- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılburada herkesin saçmalamalarıyla mı hareket edeceksin acaba…..
Sana gelip kocanın eski sevgilisi bir sürü şey anlatsa senin de kafan karışmaz mı? Tabiki adam dna testi isteyecek. Adamı haklı bulup eski dangalak sevgilinin saçmalıklarından dolayı suçlanacağına daha üste çıkıyorsun. Gidip adamın gönlünü alma yolunu bulacaksın seviyorsan. Trip atma hakkın yok. Evet isteyecek senden dna testini diğer dangalak bu kadar şey anlattıysa. Kafası karışacak evet. İnsanız sonuçta hepimizin kafası karışabilir. Erkekler de genel olarak kıt zekalıdır onların daha çok kafası karışır. Seviyorsan git konuş ikna et. Oturup üste çıkıp benden bunu istedi diye sinirleneceğine. Al dna testini de ne var yani.32 Yorumla- +1 yıl
Ha soruna cevap vermemişim pardon; hak sız sın….
Soran+1 yılBana anlatabilirdi bana böyle böyle şeyler anlattı diyebilirdi bir akşam eve gelip DNA testi istiyorum demesi sonra da bağırınca ağlayınca evi terketmesi gerekmiyordu namusuma laf etmesi gerekmiyordu
En İyi Cevaplar
+1 yılEğer kocana bunu gerektirecek bir şey yapmadiysan haklısın. .
Meseka evde bı erkek arkadaşın ike o yokken buluşmak.
Erkekle sürekli buluşmak.
Eve geç gelme.
Gece yarısına kadar olan toplantılar. .
Kimden geldiği belli olmayan mesajlar.
Canım cicimli mesajlar.
Daha öncesinde onu aldatmış olup onun seni affetmesi gibi...
Ama eşin belki geçmişte aldatilmistir ve bunun enkazını hala taşıyordur şüpheli bişi gorduyse de paranoyak olmuştur.
Belki de erkek muhabbetlerinde senin adın geçiyordur. ya da senin hakkında eşine off vs. Bişi demişlerdir.
Çok sebebi var ama ilk ayrılma , doğum falan olsun daha sonra sen o raporu çıkart ama esinun isteği ile olduğunu kanıtlar nitelikte bir belge olsun.
Sonra gerçekler ortaya çıksın ve sürekli. Trip at hhayatini cehenmmee çevir sonra kuzu kuzu yumuşayio sana kraliçe muamelesi yapsın.
Bunlar olmassa da boşa yani sen bilirsin10 Yorumla
+1 yılKendine bu kadar güveniyorsan testi yaptır öyle boşan. Direk reddedip boşanmayı istiyorsan sende var bir şey. Olayı tam anlatmadan direk bu kısmı söylemek çok adil bir davranış değil. Ayrıca iyi yapmış mıyım derken neden bir onaylanma beklentisi içerisindesin?
11 Yorumla
Soran+1 yılBir şeyleri yanlış yapıyorum eşimi çok seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eski sevgilim ortalığı karıştırıyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Her iki taraf açısından da bakmak gerekiyor eşin neden bunu istiyor haklı sebepleri varsa boşanmak yerine içini rahatlatmak adına test yaptırabilirsin ama saçma sapan şeylerden kuruntu yapıp istiyorsa boşa gitsin çünkü sana her ne kadar güvense bile şüphelendirecek bir şey olmuştur belki ve tam anlamıyla inanmak istiyordur bu yüzden hemen yükselme derim
07 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim yalan yanlış şeyler anlatmış aradı eşinle konuştum bundan sonra benimsin dedi telefonu kapattı eşime de soramıyorum gerçekten yoruldum
Soran+1 yılEve gelmiyor arıyorum açmıyor
Soran+1 yılDna sonucunu göndericen yaptırıp sonra kapımda yatar pis güvenmiyor birde bana ter temiz evlendim onunla
- +1 yıl
Anlattıklarınız itibarıyla eşinizi haklı buluyorum. DNA testi yaptırdıktan sonra, eşinizi karşınıza alıp sakin bir şekilde eski sevgilinizle ilgili herşeyi açık bir şekilde konuşmanızı tavsiye ederim. Yuva kolay kurulmuyor. Çocuğunuzun varlığı, boşanmayı daha da zorlaştırır.
Yuvanızın yıkılmaması umuduyla...
Soran+1 yıl@SülÇakır o çocuğu yapmak için ne kadar ısrar etmişti senden bir parçam olsun istiyorum demişti şimdi kendi çocuğunu kabul etmiyor ve eşinin namusuna laf ediyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Eski sevgilinle muhatab olup bunun acısını senden çıkarması bile büyük hakaret. Niyeti iyi olsaydı, sana belli etmeden kendi de yaptırabilirdi testi. Amacı seni rencide etmek. Testi yaptırıp boşanma ve hakaret davası açmalısın. Böyle problemli insanla hayat işkence. Seviyorum falan deme. Kendini sev önce.
11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke benden gizli yaptırsaydı zoruma gitmezdi
Durduk yere istemez herhalde? Demek ki şüphelendiği bir şeyler var… Kaldı ki testi yaptırmayarak onu daha fazla şüpheye sokuyorsun. Eğer sen onu şüphelendirecek hiç bir şey yapmadığın halde böyle bir şeyi istiyorsa (örn. çocuğu istemiyordur bahane arıyordur kabullenemiyordur veya başka şeyler) yinede testi yaptır babası o çıkarsa yüzüne tükürüp terk et 🤦🏼♀️ Zaten çıkmazsa da o seni terk eder büyük ihtimalle.
