapis gibidir. sadece ihmal etme, arada bir ara görüş sesini duysun
13 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum her şey berbat bir şekikde devm ediyor
Cevap sahibi+1 yılben 11 yıl yaptıysam o 12 ayı su gibi atlatır gelir. rahat ol irtibatı koparma, zaman çabuk geçer ;)
Soran+1 yılinş. dediğin gibi olur :) teşekkrler
hımm asker ise ona bir komutan gibi davran emir ver yatır yere süründür patates soydur wcyi temizlet 3-5 de kaldır nöbete
14 Yorumla
Soran+1 yılo allahın emri yapıcak tbi
Soran+1 yıl:)) ver emirleri diyosun
Gizli Üye(36-45)+1 yılrahat hazır ol saga bak sola bak ıstı gahmet ılerı mars mars hahay nen cavusluk gunlerım benım be:))
112 Yorumla
Soran+1 yıl:)) sanada anılarını hatırlattk herlde
Cevap sahibi+1 yılaynen yaa bırak keske o gunlerde olsam :)) boluk cavusana selam soyle benden mezar tasım benım be :))
Soran+1 yılsevmişsin sen baya :)
Cevap sahibi+1 yıloff hemde nasıl bıtsın dıye hergun dua edıyordum sevgılın sızın oralımı onu soyle
Soran+1 yılderken
Cevap sahibi+1 yılderken ece erken ne dıyeyım sana :))
Soran+1 yıl:D sizin oralı mı derken dedin de aman arkadşm snde
Cevap sahibi+1 yılsizin memleketlımı dedım yaw:)
Soran+1 yılyok ayrı memleketlerimiz :)
Cevap sahibi+1 yıltamam gıdınce unutur sıkıntı yok ozman
Soran+1 yıloff sende :D
Cevap sahibi+1 yılaynen bende :)) yapacak bırsey yok:))
+1 yılAsker pskolojisi zordur sürekli görüşmeye alisik kimse kaldiramaz sana 4 ay veriyorum ;) ayrilirsiniz bekleyemez kolay kolay kizlar
06 Yorumla
Soran+1 yıl6 senedir bekleyen ben mi beklemicem :)
- +1 yıl
Seninle iddiasına girerim :)
Soran+1 yılgirelim :)
- +1 yıl
Tamam :)
Soran+1 yıltamam :)
- +1 yıl
Hmmm
+1 yılOlduğun gibi ol yeter o zaten seni olduğun gibi sevmedimi
12 Yorumla
Soran+1 yılöyle sevdi tbi
- +1 yıl
O zaman değişmene gerek yok ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılasker de ınsan kendını cok yalnız hıssedıyor.. senı arar zaten o m. etme ankesörluıden
13 Yorumla
Soran+1 yılbenim arama imkanım olur mu acaba
Cevap sahibi+1 yılo senı arar benı ara dıye kapatır tflfonun basında bekler hemen ararsın.. ama usta bırlıgınde bulundgu yerı ararsın. acemı bırlıgı kalabalık oldugu ıcın bıraz sıkıntı
Soran+1 yılanladım teşekkrler
+1 yılAllah kavuştursun benim de sevgilim asker, zor ama güzel de
00 YorumlaSen önce bir net başından kalkarak başla. Gerisi kolay.
21 Yorumla
Soran+1 yılaa gerçekten mi neden
Gizli Üye(36-45)+1 yılnasıl davranacağını söyliyim. Ya onu bekle başka bişey düşünme. ya da o kaşarın bana yaptığı gibi beklicem deyip 3 ay sonra aldat başkasıyla ve salaktan bir bahane bul ayrıl :)
27 Yorumla
Soran+1 yılay allah korusun aldatmam
Cevap sahibi+1 yılbenimkide öyle diyodu. intihar bile etmişti ayrılmamak için. 6 sene sürdü ama işte lafla olmuyomuş demekki. ölüp bitiyodu benim için hey gidin hey :p ayrıldı hemen onla çıkmaya başladı
Soran+1 yıloda onun salaklığı
Cevap sahibi+1 yıldikkat et aynı şeyi yapma :) insanın kafası karışabiliyo çünkü
Soran+1 yılay yok
Cevap sahibi+1 yılhadi hayırlı teskereler
Soran+1 yılamin sağol
+1 yılasker dönemi hem azgınlık hem hassas bir dönem oluyor karşı taraf için :D ilk izinden geldiğinde üstüme atlamıştı ayvan :D :D
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D ahahha :d
- +1 yıl
şap bile fayda etmemiş düşün yani :D
askerlik zordur psikolojisi bozulur değişir sanarsın garip gelebilir haberin olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılişte o zaman ne olur bilmyrm
Soran+1 yıl:D ne gibi değişiklikler yni
sabret bence üstüne çok gitme fırsat buldukça arayacaktır o seni acemş birliğindeyken çok görüşemezsiniz
06 Yorumla
Soran+1 yılaraması sorun olur mu?
