Bugün yine gördüm icim bir garip oldu
Çok iyi biri beni en çok çeken o oldu. Ah keşke oda benim için aynı şeyi düşünseydi :( isminide öğrenemedim utanctan
Bugün yine gördüm icim bir garip oldu
Çok iyi biri beni en çok çeken o oldu. Ah keşke oda benim için aynı şeyi düşünseydi :( isminide öğrenemedim utanctan
Nerden biliyorsun ki bakmayacağını? Belki seni daha mutlu edecek. Olaylara biraz olsun olumlu yaklaşımlarda bulunalım :d
Çünkü hastanede yattım taburcu günümde odaya gelip konusabilirdi yapmadi
Tanışmadığınız için olabilir mi acaba 😃
Benimle ilgileniyor gibi değildi evet iyi davraniyodu ama herkese aynıydı sanırım görev gereği
Şansını deneseydin, adım atmaktan bir şey kaybetmezdin. Hem her şey öyle şıp diye olmaz ki zaman gerekli. Daha aranızda bir konuşma bile geçmemiş
Bana bakmaz
Adamın ruhunu mu okudun nerden biliyorsun 😃
Çünkü etrafında guzel hemşireler vardi ve o işine odakliydi
Etrafında güzel hemşirelerinin olması ve işine odaklanması onun da sana aşık olmayacağının anlamına gelmez
Bana abla diye hitap ediyordu ismin yanindada abla ornek elif ablacim kan almaya geldim gibi acaba saygidanmi
Büyük ihtimalle saygıdandır evet. Abla demesi de üzücü oldu bu durumları biraz değiştirir. Ama belli de olmazdı çünkü daha aranızda bir şey yoktu
İşte niye öyle hitap etti anlamadım bence beni ihtimal bile görmedi
Cevap
3Cevap
Yaaa keske sana tebessum ederek bakıpta seni biraz olsun mutlu edebilseydi
O oldu ama ne alaka🤣
Sei mutlu eder sevdin aciya donusmezdi
Mutlu oldum ama kısa sürdu
Ahahahhahah aga be
😕
Duygularini paylasmaya ne dersin
Nasil
Konuşarak
Yok sagol
Çocuğa paylaşmaya ne dersin demek istemistim
İsmini bilmiyorum bilsem belki derdim
Belki degil icinde tutma acil ya
İsmini ogrenemedimki
Öhrenirsen eğer.. m
Ögrensem denerdim belki sansimi
Harika
Bende kadınlara karşı böyleyim keşke o da beni sevse keşke diye ama 2 yıldır kimseye açılmadım konuşmadım
Sizin yine kolay işiniz ama biz kizlar için zor birine acilmak
Reddedilmek zor bir şey ya da sevilmeme psikolojisi çok kötü erkekler için kolay falan değil.
Bizim için dahada zor
Bence konuşmayı dene tabi direk değil
Ret eder senelerce kendime gelmem o konuda takıntiliyim üstelik adını bile bilmiyorum
Nasıl bide hastneede o yani yatan hastaların olduğu yerde görmek ihtimalimde pek yok
İsmini bilmiyorum ögrenmedim😕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?