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğu istemiyor ne ya 😂 araları çok iyi onların kızım 1.5 yaşında ama anneden çok baba diyor babası içim deli oluyor eşimde onu çok seviyor aramız çok iyiydi bizim 4 5 gün önce eve gelip birden DNA testi istiyorum demesi sonra da bağırınca ağlayınca evi terketmesi gerekmiyordu namusuma laf etmesi gerekmiyordu bu zoruma gidiyor
Bu olayda tutumun şöyle olmalıydı. Eşinin kafasının karışması normal, neler anlatıldı bilmiyorum ancak iyice şüphelendiyse Dna testi istemesi de normal. He sen bundan sonra derdin ki içinde şüphe kalmasın diye dna desti yaptırırım ben kendimden eminim ancak bu testi yaptırırsak her şey biter diyerekten, belki adam vazgeçerdi senin bu kararlı tutumundan dolayı. Test yaptırmayacağım deyip bir anda ağlamaya başlarsan şüphesine şüphe katarsın. Sen iyi oynayamamışsın oyunu.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 495 cevap paylaştı. Eğer eşine güven vermiş olsaydın o adama lafını verirdi sen de zamanında hata yapmış olabilirsin bu yüzden güvenmiyordur eğer aklına düştüyse zaten içi hiç bir zaman rahat etmicektir DNA testi yaptırmalısın
011 Yorumla
Soran+1 yılÖzel laboratuvar da yurt dışına gitti
Soran+1 yılYüklü paralar gidiyor millete inanıp böyle testler yaptırmayın giden paraya acıyor insan
Soran+1 yıl11 diye biliyorum ben
Soran+1 yılYurt dışına gitti özel laboratuvar
Soran+1 yılTürkiyese yapılmıyor
Soran+1 yılHyr
+1 yılTesti yaptır sonucu suratına çarp sonrada çok git
01 Yorumla- +1 yıl
Çek git
Gizli Üye(30-35)+1 yılESKİ sevgilin amacı sizi ayırmak;bunu yaparak ONUN EKMEĞİNE YAĞ SÜRÜYOR KOCAN, hızlı düşünüp hemen karar verme, kocan normalde de aşağılama, küçümseme , hakaret, psikolojik şiddet baskı yapıyor mu, aşırı kıskançlık, ilgisizlik vs Bu çok büyük bir İTHAM;haksız sayılmazsınız;ama bu tek yanlışıysa Ayrılma;milletin gazına gelip SAYGI KALMADIYSA AYRIL, aşağılama, küçümseme , hakaret, psikolojik şiddet baskı yapıyor mu, aşırı kıskançlık, ilgisizlik vs, Cimrilik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şey istediğine göre ya her şey bitti ya da sana olan güveni zedelendi o halde testi yaptırmalısın ve testlerde sorun olmaz ise de ya sen gider boşanma davası açarsın ya da eşin pişmanlıktan senden özür dileyecektir
02 Yorumla
Soran+1 yılZoruma gidiyor kendi çocuğunu kabul etmiyor ve eşinin namusuna laf ediyor çocuk %100 ondan ve bunu öğrendiğinde hayatına hiç bir şey olmamış gibi devam etmesini istemiyorum
- +1 yıl
Kendi çocuğunu kabul etmiyor ise bunun onun çocukluğunda onda bırakan bir etki olabilir. Bir diğeri de tabi ki de gerçeği gördüğünde onun için hayatı devam edecek ama sen kalbin kırıldığı için kolay kolay affedemeyeceksin. Belki de hep ömrünün sonuna kadar aklında kalacak, bu sebeple eşini karşına alıp açıkça konuşmalı veya bir uzman desteği gerekiyor
Hiçbir erkek bunu istemez. Ne yaptın ki adam bunu istiyor? Hayır demekle de zaten yaptığın şeyi kabul etmiş oluyorsun. Gurur kırıcı bir durum. Nasıl bir güvensizlik vermişseniz artık. Bir de bunu buraya yazma cesaretinize hayran kaldım.
03 Yorumla
Soran+1 yılBizim aramız çok iyiydi hiç bir kavgamız olmadı ufak tefek şeyler hariç sorunumuz yoktu 4 5 gün önce eve gelip birden DNA testi istiyorum demesi sonra da bağırınca ağlayınca evi terketmesi gerekmiyordu namusuma laf etmesi zoruma gitti kendi çocuğunu kabul etmiyor kızım kaç gecedir baba diye ağlıyor
Soran+1 yılTesti kabul ettim ben Teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun yaptırıcam
+1 yılbu yaptığına pişman olacaksınn hala geç değil eminmisin de eğer evet derse bu dna sonucundan sonra seninle ayrılmak istiyorum de bana değil başkasına inanmayı seçtiğin için de haklıyken haksız duruma düşme eğer ki gerçekten eşindense
03 Yorumla
Soran+1 yılYa. Eşimden işte eşimden herkes aynı şeyi soruyor sürekli ağlıyorum kızım da baba diue ağlıyor ama yok babası eve gelmiyor
- +1 yıl
o zaman dna testini yaptır ve at niye bu tepkin eğer ki tepkin olacaksa dna testinden sonra olsun
Soran+1 yılÖyle yapıcam
+1 yılYorumları okuyorum cidden çıldırıyorum ya ortada çocuk var önüne gelen boşa yazmış. Çocuk olmasa neyse diyecem ya doğmuş çocuk. Nasıl kansız insanlarsiniz hiç mi acimaniz yok kucuk yaşta çocuğa. Umarım bir gün sizin lise arkadaşınız kocan benimle yattı derde aynı durumu siz yaşarsınız temennim o
03 Yorumla
Soran+1 yılEşimin güvenini kıracak hiç bir şey yapmadım yıllarca onunla çok temiz bir şekilde evlendim böyle yapması gerçekten zoruma gitti iğrenerek bakıyorum artık ona apar topar kahvaltı yapıp teste gitmek istedim bakalım ne olacak cuma günü çıkar diyorlar ama bilmiyorum
