Yaşıtlarım (25) evlenirken ben niye bir tane bile sevgili yapamıyorum?

Çünkü erkek çokta adam yok. Çünkü ülkemin insanının belirsiz huyları yüzünden insan evlenmek istemiyor. Çünkü ülkemin insanı kararlarında net değil. Çünkü bu yüzden de artık yurt dışı evlilik yapmak mantıklı gelmeye başladı.

Yaşıtlarım (25) evlenirken ben niye bir tane bile sevgili yapamıyorum?
Cevapla