4 sene sonra birine aşık oldum ama o hemşir belkide hasta bakıciydi bana bakmazdi diye konuşmadım?

Bugün yine gördüm icim bir garip oldu

Çok iyi biri beni en çok çeken o oldu. Ah keşke oda benim için aynı şeyi düşünseydi :( isminide öğrenemedim utanctan

4 sene sonra birine aşık oldum ama o hemşir belkide hasta bakıciydi bana bakmazdi diye konuşmadım?
Cevapla