- +1 yıl
Bakın hanımefendi dışardaki insanlara fırsat vermeyin. Yuvanizi yıkmaya çalışan insanlar olacak. Benimde kız arkadaşımın aklına girdiler 3 senelik ilişki bitti. Sizinki evlilik yani. Kendi kafanizda beni böyle biri gördü demek yerine biraz suçu eski sevgilinizde arayın. Belki kafasını karsitiracak çok şey yaptı. Ben şahsen kocanın yerinde olmak istemezdim belki kocana kanıtlayıcı sahte şeyler gösterdi belkide fotoğraflar farklı şeyler arka planda ne olduğunu bilmiyorsun belki. Sadece kızını düşün kendine zaman tani kocana soğuk davranabilirsin eğer hakliysan ama eğer ki seni seviyorsa ne seni bırakır ne de kızını gönlünü alır. Bunu fazla usteleme. Ve asla unutma bu çocuk hayatında olduğu sürece yeni kocanda olsa o kocanla bir bağın olcagini çocuk yüzünden bilecek ve çocuğunu zor durumda birakicaksin. Tavsiyem sakin davran vakit tanı kendine anı karar verme kırgınlıkların varsa konuşmazsin bir süre olur biter. Birde kocanın gözünden bak senin hakkında neler sundu önüne belki başka biriyle fotoğrafın var belki eski bir fotoğraf belki videon çekildi belki uygun olmayan ortamda çekilmiş videon var kumpasa getirildi. Belkide kırli oyun donuyor. Burada senden çok ezilen kocan var. Ben senin yerinde olsam o kağıdı eski sevgilinin popona sokardim. Kocanlada konuşmaz kus kalırdım aklı başına gelsin diye. Ben inanıyorum ki kocan kötü bir insan değil sadece bu olayları yaşaması onun için sanssizlik
Soran+1 yılşu an 2 si de çok masum bir şekilde uyuyor onları ayırmak istemiyorum ama eşimi nasıl affedicem bilmiyorum bu saatten sonra aramızda karı koca ilişkisi olmaz özür diliyor sürekli sarılmak istiyor eski sevgilimin dediklerini anlatıyor dinlemek istemiyorum onu hiç bir şekilde cevap vermiyorum
+1 yılYok önce DNA testi ver doğru çıktığında herkesi eve cagir testi göster ve yüzüne yükü ayrıl çünkü test yaptırmazsan hep seni kaçak suçlu görecek.. ama testten sonra utanıp insan içine cikamaz
04 Yorumla
Soran+1 yılKimse bilmiyor sadece ikimiz biliyoruz bu DNA olayını bu arada teşekkür ederim çocuk eşinden değil demediğin için
- +1 yıl
Rica ederim suizan hem dinde hem bize yakışmaz insanlar kendi egosu ciksrinicin her şey diyebilir biz iyiyi düşünmeliyiz..
O zaman sende kendisini al karşına konuş kabul DNA testi yaptırırım çocuk sendende herkesin içinde senin yüzüne tujururum yoksa sen istediğini yap.. dersin akıllı adamsa kabullenir yoksa zaten onunla yaşamanın anlamı yok hep başına kalkar
Soran+1 yılHiç bir şey yapamaz o testten sonra ama ben onla tekrar birlikte olamam öpemem sarılamam
- +1 yıl
https://youtu.be/nV3phJFoghM
San en iyi gelecek bu şarkı ve dertlesecek dost işin zor Rabb'im yardimcin olsun
+1 yılBunu istemek adeta iftira gibi. Ama yine de eşim allah vermesin benden böyle bir şey istese çok kırılsam dahi yaptırırdım. Dna testinden bi çekinceniz yoksa elbette.
01 Yorumla
Soran+1 yılYaptırıxam öğleden sonra gidicem doktora
Çocugu kocadan çıkmayan kadın lar asla test yaptırmaz. güven yoksa ben yokum der baba ors mu demek istedin o zaman boşanıyorum der ama asla test yapmaz
04 Yorumla
Soran+1 yılOff eşimden çocuk eşimden neden boş konuşuyorsunuz öğlen gibi test yaptırmaya gidicem zaten kendimden eminim ben
Soran+1 yılYaptırıxam zaten testi herkes rahata erecek
Boşanmak istiyorum diyerek işin içinden sıyrılamazsın. Bugün vermek istemediğin testi yarın mahkeme isteyecek. Yani adamı boşanmakla tehdit etmek boş bu durumda
010 Yorumla
Soran+1 yılÖğlen de gidicem teste o testi ona atıp boşayacam onu
Soran+1 yılAradım açmadı mesaj yazdım
- testi kabul ediyorum bugün yaptıralım dedim
-bugün pazar dedi
-testi verelim özelde sonuç sonra çıksa da olur yazdım
- 2 de hazır ol yazdı
-tm yazdım
Cidden ben bunu düşünmedim bugün pazar açıkmıdıe
Soran+1 yıl10 gün diyor biraz araştırdım 10 günde ben ölürüm net
Soran+1 yılİftira ederken iyiydi ama kabul etmek zorunda
Soran+1 yılSorun yok ben buradan sorular dışında hiç bir erkekle konuşmadım
Boşanmalarda neden DNA istenmiyor ki bence devlet bunu yasal bir süreç haline getirmeli bosanmıs bir adam kendinden olmayan elin çocuğuna nafaka vb şeyler ödemek zorunda olmamalı
01 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk eşimden sorun yok mahkeme kararı ile yapılabilir sadece eşimin güvenmemesi zoruma gitti zaten ben yaptırıcam dna testini atıxam o testi ona sonra boşayacam bana güvenmemek neymiş
+1 yılKabul et bence, çocuk ikinizden çıkarsa kağıdı yüzüne çarpar öyle yaparsın ne yapıyorsan. Tabi çocuk sahiden ikinizdense..
11 Yorumla
Soran+1 yılEşimden :)
Çok korkunç gerçekten iftira atmak ne ya. Yaptır boşan onları da Allaha havale et. Çok kırıcı.
