Karakteri yüzünden mi ayrıldın yoksa yüreksiz mi çıktı? 

Karakter
Yürek
İkisi birden duble
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben bunu arkadaşım dediğim kişide yaşadım.
Yürek yoktu.
Olmadığı içinde tek kelime etmeden veda bile etmeden engelleyip gitti.
Giderken yüreği olmadığı için karakterinin de olmadığını göstermiş oldu.
Tabiri caizse o paraya değil de para ona sahip oldu diyebiliriz.
Teşekkür ederim.
İmkansızlık
Teşekkür ederim☺️
Kimsenin karakterine bir şey diyemem. Herkes kendine yakışanı yapar. Yürek yetmezliği olabilir belki de. Yüreği yetmeyen gelip parçalar gider sessizce.
Cevap
10Cevap
Eskileri açmıyorum, önüme bakıyorum. Yaşandı ve bitti.
En iyisi sister
Evet 😌
Aşk ya da yürek değil başka bir şeyler yetişmiyordu cjjxj
Arkadaş ortamına yenik düştü diyelim.
Duble yol! ikisinden de rabbim vermemiş kendisine 🤣🤣
🤣🤣
aseksüeller aşk meşk işlerinede girmesinler, bu işler yetişkin işleri bebe ruhlu evcilik kafasındakilerin işi değil 😎
Bence genel bazda görmezden gelinen veya görülmeyen faktörler olabilir çünkü aşık olunuyp seviliyor ayrılınca kötü oluyo çok garip bir durum
İyisiyle kötüsüyle zamanlar geçirdiğim birine bu tarz yaftalar vurmam sevgi yetmezliği der geçerim
Yürek yetmezliği, benim sevgime hangi yüreğiyle cevap versin ki geçsin dersten.
Ayrılıeken yüz yüze insan gibi helallik isteyemeyeb kişide ne varsa o
İkiside vardı hem yürekli hem karakterliydi
Ikiside vardı birde küfür ederek ayrıldı şeref yoksunu
İki durumdada cahil olduğundan olabilir mi
Karakter, onur, şeref, namus, haysiyet yetmezliği. Daha sayayım mı?
İkiside yoktu, o mecbur kaldığından gitti.
ikiside hat safhadaydı
Karakter ön plandaydı
hem karaktersiz hemde yüreksiz çıktı :)
Eskim yok...
İkisi de yoktu onda bitti gitti
Beyin yetmezligi
Karaktersizdi
erkek diye ölüyordu sinir bozucu
Her ikisinden de yoksundu
Duble
Karaktersizdi.
ayrılmadım
ilgilenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?