Sizden ayrıldıktan sonra sevgilinizin tüm karakterinin değiştiği oldu mu?

Oldu. 4 yıl önce bir erkek arkadaşım vardı. Benden elimi tutmak için bile izin isterdi gözlerimin içine bakardı. 2 ay gibi bir süre sevgili olmuştuk fakat bana verdiği değeri sonuna kadar hissederdim. Akşamın bilmem kaç saatinde yağmurun altında beni 6. kattaki pencereden görmek için 2 saat beklemişti. Hasta olduğunda çorbalar yapıp götürürdüm. Kötü zamanlar geçiriyordum o sıralarda. Ağladığım zamanlarda "Yere akıtma gözyaşlarını omzumda ağla" derdi. Ve sarılmak istediğini belli ederdi. Asla dudaktan öpücük olmadı. Benden yaklaşık 4 ay sonra kız arkadaşımla birlikteliği oldu. Ve benden sonra bütün herkesle münasebeti olmuştu. Ulu orta yerlerde durduk yere kızlarla öpüşüp koklaşırdı. Bana çok kişi der sen herkesin hayalindeki masum eş profilisin diye. Ben bunu her ilişkimin bitişinde farkettim. Benim bebeğe çevirdiğimi başkası nelere çeviriyor. Sizin var mı böyle olaylarınız?
Sizden ayrıldıktan sonra sevgilinizin tüm karakterinin değiştiği oldu mu?
Cevapla