20 Yorumla
+1 yılDna testini yaptir ondansa cocuk o koca işi zor o zaman haklı sen olursun ama tam tersiyse haritadan yer seç kendine
04 Yorumla
Soran+1 yılBen testi kabul ettim Teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun yaptırıcam
- +1 yıl
Ben olsam boşarım o kocayı söylediği şey kabul edilir bir şey değil
- +1 yıl
Eşin askete gitmedimi daha
Soran+1 yılAramız düzeliyor gibi
o saçlar olmaz kök gerekir dna için.. ama dna yi yaptır çocuğun babası olduğunu anlasin ondan sonra boşa
07 Yorumla
Soran+1 yılO zaman mecbur o da. Gelicek çünkü saç teli yok başka bir şey olmuyor mu ya ona söylemeden yaptırmak istiyorum
Soran+1 yıl@birumut39 saçmalama yok öyle bir şey mesaj yazdım zaten demin teste gidelim öyle bir şüphem olsa beraber gitmem ne yapar ne eder bir yolunu bulur gizli yaptırırım
Soran+1 yıl@birumut39 amacım testi gizli yaptırıp ona fotoğrafını atıp boşanma davası açmaktı
Soran+1 yıl@birumut39 yok gerçekten zaten bugün test yapılıyor ise 2 de gidicez beraber
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılgüvensizlik durumu olmuş birkere adamın içine de kurt düşürmüşler sen ne dersen de o olay adamı yer bititrir bunu istemesi normal
03 Yorumla
Soran+1 yılKeşke bana söylemeden yaptırsaymış çok zoruma gidiyor kendi çocuğunu kabul etmemesi ve namusuma laf etmesi
- +1 yıl
senin içinde zor bi durum sende haklısın
Soran+1 yılEski sevgilim eşime bir şeyler anlatmış muhtemelen yattık demiştir çocuk ondan çıksa bile aklında. Hep bir şüphe olmaz mı acaba yattılar mı diye
+1 yılBi korkun yoksa yaptır dolduruşa gelmiştir konuş anlamaya çalış çocuk var sonuçta hemen yuva yıkılmaz
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok fena doldurmuşlar eşimi yoksa benden şüphe etmezdi bizim aramız çok iyiydi ondan gizli bir şeyim yok biliyor
- +1 yıl
Yaptır onlar utansın arkadaşımın başına geldi yaptırdı yuvasını yıkmadı çocuk var
Soran+1 yılTesti kabul ettim ben Teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun yaptırıcam
- +1 yıl
😍😄
+1 yılNeden kabul etmedin? Var bir nedeni anlaşılan. Ne var ki niye gücüne gitti kabul etseydin bu devirde insana güvenmek kolay değil doğru demiş adam.
016 Yorumla
Soran+1 yılNamusuna laf ediyor kendi çocuğunu kabul etmiyor zoruma gidiyor
- +1 yıl
Bacım yanlış anlama da devir kötü. Yanlış yorumladığı bir hareketini gördüyse eğer emin olmak istemiştir. Kabul etsen sonra suratına çarpar üstüne çıkardın.
Soran+1 yılGidicem teste bugün sonra yüzüne çarpıxam o testi
- +1 yıl
Aynen hem evliliğini kurtar hem de yerin dibine batır. Seni pahalı bir tatile çıkarmak zorunda kalsın öyle affedersin :)
Soran+1 yılPara pulda gözü olan bir kadın değilim dünyanın parasını serse önüme unutmam bunu
- +1 yıl
Boşama. Eski sevgilin yuvanı yıkmak istemişti kazanmış olur. Mahvetme mutluluğunu. Çok haklısın sadece zaman kötü. Yazıktır evladına da kocana da kıyma. Kocana büyük cezalar ver ama boşama. Seni de onu da çok iyi anlıyorum. Senin namusuna laf gelince onurun kırıldı onun da erkeklik onuru. Bir pislik herif aranıza girmiş olacak boşarsan ona bu tatminiyeti yaşatma bence. Elbette ki hayat senin ben görüş belirtiyorum. Evladını babasız büyütme hiç bir zaman o evlatlar tam olmuyor.
Soran+1 yılBabasına çok düşkün 1.5 yaşında ama anneden çok baba diyor babası içim deli oluyor eşimde onu çok seviyor araları çok iyiydi 4 gecedir baba diye ağlıyor gelicek diye diye uyutuyorun onu bu duruma düşürmesi gerçekten kötü
- +1 yıl
Iyi düşün bacım millet leş gibi hayatlar yaşıyor. Kocana iyi bir ders ver sonra da birbirinize daha güçlü tutunun nifak tohumları aranıza girmesin. Hakikaten yuvanıza yazık boşama bu adamı. Bir tane kanı bozuk yüzünden hele ki. Ağzına tükür ama boşama.
Soran+1 yılEski sevgilim eşime bir şeyler anlatmış muhtemelen yattık demiştir çocuk ondan çıksa bile aklında. Hep bir şüphe olmaz mı acaba yattılar mı diye
- +1 yıl
Kanıtlayacaksın daha neyden şüphe edecekmiş? Eğer halen daha şu hareketten sonra şüphe edecekse işte o zaman boşa. Bir şansı hak ediyor. Nasıl bir o. c. ymiş eski sevgilin...
Soran+1 yılÇocuk olmamış aöa yattığımızdan şüphe eder diye korkuyorum
- +1 yıl
Bacım yerini bilsin. Al sana test diye yüzüne yapıştırdıktan sonra utanmazsa eğer o vakit boşa ben sana onu diyorum. Harbi üzüldüm size ya. Ama kendi başıma gelse ben de kıllanırdım ancak gizli saklı saç örnekleri alır yaptırırdım seninki biraz kazmaymış durduk yere aleve vermiş ortalığı biraz içinde tutması gerekir daha sakin hareket etmesi gerekirdi ama işte insan başına gelmeden bilemez böyle birşeyi. Burada karar merceği sensin. Sen takip edeceksin bu durumu. Eğer varsa sana karşı böyle bir şüphe durumu o vakit boşarsın.
Soran+1 yıl1 2 hafta önce kızımız büyüdü 1 tane daha yapalım hayır demedim çünkü istiyordum bir kaç denemeniz oldu inşallah bir şey olmamıştır
- +1 yıl
Bacım sen öfkeyle değil mantıkla hareket et. Eğri otur doğru düşün herşeyiyle ona göre de nihai kararını ver. Pat diye karar verme bir süreç tanı ve sürekli gözle. Bak bakalım sana karşı nasıl davranıyor, eğer sana karşı saygısında kusur varsa boşa gitsin.