Soran+1 yıluzun manisa
Soran+1 yılyemin törenine gidemem ama ailesiyle tanışmıyorum o var
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. El bombasi at iyi anlar seni :)
12 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılyani beklememi istiyorsun ne demektir öyle şey mi sorulur sanki ayrılmak istiyor gibi.
05 Yorumla
Soran+1 yıl:D ama o anlamda değildi ki
Cevap sahibi+1 yılsormandaki amaç ne peki? askerliği ne sanıyorsunuz neden ayrılmak istesin? aksine en çok ihtiyacı olacağı dönem o dönemdir. Oradaki yalnızlığı yaşamayan bilemez..
Soran+1 yılya şöyle askere gidicek ve arkasnda bekleyeni olsun istemez dile getiremez belki amacım ayrılmak falan değil sadece ondan bekle demesini duymaktı o kadar
Cevap sahibi+1 yılozaman bundan sonra ondan ilgi bekleme ona olabildiğince sen ilgi göster ki kafası rahat bir şekilde yapsın görevini.
Soran+1 yılneden beklemeyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiz ayrıldık. Yani o benden ayrıldı. Nedensiz.
06 Yorumla
Soran+1 yılsebebi yok mu
Cevap sahibi+1 yılInanilmaz değişti. Telefonu gec açtım diye de ayrıldı. Yalanları da var tabi. Umarım siz mutlu olursunuz.
Soran+1 yılasker de ne gibi yalanları olabilir ki amin sağol
Cevap sahibi+1 yılUsta birligini yalan söyledi. Şırnak demisti. Allahın ruh hastası. Günlerce bos yere aglamisim ona yazık.
Soran+1 yılaaaaa
Cevap sahibi+1 yılSen düşün işte..
- Aşk İlişkileri konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılAskere gidenler ayrılıyor muymuş?
07 Yorumla
Soran+1 yılne alaka hem evet genelde
- +1 yıl
İlginç bir cevap oldu: ne alaka hem evet genelde :)))
Soran+1 yıl:D bizim için ne alaka :D diğerleri için genelde
- +1 yıl
:))) bitmez bu çocuğun askerliği :)))
Soran+1 yılbiter :D
- +1 yıl
Bitse de, ömrü biter vallahi...
Soran+1 yılniye
valla askerden döndüğünde dikkatli ol :D
03 Yorumla
Soran+1 yılneden
sen çocuğu askerde bırakmada gerisini boşverrrrr
16 Yorumla
Soran+1 yılyok bırakmam
- +1 yıl
Olay burada zaten hep aynı son 😁😁
Soran+1 yılneden kimse inanmıyor bilmiyorum
Soran+1 yıl6 senedir bırakmadım 1 senede de bırakmam
+1 yılkısa dönem mi uzun dönem mi pekim?
05 Yorumla
Soran+1 yıluzun
- +1 yıl
umarım tez biter ikiniz içinde hayırlısı olsun
Soran+1 yılamin sağolun
Soran+1 yıl12 ay uzun dönem
+1 yılbeklemek istiyorsan bekle
00 Yorumlaohoooo o gidecek de gelecek de. uzun iş
01 Yorumla
Soran+1 yılaman be :D
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yılNasılsan öyle davran.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEeee nereye domalıyoduk
00 Yorumlaaramayı ihmal etme
01 Yorumla
Soran+1 yılararm tbi
+1 yılAskermi aboğğ
02 Yorumla
Soran+1 yılnoldu
- +1 yıl
Yok bişey dikkat et
+1 yılişin zor yavv
03 Yorumla
Soran+1 yıl:/ ne yönden
- +1 yıl
çocuğu beklesen zorunamı gidrer
Soran+1 yılbiz beklemicez mi diyoruz
Cok zorr...
00 Yorumla
Devamını Gör(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim asker ve ona karşı nasıl davranıcam ne yapıcam bilmiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar