Otobüste gördüğüm her çocuğa aşık oluyorum ve durakta inince kalbim ağrıyor. Normal mi?

Otobüste gördüğüm her çocuğa aşık oluyorum ve durakta inince kalbim ağrıyor. Normal mi?
Cevapla