Soran+1 yılBakıcaz artık ya ben kendime evlenmeden ona bile dokundurmadım namussuzlukla nasıl suçlar beni
- +1 yıl
Evet zor bir durum haklısın en iyisi kararı burada kimselere sorma kendin ver etraflıca düşünüp.
neden böyle birsey dedi şüpheli bir durum aldatmaya yeltenmenizmi oldu durup dururkenmi oldu durup dururkense ayrılın
08 Yorumla
Soran+1 yılHayır yok eski sevgilimlw konuşmuşlar saplantılı bana aptal şey
Soran+1 yılBilmiyorum ne demiş şerefsiz
Soran+1 yılGaliba ama bana sormadan bunu istemek ne
Soran+1 yılBana güveniyor beni seviyordur demi hala
+1 yılİkimizde haklısınız, yaptirsan Olmaz mı, ne kaybedersin, sen daha güçlü çıkarsın, kızının da babası hep yanında kalır
00 YorumlaKabul et testi yaptır. Adamın gö. üne sok sonucunu. Sonra da boşa
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıcam
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer ondansa gidip yaparsın olmadığı için mi bu kadar üsteliyorsun gibi adam üstelerr demkki bişey olmuş denmiş ki isteme noktasına gelmiş, o zaman sende testi yap onda ise al yüzüne bur vur bana haksızlık ettin de bu sefer sen üste çık sen trip at
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Neden boşanmak istiyorsun.., kendinden şüphen mi var?
09 Yorumla
Soran+1 yılHayır yok sadece zoruma gidiyor kendi çocuğunu kabul etmiyor ve eşinin namusuna laf ediyor
Soran+1 yılEşimle aramız şu an çok iyi zaten tekrar kızımla gelinlik giyip dış çekim yapmak istiyorduk haftaya dış çekim var 😍🤗 2 çocuk diyip duruyor bide sürekli 😂
Soran+1 yılNiye ki
Soran+1 yılİyi oku bence yorumları
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Adam böyle bir düşünceye girdiyse aranızda her şey bitti demektir.
01 Yorumla
Soran+1 yılGaliba öyle artık sevmiyor güvenmiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılDNA testi ettirip ona haksız olduğunu göstermen iyidi
05 Yorumla
Soran+1 yılÖyle düşündüm gidicem öğlende teste
- +1 yıl
Peki buna düşünme sebebi ne
- +1 yıl
Niye eşin böyle düşünme sebebine girdi ve baska bir erkekle birlikte oldun mu hiç az da olsa ihtimal varmıydı bu konu İle ilgili falan
Soran+1 yılYoktu eski sevgilim aklına girmiş boş ver geçti
- +1 yıl
Aranız düzeldiyse ne güzel bir ömür boyu mutluluklar dilerim
+1 yılHaklı değilsin test niye yaptiriyormusun? Demmekki bişey var
01 Yorumla
Soran+1 yılBana güvenmiyor olması zoruma gidiyor
Çocuk eşinden değil mi neden böyle birey istiyor eğer bile bile yapıyorsa boşan
01 Yorumla
Soran+1 yılEşimden tabii ki de
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılNiye bir skkıntımı vardı cocukta yoksa yaptırır öyle bboşardım onu kapak olsundiye
00 Yorumla Herne olursa olsun sakin kalıp çözüm üretmek en doğru olan şey
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok zor bir durum ama bunun için yuvanizi yıkma. İftira atıp, sizi ayırmaya çalışıyor o şerefsiz
011 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum sana burada boşa diyenler olmuş cidden kafam almıyor ortada çocuk var ve eski sevgilisi kocasının beynini yıkamaya çalışıyor kadında bir şey yapmıyor aksine test yapmam diyor birsey sakliyormus hissi yaratiyor. Akıllılik yapsın testi yapsın birkaç gün kus kalır eminim adam bir şekil gönlünü alır. Gözünü seveyim bir eski sevgili yüzünden bir çocuk babasız ya da anasız büyümesin çok kötü hissettim ya
Cevap sahibi+1 yıl@Ozeranil42 öyle. bir de bu kadar öfkeyle kalkması ikisinin de pişman olmasına neden olacak.
Soran+1 yıl@Ozeranil42 yok artık istemiyorum galiba sadece kafam karışık dün özür diledi test istemiyorum dedi gece eve gelmek istedi almadım eve kızım baba diye ağlayınca çağırdım sarılıp uyudular sabah benim isteğimle teste gittik aklında şüphe olsun istemiyorum ve o testten sonra onu boşamayı düşünüyorum soğudum iyice
Cevap sahibi+1 yılBence eşinize neler hissettiğinizi ve böyle bir şeyde ilk sizinle düzgün bir şekilde iletişime geçmesi gerektiğini söyleyin. Yazık etmeyin kendinize de yuvanıza da
Soran+1 yıl2si uyuyorlar şu an 2 si de çok masum onları ayırmak istemiyorum ama eşimi nasıl affedicem bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAranızdaki her şey bir yanlış anlaşılmadan ileri geliyor. Yapma bunu ona da kendine de. Senelerce pişman olabileceğin bir travmaya sen de zemin hazırlama
Soran+1 yılAramız biraz daha düzeldi 3 ümüz uyuduk gece eşimin bana sarılmasını özlemişim
- +1 yıl
Sizin adınıza sevindim birbirinizi üzmeye değmez inşallah aranıza nifak tohumu sokmaya calisanlar umduguna ulaşamaz. Allah bir yastıkta kocatsin 🙏 böyle birçok yuva yıkılıyor cidden uzuluyorum. Bazı büyük kararlar beraberinde büyük pismanliklar getirir. Ve hayatta bu pişmanlıklar hiçbir zaman dinmez. Allah sizi büyük pismanliktan korusun mutluluk dilerim 😊
Soran+1 yıl@Ozeranil42 çok teşekkür ederim çok istediğim bir şey vardı onu teklif ediyor affetmemek için kendimi zor tutuyorum ( tekrar gelinlik giymek ve kızımada giydirip dış çekim yapmak🥰😍)
Cevap sahibi+1 yıl:) ya Allah yüzünüzü güldürsun, ailenize mutluluk versin hanımefendi.
