7 ay sonunda biten bir iliskiden cıktım arkadaslar, megerse erkek arkadasım tam bir abazaymıs dolaylı yoldan ogrendim sadece bir fotografını begenen bir kızı followlayıp ustune dm atıp nabeer yazan bir yavsaktan bahsediyoruz. Ayrılır ayrılmaz onune geleni followlayıp ilgi cekme maksatlı 5-10 ay onceki fotolarını begeniyo kızların. Guzel olup olmaması sart degil bıyıklı bile kabulu hayvanın!!! Bu neyin ayılıgı, doymamıslıgı bana bir soyler misiniz arkadas 24 yasında askerligini yapmıs unv bitirmis isinde gucunde olan biri neyin karakter oturmamıslıgı sizce bu? Neyse icimi doktum en azından
tesekkurler simdiden cildiricigimm
tesekkurler simdiden cildiricigimm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar