Eski sevgilinin abaza oldugunu anladıgınızdaki o his?

7 ay sonunda biten bir iliskiden cıktım arkadaslar, megerse erkek arkadasım tam bir abazaymıs dolaylı yoldan ogrendim sadece bir fotografını begenen bir kızı followlayıp ustune dm atıp nabeer yazan bir yavsaktan bahsediyoruz. Ayrılır ayrılmaz onune geleni followlayıp ilgi cekme maksatlı 5-10 ay onceki fotolarını begeniyo kızların. Guzel olup olmaması sart degil bıyıklı bile kabulu hayvanın!!! Bu neyin ayılıgı, doymamıslıgı bana bir soyler misiniz arkadas 24 yasında askerligini yapmıs unv bitirmis isinde gucunde olan biri neyin karakter oturmamıslıgı sizce bu? Neyse icimi doktum en azından
tesekkurler simdiden cildiricigimm
Eski sevgilinin abaza oldugunu anladıgınızdaki o his?
Cevapla