Soran+1 yılGerçekten adam gibi gönlümü alsın 2 çocuğu yapmayan ne olsun 😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılEski sevgilinin eşinle neden münasebeti tanışiklığı var. Neden tanıyor onu sorun bu ve nasıl eski olduğunu bile bile konuşuyor ilginç
01 Yorumla
Soran+1 yılLise arkadaşı ikisi
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılEvet haklısın, birbirinize güvenmiyorsanız ilişkinin ne anlamı var
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Haklısın zaten böyle biriyle devam edilmezdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence çok haklısın. Çocuk onunsa da değilse de bu saatten sonra evlilik bitmiştir. Boşanip mahkemede DNA testini sunabilirsin. Çocuğunun sorumluluğunu alsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılY’a bisey dicem sen evlendinde bakireydim diosun. Ama y’a ozaman esin Niye eski sevgilinin doldurusuna geldi? Sonucta bakireydin ilkin o bu durumda nasil eski sevgilinden suphe edebilio?
09 Yorumla
Soran+1 yılEvliyken bir şey yaşadık demiş olabilir eşime soramıyorum eve gelmiyor o şerefsize de sormam
Cevap sahibi+1 yılEh nolacak boyle nezmaana kadar eve gekmicek
Cevap sahibi+1 yılŞu an araniz nasil teste gitikten sonra? Bosala fikrin daha suruyormu
Soran+1 yılTeste gittik dün yapmadılar kapalı çünkü gece eve gelmek istedi almadım eve kızım baba diye ağlayınca çağırdım sarılıp uyudular sabah benim isteğimle teste gittik aklında şüphe olsun istemiyorum ve o testten sonra onu boşamayı düşünüyorum soğudum iyice
Cevap sahibi+1 yılY’a sizin durulunuza ben dertlendim y’a Kolay mi yuva kurmak caba bisey gosterio sa bi sans versen olmuyormu
Soran+1 yılşu an 2 si de çok masum bir şekilde uyuyor onları ayırmak istemiyorum ama yine de eşimi affetmicem karı koca ilişkisi olmaz artık aramızda
Cevap sahibi+1 yılDurum son olarak ne?
Soran+1 yılEşimle aramız iyi çocuk eşimden 😊
Cevap sahibi+1 yılNasil bu kadar kisa zamanda buzlari eritiniz
Etmemen şüphe uyandırır tabi, kendini biliyorsan et halde
00 YorumlaSonuna kadar haklısın bosan guvensız evlılık yurumez
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKabul etmediğine göre bir şeyler dönüyor gibi geliyor.
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYaptığın bir şey varsa bu yüzden de ortaya çıkmadan boşanmak istiyorsun muhtemelen. Yazık eşine nereden senin gibi biriyle evlenmiş.
Soran+1 yılYok yaptığım bir şey sadece zoruma gidiyor kendi çocuğunu kabul etmiyor ve eşinin namusuna laf ediyor
Cevap sahibi+1 yılBunu bilemez yalnız o ve bir şeyleri farkında ise bunu istemesi de normal. Eğer boşanmayı düşünüyorsan onun daha da işine gelecektir. Aile içinde bu tarz manipülasyonlar olmamalı. Aile olmayı öğrenmek bu ülkede neden zor anlamıyorum.
Soran+1 yılÖğlen gibi kızım uyanınca teste gidicem o testi ona atıp boşayacam onu çok kızgınım ama çok seviyorum
Cevap sahibi+1 yılAl işte. Bu bildiğin manipülasyon sırf test istedi diye boşamak yazık. Boşanırsan onun işine gelecektir bu sen bilirsin. Zaten şüpheye düşmüş içi rahat olacaktır ancak kendine yaparsın boşarsan. Gerçekten anlayış sıfır ailenizde. İnanılmaz.
Soran+1 yılBarıştık gibi bir şey :)
Cevap sahibi+1 yılİyi güzel.
Kendine güveniyorsan yaptır sonra da güvemsizliğinden Sen Ona dava aç
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum ama
Soran+1 yılYaptırıcam galiba
Gizli Üye(25-29)+1 yılTest vermediğine göre işin içinde bir bit yeniği var demek ki
015 Yorumla
Soran+1 yılYok :)
Soran+1 yılSadece eski sevgilim doldurmuş
Cevap sahibi+1 yılTesti verin ama ayrılmayın, eşiniz de eski sevgilinizle iletişimini kessin. Öfkenize yenik düşüp kızınızı babasız büyütmenin hiç gereği yok. Testten sonra her şeyi geride bırakıp mutlu bir aile 👪 olamya çalışın. 🙂
Soran+1 yılUnutamam bana bu yaptığını
Cevap sahibi+1 yılEşiniz de eski sevgilinizin gazına gelmiş belli ki... O da testten sonra sizden özür diler mutlaka
Cevap sahibi+1 yılSize yakışan bence bu olayları unutup kaldığınız yerden devam edin. Hem siz eşimi seviyorum dediniz. Sevmek, emek vermek, kusurları örtmek demektir
Cevap sahibi+1 yılHemen boşanmayı düşünmeyin. 🙂
Cevap sahibi+1 yılİyicene düşünün
Soran+1 yılO çocuk 4 gecedir baba diye ağlıyor kızımı mahvetti beni de o yaptığını asla unutmicam
Cevap sahibi+1 yılSiz haklı iseniz ki gürünüşe güre haklısnız, eşiniz tüm hayatı boyunca size karşı bir mahçupniyetlik olacak zaten. Kızınız her baba dediği zaman ve sizin eşine o bakmanız ona acı verecek zaten. Bu yüzden bri daha ne bu konuda ne da başka bir konuda sizden hiç şöphesi olamyacak. Okursa boşanmayı o zaman hakkeder.
Cevap sahibi+1 yılYine de karar sizin. Ben sadece öfkeyle karar vermeyin diyorum. Sakin ve mantıklı düşünün. Sadcee kendimizi değül kızınızın geleceğini de düşün demeye çalılıyorum.
