Bana hep benden küçükler aşık oluyor, onların üzüleceğini bilmek beni de üzüyor, fazla mı hassasım?

Bana hep benden küçükler aşık oluyor, onların üzüleceğini bilmek beni de üzüyor, fazla mı hassasım?
Cevapla