Ama şimdi çok mutsuzum hiçbiri de keyif vermiyor pişmanım. Bu saatten sonra düzgün kendime uygun biri de bulmak çok zor çoğu insan evlendi gitti bile
Ne yapmak mantıklı olur
Ama şimdi çok mutsuzum hiçbiri de keyif vermiyor pişmanım. Bu saatten sonra düzgün kendime uygun biri de bulmak çok zor çoğu insan evlendi gitti bile
Ne yapmak mantıklı olur
Geç bir yaş degil aslında... bende aynı hataya düştüm erken evlendim ama çocuk için geç davrandım ... şimdiki aklım olsa önceliği çocuğuma verirdim kariyer de bir yere kadar
Yok zaten çocuk olsun diye evlilik bir de kendi hayatım olsun ailemin çocuğu değil kendi hayatımın başlangıcını yapmak için.
Bu konular nasip işi biraz da... hakkında hayırlısı olsun Allah gönlüne göre birini versin inşallah
Teşekkür ederim. Siz kaç yaşınızda evlenmiştiniz
24 yaşında evlendim 34 te ayrıldım
Niçin ayrılmıştınız
Aldatıldım 😏
Cevap
13Cevap
İşi gücü olup, ayakları üzerin de duran bir kadını her erkek ister ve hayır demez. Sanki bundan fazlası var gibi. Yanlışmıyım?
Çok bisey kacirmadin erken evlenen birjyim onunda zindanina gomulup kalmis haldeyim
Haklısın yapıp pişman olan da çok ama olmaması daha zor herkes bilir
Bence bekar olmak daha iyidir
Erkekler öyle söylüyor ama herkes için olabildiğince denge ve uyum içeren bir evlilik daha uygun
Evlilikte emin olun herseyi yaptim ama yinede sonuç bu oldu... neys ekaramsar yapip sizin kafanizi daha mesgul etmemeyim sorunuz için tesekkurler
Ne yapmak lazım sizce peki hiç evlenmeyip birlikte yaşamak daha mı mantıklı
Bilseydim bu çikmaza bastan girmezdim
Bekar olarak da çocuk sahibi olamıyoruz o da var
Nasip kardeşim bu işler. Geç olsun güç olmasın bu işler.
Nasip ama yoksa nasıl anlayacağız isteyen arayan buluyor galiba
Gec değil bu saatten sonra kendin için yaşa kariyer vs bir yere kadar
O kadar zor ki kendin için yaşamaya alışmamış biri olmak nerden nasıl başlasam tamamen boşlukta gibi
sakin kalıp beklemek çünkü aceleci davranmak sana zarar veriri
Bekleyecek vakit olsa keşke… 22-23 yaşlarındayken böyle bir sorunum olabileceği aklımın ucundan geçmezdi keşke o yıllara dönsem de farklı hamleler yapsaydım diyorum iş işten geçti maalesef
Aile baskısı fazlalaşıyor ama artık çocuk değilim kendi hayatıma başlamak için ve yaşım da geçmeden çocuk sahibi olmak için istiyorum ben
Başka yeteneklerimi geliştirmek olurdu ama aile kurma fikriyle bu da çelişiyor yani zaman bir anda bitti benim için. Ayrı yaşama imkanı İstanbul’dan gidersem olur ancak..
Büyükşehir değil orası. burada çok şey ve her şeyin en iyisi var. Orada bulmam zor olur
5 büyükşehirden biri değil anlamında demek istedim
Aslında o konuda haklısın İstanbul'a da dilediğim vakit ulaşırım
Mantıklı geliyor Kocaeli’ni düşüneceğim.
Al bendede o kadar çok zor bir süreç evlenecwk birini bulmak
Ben de öyleyim, böyle düşünmek yanlış biraz illaki çıkar birisi karşımıza
Erkek olsam takmazdım ben de ama bizde yaşı geçti oluyor vakit daha önemli kadınlarda
Ama yaşın geçmedi ki tam zamanların şu an merak etme
Yorum yapınca böyle ama ciddi anlamda sorulunca öyle olmuyor
Ciddi anlamda sorulunca nasıl oluyormuş
O zaman evet biraz yaşı varmış oluyor
Bence abartıyorsun eminim yaşından daha gençsindir hiç göstermiyorsundur ve bazı insanların vücutları yaşıtlarına göre daha genç oluyor
Evet 1-2 yaş daha genç duruyorum.
Konu genç göstermek değil de 30 a yakınlaşmaktan dolayı galiba
Tam zamanlarındasın dert etme bence, benim gibi düşünen birine denk gelirsen süper olur senin için.
Siz nasıl düşünüyorsunuz
ben de bir erkek olarak kendimi kıyaslardım aynı yaşıt arkadaşolarımla ama maddi ve ailevi durum bir olmuyor. Hep düşünüyuordum yaşım geçti geç kaldım diye. Ama 27 yaşında bir kadinla evlecnecek olsam mutlu olurum çünkü kadının en güzel yaşları öyle düşünürdüm
Sizin yaşınız 35 mi
Değil 31
Temiz kadınlar temiz erkeklere temiz erkekler temiz kadınlara
Öyle bir dünya var mı? Yok
Var tabi neden olmasın 28 yaşındayım bende hala da öyleyim
Ben de 29 yaşındayım ve daha önce sevgilim olmadı. Hep okula ve kariyerime odaklandım. Bazen olmayınca olmuyor. Zamana bırakmak lazım, zamanı gelince mutlaka biri karşımıza çıkacaktır.
İlla bulursun be çok da dert etmemek lazım
Hiç yapmadığım bir şey.. olmayabilir
İlk teklif eden erkeği kabul et öyleyse
Beğenmeden nasıl yapıcam teklif almadım demedim mi ben ilgi gören birisiyim. İlk başta kendi beğendiklerimi de okul var ders var diye istemiyordum şimdi pişman oldum çıksaydım keşke diye
Şimdi gelenler hiç iyi olmuyor daha kötü bir durum
Ben teklif edeyim çok istiyorsan. d
Yaz bana düzgün biriyim
Geç degilki hiçbirsey için.
Konuşmak istermisin
Soruya like atabilirsiniz
Çıkmıştım görmedim. Tekrar yapın isterseniz
Yoo neden zor olsun
Geldim
Doktor musun
Neden sordunuz bunu
Okul uzun sürmüş ondan
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?