Soran+1 yılO çocuk ona her baba dediğinde ne yapacak bilmiyorum daha 1 2 hafta önce kızımız büyüdü 1 tane daha yapalım diyordu şimdi ne diyor gerçekten kötü çok kötü
Cevap sahibi+1 yılEski sevgilinizin sizin evde ne işi var diyor sormadan edemeyeceğim? Ben eşinizin yerinde olsam onu eve almam ve hiç bir sözüne de inanmam. Siz nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz?
Soran+1 yılEvde değil ev ne alaka dışarı da görüşmüşleedie
Cevap sahibi+1 yılEşinle aranın düzelmesini sevindim. 🙂 Mutluluklar direim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende yaptırdım, eşime olan güvenin sarsılınca yaptırdım
022 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk kimden miş
Cevap sahibi+1 yılBenden
Soran+1 yıl😏
Cevap sahibi+1 yılAma yinede boşandım😉
Soran+1 yılNiye be
Soran+1 yılBenimkini de ben boşayacam ben testi kabul ettim Teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun testi yaptırıcan ve boşayacam
Cevap sahibi+1 yılTest değil bizim sıkıntımız güvendi, güven yoksa biter. Test te benden çıkması onu kurtaramadı.
Cevap sahibi+1 yılEğer sizde güven gibi ana sorunlar yoksa boşanmayın, sonucunda yıkılırsınız
Soran+1 yılSarılmak istiyor özür diliyor yaptıkları için pişman ama ben yine de bugün teste götürdüm gerçekten pişman affetmicem sadece kızım için evliliği kağıt üzerinde devam ettiricem
Soran+1 yıl2si uyuyorlar şu an sarılmış kızımıza bende onlarla uyumak istiyorum ama gerçekten bazı şeyler zoruma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılNasıl teste götürdün, bu test Türkiye de yasak ki
Soran+1 yılHastanelerde yasal değil mahkeme kararı dışında yapılmıyor özel laboratuvarlarda yapılıyor yüklü paralar karşılığında 👍
Soran+1 yılHastanelerde yasal değil diye biliyorum sen daha iyi bilirsin ben ilk hastane de yapılıyor sanıyordum da öyle değilmiş
Cevap sahibi+1 yılEvet özel laboratuar da yapılıyor ama yurtdışına gönderiliyor
Soran+1 yılYa sorun yok zaten %100 eşimden zaten biz barıştık :)) dün gece güzeldi aldı gönlümü
Cevap sahibi+1 yılİyi seindim Eşin ne yaptı sana
Soran+1 yılÖptü kokladı misler gibi sarılıp uyuduk başka şeyler de var da orayı boş ver bugün de gelinlik almaya gittik çok heyecanlıyım 🤗
Cevap sahibi+1 yılGelinlik mi niye ki
Soran+1 yılBen tekrar gelinlik giyip kızıma da giydirip dış çekim yapmak istiyorum bunu 3 4 aydır istiyordum kabul etmiyordu şimdi kendini affettirmek için ediyor
Cevap sahibi+1 yılBoşanmadan gelinliğe, uçlarda yaşamak bu olsa gerek
Soran+1 yılNe boşanması be ben vazgeçtim eşimi çok seviyorum
Cevap sahibi+1 yılHepsi neydi bunların şimdi 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden kaçıyorsun. Böyle yaparak yanlış anlaşılıyorsun. Yani tamam bana güvenmiyor diye triplenebilirsin ama yaptır hiç değilse oda sana inanır
02 Yorumla- +1 yıl
Bu sıradan bir inanmama değil farkındaysanız. Ben olsam kesinlikle boşanırdim. Mahkemede sunarım DNA testini
Cevap sahibi+1 yıl@Butter_flyy_ yani şüphe duyulacak bir durum yaşandıysa test istemesi normal bişey. Herkes kolay kolay DNA testi yaptırmaz. Belki sende haklı çıkabilirsin ama onun açısından düşünüldüğü zaman bir olay yaşanmış ki inanmak istiyor. Bunun güvenle ne alakası var
Seninki biraz kaçış olmuş kabul et çıksın sonuç öyle boşan oda yapmak istese bin kere yaptırırdı ruhunuz duymazdı ama insan azına sahip çıkamıo Bi yerden sonra
09 Yorumla
Soran+1 yılKeşke bana söylemeden yaptırsaymış çok zoruma gidiyor
Soran+1 yılEski sevgilim eşime bir şeyler anlatmış muhtemelen yattık demiştir çocuk ondan çıksa bile aklında. Hep bir şüphe olmaz mı acaba yattılar mı diye
- +1 yıl
Olayın en başı yanlış bir biriyle nasıl konuşurlar tanırlar dinler anlatır oda ne mide var adamım DİE geziolar geçmişinle sana gelemez yaşandı bitti sen kendinden eminsen doğruysan birak doğruya git çözümçü yaklaş üstüne düşen ne varsa eski eşin da oda biliyor yattıızııda neye takılıyor siz beraberken yeni eşinle gene benle görüşürüodü mu demiş eski eşin ölemi anlamadım
Soran+1 yılEski sevgilimle eşim aynı okuldandı lisede tanışıyorlardı ama çok yakın değillerdi konuşmuyorlardı bile
Soran+1 yıl👍
+1 yılTürkiye'de eşin isteğiyle yaptırılan DNA testlerinin %70 inde çocuğun eşten olmadığını ortay çıkıyormuş. Hatırladığım kadarıyla. Yanlış biliyor da olabilirim. Böyle hatırlıyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yıl%30 luk kısımdayım
- +1 yıl
Aynen gelip KS de soruyorsun bir de, kesin dna testi istemiştir
- +1 yıl
*olmadığı
Soran+1 yılBen testi kabul ettim Teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun yaptırıcam
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah kimsenin başına getirmesin öyle bir olay o yüzden geçmişi temiz bi kızla tanışmak istiyorum.
