Eğitim hayatımın en önemli senesinde çok çaresiz bir karmaşıklığın içindeyim lütfen yardım edin sizce ne yapmaliyim?

Sevgilimle 9 aydır onca zorluğa karşı sırf sevgimiz için birbirimizi birakmadigimiz bir ilişkimiz var. İkimizde mezuna kaldık uni sınavına hazırlanıyoruz. Onun ailesi onu degistirdigimi düşünerek beni istemiyorlar fakat hiç ilgisi yok üstüne kendileri bana yüzsüz gurursuz dahi dediler birakmam için. Bende birakmistim ama erkek arkadaşım bensiz olamadı ailesi yüzünden beni bırakamadı. Oyuzden tekrar barıştım zor olsada çok sevdiğim ve çok emek verdiğim için. şu an biraz daha normal durumlar. Önceden tehtid laf söyleme vs. Şeyler olmuştu onun ailesi tarafından. Sırf ayrılalım diye. O mezuna da kalınca ve ailesinin bana , ilişkimize yaptıklarından dolayı ailesine hakli olarak biraz tavır alınca ailesi o kız seni bize karşı dolduruyor yok iste sana büyü mü yapmış seni aslında sevmiyor gibi çirkin ithamlarda bulunmaya ne yazıktır devam ediyor bunu yüzüme demeselerde artık, erkek arkadaşımdan annesiyle konuşmasının ses kaydını istedim ısrarla çünkü halen devam ediyormu bu arkamdan dedikleri benle ilgili asılsız görüşleri görmek istedim. O beni ne kadar savunsa da , annesi ablası özellikle asla inanmıyorlar onun benim hakkımda dediklerine. O bana ettiği hakaretler için özür dilemesini istiyor ablasının fakat ailesi bunu kabul etmiyorlar. Tam tersine çirkin itamlara arkamdan laf etmeleri hiç muhatabım olmadıkları halde devam ediyorlar. Çocuğa da onla olursan bizi unut vs. şeyler söylüyorlar. Çocuklarını onlara karşı doldurdugumu sanıyorlar bu değişiminden dolayı fakat alakası yok çocuk kendi ailesinin yaptığı saçmalıkları benim suçsuzluğumun üzerine onların durmadan hakaret ettiklerini gördüğü için cephe aldı yani ben asla doldurma değiştirme gibi birsey yapmadım. Ama en sonunda bu itamlari halen duymayı kaldiramadim. Bu sene sınavım için de son şansımız zaten. Kesinlikle kazanmam gerekiyor. Ama bu durumlar yüzünden odaklanamıyorum bir türlü. Oyuzden en sonunda erkek arkadaşıma özellikle ablan gelip benden özür dilemedikçe o hakaretleri için veya annen de aynı pişmanlık ve saygıyla gelmedikçe artık ben yokum dedim. Ama onu çok seviyorum birdaha kimseyi alamam yerine. O da beni çok seviyor aşısı bağlıydı birbirimize. Hepsi onun ailesinin gereksiz müdahil olmaları ve saygısızlıktır yüzünden oldu. Geri adım atmayı artık gururuma yediremiyorum bu zamana kadar sabrettim herseye zaten. Ama bi yandan da onu geri istiyorum. O beni bırakmayacağını ne olursa olsun benim için herseyden vazgeçecegini söylüyor. Evet yapar ama bu ne kadar sağlıklı olur onlar arkamızdan konuşmaya devam ettikçe benim içim rahat etmez. Hiç deilse hatalarını kabul etselerdi bari diyordum onu bile göremiyorlar halen. Bu kadar önemli bir eğitim döneminde birde bunlar var. Geri dönemem ama onsuz da yapamıyorum. Çok çaresizim lutfen desteginize önerilerinize çok ihtiyacım var

Eğitim hayatımın en önemli senesinde çok çaresiz bir karmaşıklığın içindeyim lütfen yardım edin sizce ne yapmaliyim?
Cevapla