00 YorumlaTabiki de kafasını kırsan bile hakim senin tarafında olur bi sebep yokke böyle bi şeyler gelmesi... haklısın
03 Yorumla
Soran+1 yılÖğlen gibi gidicem teste %100 eşimden
Soran+1 yıl@birumut39 gerek yok ne para ne tazminat ne de nafaka istiyorum tek istediğim kızını kabullensin kızımızın ona ihtiyacı var
Yaptır testi kendine güveniyorsan sonra yine boşa
08 Yorumla
Soran+1 yılHayatım boyunca tek eşimle yattım başka türlü de çocuk yapılmadığına göre
Soran+1 yılPeki kızım ne olucak kaç gecedir baba diye ağlıyor babasına çok düşkündü
Soran+1 yılBilmiyorum dayanamıyorum sadece sürekli baba diyip duruyor ama babası onu istemiyor ne yaparım ben bilmiyorum
- +1 yıl
Tavsiyem testi yaptır sakin ol eski sevgilin onun aklıni yıkamaya çalışıyor ortada çocuk var biliyorum sinirlisin ama sakin ol fevri karar verme. Sadece tavsiyem şu eğer sonuç istediğin gibi gelir kocandansa birkaç gün kus kalırsın yaptirdigin testin kendinde onursuzluk yarattığını söylersin konuşmasın bı sure bak barışmak için elinden geleni yapacak hediye alır belki ama bilki esininde suçu yok. Aynı durumu eşin yaşasa eski sevgilisi benle yattı senleyken dese çocuğum doguyor dese sen istemez miydin test. Neyse hayatta her şey olabilir. Sadece senden kendini savunmanida beklemiş olabilir çocuklar senden eminim yarın bile test yaptiririz demeni beklemiste olabilir sen kızıp istemediğin icin bir şey sakliyorsun diye düşünmüş olabilir. Bak bir oyuna getiriliyosun ne kadar sakin kalirsan meyvesini alacaksın bana güven. Ve cocugunun geleceği var ortada
- +1 yıl
Ve sakın surstina çarpıp boşama gibi bir şey yapma ne çocuğunun hayatı ucuz nede seninkisi hayatın her evresinde o adamla yüz yüze geleceksin eğer dediğin gibi kocanın cocuguysa. Sadece kocan gizli saklı iş yapmak istememiş senle konuşmuş durumu. O bunalımda senin ne düşüneceğini dusunememistir dünyası başına yikilmistir. Kafası karışmıştir. Ama en azından seni yargılayıp o çocuk ondan biliyorum eminim diyip yargilamamis buda bir şey. Sakin kal çocuğunu tehlikeye atma zamana ihtiyacın var
Soran+1 yıl@Ozeranil42 bilmiyorum dün gece iyiydik kızımın ikimize de ihtiyaçxı var babasıyla sarılıp uyudu gece baba diye ağladı sabah uyanınca acıktım diye bağırıyordu ikimize de ihtiyacı var
+1 yılResmen hakeret ama yaptır sonra çoçuğun ondan oldığunu anlasın daha sonra boşa
00 Yorumlasuphe duyulcak durumlar olmussa normal ısteyebılır
00 Yorumla
+1 yılmahkemede bişeyler olur zorla yaptırırlar
07 Yorumla
Soran+1 yılKabul ettim Testi ve teste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum dedi yaklaşık 2 haftalık hatasını 2 özürle affettirmeye çalışıyor
- +1 yıl
ben olsam sürekli vururdum yüzüne
Soran+1 yılAffetmicem testi yaptırıp boşayacam onu
- +1 yıl
en güzeli valla imkanın varsa durma bile tebrik ederim
Soran+1 yıl4 5 gündür eve gelmemişti bugün Eve geliyordu orası senin istediğin zaman gelip gideceğin bir yer değil dedim almadım eve
- +1 yıl
vallaha helal olsun sana bazen katı olmak gerekiyor
Soran+1 yılOnu çok seviyorum hala ama affetmem
+1 yılSen kendinden eminsen yaptır
013 Yorumla
Soran+1 yılEminim gidicem kızım uyanınca teste
- +1 yıl
Yaptır ve yüzüne vur sonrasın da da sabırlı ol yuvanı yıkma bekle biraz düzelmezse hatasını anlamazsa ozaman bastekmeyi gitsin.
Soran+1 yılYok hayır direk dava açıcam
- +1 yıl
Hakkınızda hayırlısı olsun şu an beraber mi yaşıyorsunuz?
Soran+1 yılHayır 4 5 gündür eve gelmiyor
- +1 yıl
Anladım
Soran+1 yılTeste giderken bugün özür diledi test falan istemiyorum dedi sana güveniyorum diyip özür diledi ama o testi ne olursa olsun yaptırıcam
- +1 yıl
Yaptır vur yüzüne
- +1 yıl
Ama boşanma be çoçuğuna acı
Soran+1 yılBiz dün gece 3ümüz uyuduk 🤗 eşimin bana sarılmasını özlemişim ben ya
- +1 yıl
Yemin et kızz çok sevindim inan kii
Soran+1 yılAdam gibi gönlümü alsın 2. çocuğu yapmayan ne olsun
- +1 yıl
Sen cansın inşallh mutlu olursunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılEsinde bosanmak icin istiyor zaten. Suphelenmis ki
02 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk ondan çıktığı zaman nasıl boşanacak
Cevap sahibi+1 yılO zaman kotkacak ne var
+1 yılDemek boşanmakla adamı daha çok şüpheye düşürdün.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok boşamadan testi atıcam karar verdim ne olursa olsun beni kötü bilsin istemiyorum
+1 yılBaşkasından olma ihtimali mi var
01 Yorumla
Soran+1 yılEşimden olma ihtimali %100
Başkasından olma ihtimali yok
Neden böyle bir şeyi istiyorki?
01 Yorumla
Soran+1 yılŞerefsiz eski sevgilimin yüzünden kocamı doldurmuş
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Eşin niye istiyo böyle bişey
04 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim yalan yanlış şeyler anlatmış
Soran+1 yılHayır
- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer